Hoihoi, Hoe gaat het met jullie? Vandaag mijn groeiecho gehad en baby groeit goed, de omvang van het buikje ligt alleen al op 35 weken, dus die is groter dan normaal. Verder had ik vorige week gehoord dat mijn baarmoeder smal is. Hebben jullie hier ervaring mee?
Welkom Patries, Wat leuk om te horen dat je me volgt. Ik ben niet de enige met deze dilemma hoor zo is mijn bijna naam genootje haar situatie met geschiedenis van vroege geboorte ongeveer het zelfde. Het is nu nog momenteel een onzekere tijd en zal blij zijn als ik 2 weken verder ben. Maar mag niet klagen tot nu toe gaat alles goed en zijn alle controles ook goed. En daar houden we ons maar aan vast.
Jij ook welkom Patries! Hopelijk blijft je kleintje gewoon op haar eigen curve groeien! Bij mij zit 1 kindje boven het gemiddelde (P97) en ik heb hiervoor de suikertest gehad vorige week, gelukkig geen suiker. Volgende week weer een echo en als de kleine dan nog zo voormloopt qua groei dan krijg ik een extra echo om alles weer nauwkeurig na te checken, soort 2e 20 weken echo. Mja, ik denk sat het gewoon een lekkere vreetzak is. Hij was met 25 weken al 1037 gram, terwijl zijn broertjes 838 en 878 waren. Hij was in 1.5 week tijd al 320 gram gegroeid en de andere 2 nog geen 200 gram! Als de meting tenminste correct is.. Dat is ook nog maar de vraag. Zou me dus ook niet zo druk maken om je kleintje, want het klopt vaak niet eens wat ze meten. Mijn zwangerschap valt me trouwens helemaal niet zwaar, ik heb een hele fijne zwangerschap, wat ik nooit had gedacht toen ik hoorde dat het een drieling was.
Niet zwaar? Wauw. Dat is alleen maar goed toch! Als je er maar van geniet!!! Ik maak me ook niet veel zorgen hoor. Zie wel wat er uit komt over 7 weekjes. Als ze maar gezond is. En dat is ze. Het enige is dat je er elke keer wel aan denkt. Maar dat is gezonde spanning. Ook omdat het de eerste is denk ik
1 september 2 september Kitty1981, 2e kindje, jongen WitteN, 3 september Trustie, 1e kindje, meisje 4 september Driessen21, 2e kindje, ?? 5 september 6 september Blosjes, 1e kindje, jongen Miertje89, 1e kindje, jongen 7 september 8 september Daphne1990, 2e kindje, meisje 9 september Tralala89, 1e kindje, meisje Maagd, 1e kindje jongen 10 september Dolley, 1e kindje, jongen 11 september Misiri, 1e kindje, Kittje, 2e kindje, jongen Blackberry, 3e kindje, ?? 12 september Knoopster, 1e kindje, jongen PunkyPenguin, 1e kindje, jongen Kyara, 3e kindje, meisje Lynn1302, 3e kindje, jongen 13 september Schoentje24, 1e kindje, meisje Bengeltje73, 1e kindje, meisje Wens09, 1e kindje, jongen Pooh82, 2e kindje, ?? Itsaboy1981, 1e kindje, jongen 14 september One of Kind, 2e kindje, meisje MC87, 2e kindje, jongen Stike, 1e kindje, jongen 15 september Wilma1987, ?? Krullenboll, 1e kindje, jongen 16 september Antje88, 1e kindje, jongen Meertmeert, 1e kindje, meisje 17 september Firstone, 3e kindje, ?? Beebj, 1e kindje, ?? Knvs90, 1e kindje, meisje Patries88, meisje 18 september Alf, 2e kindje, meisje 19 september 20 september Kimmiej89, 1e kindje, jongen Kiimmie, 1e kindje, meisje 21 september E1987, 2e kindje, ?? 22 september Charlie11, 1e kindje, ?? Mother2Be, 1e kindje, ?? 23 september Marinke84, 1e kindje, meisje Lasas, 24 september Jezz84, 1e kindje, meisje 25 september 26 september Verabloembos, 1e kindje, meisje Azrit, 2e kindje, 27 september Eltigra, 2e kindje, jongen 28 september Ladebs, 1e kindje, meisje 29 september Blie, 30 september L0nneke, ?? Natasjee, 3 jongens! Jongens: 20 Meisjes: 16 Verrassing:10
Zo de lijst is weer bijgewerkt.. moest een stuk of 10-15 pagina's terug Dus als ik je vergeten ben, of er ontbreken nog gegevens: graag dikgedrukt dan zet ik je erbij Natasjee Welkom!! Een drieling, wat bijzonder! Wat super dat je zo'n fijne zwangerschap hebt. Je hoort bij meerlingen wel eens anders.. Lekker genieten dus Kittje Wat vreselijk balen dat ze hebben ingebroken! Zo asociaal, dat snap je toch niet. Je hebt er maar weer werk mee, en nergens om gevraagd. Heb je veel schade en is er veel weg? Kitty Fijn dat je bezoek aan de verloskundige is meegevallen! En een fijn idee dat je uk is ingedaald! Patries Welkom hier! Balen van je bekken instabiliteit Wat raar dat ze eerst dachten dat je baby te groot was, en nu te klein blijkt te zijn. Troost je met het feit dat ze er met groei echo's nog wel eens naast zitten.
Zo daar ben je dus wel even zoet mee geweest om die lijst bij te werken! En dank je wel! Idd, je hoort vaak anders bij meerlingen. Tot nu toe heb ik niks te klagen. Niet ziek geweest en nog steeds nergens last van dus helemaal top! Ik heb helaas geen datum voor je, want heb werkelijk geen idee wanneer ze komen en ben officieel helemaal niet in september uitgerekend. Enige wat ik je kan vertellen is dat het 3 jongens zijn.
