Laatste 10 weken afteltopic September 2014

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tralala89, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Wees blij als je je mag vervelen in je verlof...echt...waardeer het.

Als je in de ziektewet zit ga je automatisch met 34 weken met verlof. Daar heb je geen keuze meer in dan.

2. Lynn1302

Lynn1302 Actief lid

28 dec 2011
    267
    1
    16
    Bedankt voor de lieve reacties! !!
    Mijn verlof is net ingegaan! Heerlijk :)

De radio is inderdaad heftig.... Hier vloeien de tranen ook rijkelijk vandaag. Lucht wel even lekker op moet ik zeggen.

3. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Heb ik iets gemist?

4. Kittje

Kittje Actief lid

28 mrt 2013
    119
    0
    0
    Zo ver ik heb begrepen ga je verlof in met 34 weken als je ziek bent ivm zwangerschap. Dit is in mijn geval niet zo. Ik zit om andere redenen in het zie thuis. Dus ik ga er vanuit dat mijn aanvraag voor 36 weken ook goed gekeurd gaat worden. Anders hadden ze me ook die keuze niet hoeven te geven.

5. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Aha, ja dat klinkt ook wel logisch dat het met je zwangerschap te maken moet hebben.

6. Stike

Stike Actief lid

25 jul 2013
    124
    90
    28
    Noord Brabant
    Ja dat genieten van de rust, ik denk dat je je pas achtaf realiseert dat iedereen die dat zegt gelijk heeft.
    Voor nou denk ik vooral, was die kleine er maar vast dan had ik wat te doen en voelde ik me hopelijk niet meer zo beroerd..

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0

Geniet echt ervan als je nog rust kan nemen en je ouderwets kan vervelen. Veel zien er zo tegenop en hebben achteraf spijt niet gewoon te hebben genoten van de vrije tijd en niets moeten.
    Zo zonde...die tijd krijg je nooit meer terug.

Als je je nog goed genoeg voelt om leuke dingen te doen.... Doen!

8. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dank!
    Misschien had ik het beter moeten formulieren, want genieten doe ik echt vanuit mijn tenen, ik ben zo blij met mijn kleine wonder ❤️

Maar ik zal zeker aan je advies denken!

9. Alf

Alf Niet meer actief

Snap helemaal wat je bedoeld! Met Jelle tot dag voor bevalling gewerkt, nu al vroeg thuis, maar met dreumes.
    Die verlof periode voor je eerste lijkt me zó fijn. Je stierlijk vervelen en de hele dag genieten van dat gewriemel in je buik :)

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Oh wat zou ik de tijd raag overdoen :)
    Met een kleine thuis is het gewoon niet meer hetzelfde..de echte rust krijg je nooit meer terug.
    Mijn dochter had ernstige reflux...war heb ik het gemist om met 2 handen te kunnen eten.

Als je je verveelt...onthou dat gevoel...dat ga je lang missen :p

Hier hoop ik ook dat de kleine tijdig

11. Alf

Alf Niet meer actief

Inderdaad :D
    Nu is het net of ik het niet leuk vind, en dat is zeker niet hey geval. Ik heb de luxe dat ik film time van mijn eerste kind kan genieten. thuis met dreumes.. maar hij is heftig en in combi met het weer kan ik hem soms wel eventjes achter het behang...
    En dan klinkt vervelen me zalig in de oren, hahaha..

12. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Argg he he...moest even toetsenbord schoonmaken...kat in de rui had erop gelegen...dan doet hij het niet meer :p

Ik hoop dat deze kleine zich ook tijdig meld hoor..maar als ik dat eerste verlof over kon doen ...ohh dan zou het dingen toch anders doen :D
    Gewoon even kunnen zitten zonder dat er 10 stemmetjes in je hoofd zeggen wat er allemaal nog moet gebeuren :D

Ik geniet ook wel van de tijd met mn meisje hoor...maar een uitputtingsslag is het ook wel. De kleine stuiterbal :p

13. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Hoi! Ik wil hier ook graag mee komen lezen en kletsen. Zit al in het (2e helft van) september topic.
    Uitgerekende datum is 21 september. 2e kindje. Geslacht weten we nog niet.

14. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Welkom..:)

15. WitteN

WitteN Niet meer actief

2 september ben ik uitgerekend!

16. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Ooh sorry dames, de lijst moet nodig weer eens bijgewerkt worden maar ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen. Dus als iemand anders zich geroepen voelt, pas m gerust aan!! ;)

17. Blackberry

Blackberry Actief lid

26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Welkom dames! Wat een hitte he! Gelukkig is het overdag goed te doen, maar de avonden... pfff

18. Kittje

Kittje Actief lid

28 mrt 2013
    119
    0
    0
    Vandaag alweer 33 weken!!
    Hitte valt mee vandaag, maar ben blij dat het vanaf morgen weer afkoelt.
    Sinds vanmiddag echt stekende pijn rond mijn schaambeen en dan wat aan de rechterkant. Zou dat kunnen betekenen dat uk aan het indalen is? Wat ik ook doe de pijn blijft en ook echt alleen daar. Of ik nu loop zit op lig dat maakt niet uit. Als ik banden pijn heb trekt de pijn altijd weg als ik ga liggen of lopen.

Morgen weer controle en dan ga ik mijn bevallingsplan ook maar doorspreken. Misschien nog even wat aanpassen morgen. Is dat ook weer gedaan. Verder van het weekend zorgen dat de vluchtkoffer klaar staat.

Hoeveel kleding hebben jullie eigenlijk?? Ik heb echt alleen nog maar zo ongeveer wat op de checklist staat want ik dacht zo al dat kraambezoek brengt vast allemaal kleding mee. Of kan ik toch beter wat bijkopen?

19. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Nou hier een paar beroerde dagen achhter de rug :( heel veel last van harde buiken gehad en enorme steken onderin mn buik.. ik dacht echt even dat het foute boel was. Ik ben opzich best afwachtend met bellen naar de verloskundige. Maar na twee dagen toch maar gebeld. Gelukkig kwam ze bij me thuis..en is het een en ander onderzocht. Waarschijnlijk is het een gevolg van te veel in huis doen en stress. Dus nu verplicht bedrust :( het is wel wat rustiger aan het worden nu. Vanavond kwam mijn man thuis met een enorme bos rozen en heeeeeel veeeeel tijdschriften, echt zo lief! dus ik red me wel de aankomende tijd :)

20. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL

Wat vervelend zeg. Sterkte ermee

Deel Deze Pagina