Jep aanmelden voor fb en.watsapp mag via een.pb naar mij. We kletsen daar al.vanaf week 4 veeeeel makkelijker
De laatste werkdagen tikken weg voor mij. Voor wie nog meer? Merk je dan ook dat je er naartoe leeft? Ik ben deze week toch best wel vermoeid ondanks dat ik goed slaap en smiddags een dutje doe. Blijkbaar ben ik er ook aan toe. Ik ben tot nu toe 11.5 kilo aangekomen, valt mee
Ik moet nog 4,5 week werken, werk door tot 36 weken dus hier nog niet aan t aftellen... Lekker hoor voor jou..
Hier 10 kilo aangekomen, en volgende week vrijdag is mijn laatste werkdag, en ook ik tel de dagen af!!!
Hier ook aan het aftellen! volgende week vrijdag laatste dag, en daarna meteen door lekker een paar dagen weg!
FB en Whats app Ik haak af. Merk dat ik al moeite heb alles inhoudelijk bij te houden op zp. Blijf wel hiet meelezen/schrijven. Toi Toi voor wie het nu al erg spannend is. Ik steven ook weer af op mijn vorige bevalling met 35 wkn. Hoop dat het wat langer duurt deze keer.
Dat is juist op de facebook groep veel.overzichtelijker. maar dat moet natuurlijk ieder voor zich weten. ik ga gauw naar bed zit midden in mn nachtdiensten. Geniet van het weer dames
Hier al in de ziektewet, zou officieel 3 augustus pas verlof hebben. Moet zeggen dat ik daar toch wel naar aftel hoor, voor nu voel ik me vooral nog heel schuldig dat ik niet meer kan werken. Voor de mensen die nog werken, hoe doen jullie dat met dit warme weer? Als ik een half uur met mijn voeten naar beneden zit of sta/loop dan voel ik ze gewoon opzwellen Lynn wat een prachtige schildering!
Hier ook, maar het zijn de laatste daagjes. Dat lukt wel! als ik thuis kom staat er een lekker verkoelend zwembad klaar... elke dag met dit weer een feestje om naar uit te kijken. Ik heb meer moeite met het feit dat ik geen energie heb. Heb te veel gedaan afgelopen weken en daar betaal ik nu de prijs voor. Gisteren heel actief geweest en vandaag ben ik weer een zombie
Echt wel..echte diehards kunnen we trots op zijn Ik heb zoiets, zolang ik me goed voel wil ik dat blijven doen,, Heb vandaag vroege dienst maar voel me nu serieus vermoeider dan tijdens mijn nachten..
Mijn verlof begint zo vroeg omdat ik nog vakantie er vooraan geplakt heb Op het werk hou ik me gewoon rustig, heb wel dikkere voeten en instappers kan ik niet aan maar ik voel ze niet opzwellen ofzo.
Tot nu toe gaat t goed, maar hoop dat ik met 35 weken niet in zo'n hitte hoef te werken. En ach, anders zien we dan wel weer hoe of wat. Tot nu toe geen vocht vastgehouden gelukkig.
Gisteren op de kermis was heel erg leuk... Heb echt genoten als was het maar kort. Fijn om er eens uit geweest te zijn. Werken doe ik al ff niet meer. Zit al voor mijn zwangerschap in de ziektewet en daar zit ik nu nog steeds in. Heb mijn verlof aangevraagd vanaf week 36 en het uwv zal dat moeten goedkeuren. Ben vandaag wel een emotioneel wrak, kan de hele dag wel janken. De radio staat aan maar daar draaien ze aangepaste muziek ivm nationale rouw. Hier worden mijn hormonen ook weer extra door getriggerd. Dan maar lekker janken vandaag. Mag ook wel op deze dag vind ik
Mag ook lekker hoor, zijn we samen. Ik heb ook zon dag,.. Hoort er bij dus lekker met de zakdoekjes op schoot. Rustig aan x
Hier ook een behoorlijk emotionele dag...blijft zo vreselijk onwerkelijk. Zat net in de auto en zag 2 bejaarde...nou de tranen vloeiden alweer...ze zullen nooit die fase bereiken Mooie buikschildering, mooie buik ook ! Werken is hier vanaf week 26 al niet meer mogelijk...bij 12 weken ivm ziekenhuisopname al een paar weken niet gewerkt...daarna nog even halve dagen. Maar ging al gauw niet meer. Schuldgevoel is er hier zeker ook...haal een beetje troost uit dat ze het betaald krijgen van het uwv. Echter had ik zo veel liever ook gewoon gewerkt tot het einde.
Als je in de ziektewet zit dan MOET je toch met week 34 met verlof? Enne het is ook een rot dag vandaag.
Ik vrees dat ik geen idee heb wat ik in mijn verlof voor de bevalling moet gaan doen Ik ga mijn werk ook echt missen!