Ik wil zo graag van alles nog doen. Kamertje is nog niet op orde, moet alles nog wassen en zelfs nog gekregen kleding uitzoeken. Vandaag niet eens boodschappen gedaan dus ML en ik eten kliekjes uit de diepvries. Er zat nog 1 pizza in, die gedeeld en verder heb ik fruit gegeten. Voel me er zo ellendig van. Morgen wordt het nog warmer
rustig aan..stap voor stap, probeer elke dag een beetje te doen, en vaste tijd te rusten in de middag. dat heb ik vandaag niet gedaan en lig nu voor pampus op de bank..luisteren naar je lichaam dus, ook al is dat heel lastig als je nog zoveel wilt!!
Rustig aan meisie...Je hebt nog een aantal weken de tijd. Probeer t een beetje te spreiden...morgen kleding uitzoeken, over een paar dagen alles wassen, kamertje elke keer een stukje. Snap wel dat je je er rot over voelt...Maar je lichaam geeft aan dat het ff wat rustiger moet. Je ventje begrijpt dat heus wel.. En echt iedereen heeft hier wel eens last van. Hoe kut een dag soms ook is, de dag erna is het vaak weer beter.. En je kan altijd hier je verhaal kwijt..!!
Staat er geen 'wijzig' rechts onderin je 1e post? Zijn van mij trouwens m'n 1e 3 kindjes! Klinkt ook lekker haha!
@Maagd heel herkenbaar!! Gas terugnemen is erg moeilijk als je nog zoveel wil doen! @Kimmiej prachtige foto! @Niena heerlijk hè, klinkt meteen wat dichterbij het einde! @Natasjee haha blijft grappig, hadden wij met onze tweeling onze 1e twee kids! En nu dan een 'eenling'
Haha, klinkt zo stom he! Gelijk een gezin compleet (als het aan vl ligt tenminste), maar het blijven toch je eerste kids.
Dank voor de lieve reacties. Ondanks dat k gister niks gedaan heb en veel geslapen heb ik vannacht ook goed geslapen. Nog steeds wel moe en pijn aan mn heupen/benen. Ben ook wel benieuwd wie er als 1e gaat bevallen. Leuk om ook dat bij te houden
Lekker dat je vannacht goed geslapen hebt! Van dit weer word je ook moe. Goed om jezelf denken en rustig aan doen Maagd! Ik heb echt last van de warmte vandaag!! Ben dan ook wel al 10x de trap op en af geweest. Nu even op de bank met de ventilator aan en dan komt zo een nichtje op visite die ik al zeker 10 jr niet gezien heb of überhaupt contact mee heb gehad.
Hier vandaag een rotdag tot nu toe, blegh! Vannacht slecht geslapen en nu de hele dag al ontzettende jeuk overal, m'n handpalmen staan in brand van de jeuk en ik kan gewoon niks vastpakken, doet gewoon pijn. Kan echt wel janken... En door al die jeuk en door de vermoeidheid kan ik echt niks hebben, heb weinig geduld, kan me niet concentreren. Wil gewoon slapen nu, in een bak met ijs ofzo...
Oh ja Purk ik herken dat wel na gister. AL heb ik dan geen jeuk overal. Ik heb gister ook zo gehuild, lang geleden dat ik zo'n verdriet gehad heb. Het is best benauwd buiten. Zit daarom hele middag al binnen nadat ik met ML boodschappen gedaan heb. Is t enige wat ik nu kan doen. Helaas zijn we nou eenmaal hoogzwanger met mooi weer. Sterkte!
Idd, hier vandaag boodschappen gedaan en gekookt (ook portie voor de vriezer), maar echt met pijn en moeite. Net flink zitten huilen, ik wist echt niet dat je zo'n erge jeuk kon hebben, ik zou het 't liefst uitschreeuwen en met diverse vorken de jeuk te lijf gaan. Echt gekmakend! Net iig weer een dosis van de medicatie gehad, ik hoop dat ik daar nu de werking wat van ga merken... In ieder geval fijn dat dit alles is voor een heeeel goed doel
Wat vervelend die jeuk... Lijkt me niet prettig. En ik hoop dat ik niet de eerste ga zijn die bevallen moet., moet t toch even kwijt. Lig sinds gister in t zhuis met zwangerschapsvergiftiging... En zoals t er nu naar uit ziet moet ik blijven totdat de baby komt. Heb t er niet lekker mee.. Vind t dood eng , en wil gewoon lekker thuis zijn.. Iemand ervaring met zwangerschapsvergiftiging en rond deze termijn!? Ik hoop dat bij jullie alles beter verloopt en de kleine lekker veilig blijft zitten totdat het tijd is.
Wat vervelend kimmie! Mijn vriendin had ook zwangerschapsvergiftiging maar met 36 weken en paar dagen de kleine is met 37 weken geboren! Ze was donderdags ingeleid en zaterdagnacht was de kleine gehaald door middel van spoed kz omdat de ontsluiting niet verder ging en het kindje het zwaar had tijdens de weeën! Heel veel sterkte
Sterkte, Kiimmie! Een vriendin had dat vorig jaar rond hetzelfde termijn en zij is uiteindelijk met 35 weken bevallen. Ze heeft idd ook in het zh moeten blijven tot de baby er was.