Wil je mij ook op de lijst zetten? 20 september, 1e kindje, meisje Welkom nieuwe meiden (ben ik zelf ook nog in dit topic haha) Natasjee leuk dat je hier mee komt kletsen, super dat je zwangerschap zo goed loopt! Vind het leuk om je buik te volgen in het buiken topic
Alle nieuwe meiden welkom Hier drukke middag gehad, na veel bellen eindelijk een bedrijf gevonden die vandaag de auto al kon fixen. Iig er zit nu een nieuw raam in, is schoongemaakt en de schade is opgenomen. Helaas hadden wij een duur radio/ navigatie systeem die zeer gewild is. Grote kans dat de verzekering deze niet wil dekken en als ze het doen gedeeltelijk en onder zware voorwaarden. Helaas voor ons is het al de 3de keer dat er bij ons in de auto is ingebroken. In de vorige auto ook al daar hebben ze dat syteem al een keer weg gehaald en een 2de keer geprobeerd, maar lukt niet wel een hoop schade. En nu dus weer. Snap ook niet waarom die aso's dit doen ipv zelf te werken voor zo'n systeem. Maar goed omdat ik niet zo ver auto kan rijden heb ik dus mijn zwager gebeld en is die op en neer gereden voor mij. En dan ben je toch weer een middag zoet, want mijn nichtje van 5 moest ook mee. Ben nu ook echt op. En veel harde buiken, maar ondanks dat een drukke uk in mijn buik. Over een uurtje ga ik lekker naar bed want morgen weer een drukke dag voor de boeg. En mijn rust heb ik toch wel nodig, uk moet nog 3 weken blijven zitten hier.
Uitgerekend 14 september, 28 jaar, tweede kindje, Jongen Ik stond er ook nog niet tussen Fijn dat je auto weer gemaakt is kitty!~
Nog voor de lijst, had niet alles doorgegeven lasas, 23 sept, 1e kindje, verrassing Ga is even wat teruglezen!
1 september 2 september Kitty1981, 2e kindje, jongen WitteN, 3 september Trustie, 1e kindje, meisje 4 september Driessen21, 2e kindje, ?? 5 september 6 september Blosjes, 1e kindje, jongen Miertje89, 1e kindje, jongen 7 september 8 september Daphne1990, 2e kindje, meisje 9 september Tralala89, 1e kindje, meisje Maagd, 1e kindje jongen 10 september Dolley, 1e kindje, jongen 11 september Misiri, 1e kindje, Kittje, 2e kindje, jongen Blackberry, 3e kindje, ?? 12 september Knoopster, 1e kindje, jongen PunkyPenguin, 1e kindje, jongen Kyara, 3e kindje, meisje Lynn1302, 3e kindje, jongen 13 september Schoentje24, 1e kindje, meisje Bengeltje73, 1e kindje, meisje Wens09, 1e kindje, jongen Pooh82, 2e kindje, ?? Itsaboy1981, 1e kindje, jongen 14 september One of Kind, 2e kindje, meisje MC87, 2e kindje, jongen Stike, 1e kindje, jongen Niena01, 2e kindje, jongen 15 september Wilma1987, ?? Krullenboll, 1e kindje, jongen 16 september Antje88, 1e kindje, jongen Meertmeert, 1e kindje, meisje 17 september Firstone, 3e kindje, ?? Beebj, 1e kindje, ?? Knvs90, 1e kindje, meisje Patries88, meisje 18 september Alf, 2e kindje, meisje 19 september 20 september Kimmiej89, 1e kindje, jongen Kiimmie, 1e kindje, meisje Pommepom, 1e kindje, meisje 21 september E1987, 2e kindje, ?? 22 september Charlie11, 1e kindje, ?? Mother2Be, 1e kindje, ?? 23 september Marinke84, 1e kindje, meisje Lasas, 1e kindje, ?? 24 september Jezz84, 1e kindje, meisje 25 september 26 september Verabloembos, 1e kindje, meisje Azrit, 2e kindje, 27 september Eltigra, 2e kindje, jongen 28 september Ladebs, 1e kindje, meisje 29 september Blie, 30 september L0nneke, ?? Natasjee, 3 jongens! Jongens: 21 Meisjes: 17 Verrassing:11
Het was niet mijn auto maar die van Kittje. Ik weet het onze namen lijken op ekaar, hahaha Kittje doe jij wel rustig aan!! Of moet ik je streng toespreken? Fijn dat je zwager je een handje helpt. Maar denk wel goed aan jezelf en aan je ukkie want zoals je zelf al zegt je moet minimaal nog 3 weken ff volhouden. Althans uk dan. We zijn zo goed bezig dus kom op we gaan die 37 weken grens gewoon halen zonder slag of stoot.
@ tralala, echt top hoe je de lijst bij houd. En de tijd en moeite ervoor neemt. Top! Nieuwe meiden WELKOM!
Wat veel septemberbaby's zijn er zeg! Leuk! Morgen tik ik de 32 weken aan, wat gaat dat toch snel zeg! Nog vier weken werken en dan verlof, ik heb er zin in!
Hey meiden! Mag ik ook meekletsen? Had dit topic helemaal niet gezien, zit wel in eind aug /begin sept topic. officieel uitgerekend op 1 September van een grote knul! Hij liep volgens laatste echo ietwat voor op groei, maar gyn maakt haar niet druk dus doen wij t ook niet! Lees zo nog ff alles bij! Xxx Joyce