Met de baby ging het hartstikke goed! Ze heeft heel even in de couveuse gelegen, durf niet meer te zeggen hoelang, maar het was niet super lang en daarna in een gewoon warmte bedje. Ze loopt nu voor met alles wat ze doet dus qua ontwikkeling heeft het haar tot nu toe ook helemaal niks gedaan! Neem in ieder geval heel goed je rust en luister goed naar de verpleegsters en wees niet eigenwijs. Denk dat je eigenlijk ook niet meer mag dan in je bed liggen?
Oh vervelend kiimmie! Hoe kwam je erachter? Had je controle bij VK? Hoop voor je dat je de kleine nog een aantal weken blijft zitten aan de andere kant hoop ik dat je niet te lang in het ziekenhuis hoeft te blijven. Bestaat er een kans dat je nog naar huis mag? Niks aan in het zhuis. Sterkte!!
Sterkte Kiimmie!!! Kan me voorstellen dat je liever thuis bent! Hopelijk blijft de kleine nog even zitten!!!
Wow Kiimmie wat ontzettend balen zeg!! Veel sterkte! Hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? Ben je er erg ziek van?
Ik voelde me al aantal dagen erg gejaagd, verder eigenlijk niks.. Totdat ik snachts in een keer op t toilet belande met een emmer op schoot ( sorry , lekker praatje ). En kwam er dus aan twee kanten uit. Man en ik dachten nog dat ik wat verkeerds gegeten had, daar zijn darmen ook rommelde. Uiteindelijk over dag zat er vocht vast in mn onderrug en ik moest gewoon de vk bellen. En moest gelijk komen. Bloeddruk was 150/100 .. Plus eiwit in mn urine was een ticket door naar t zhuis / gyn... En sindsdien in zhuis. Gister uitslagen gehad , moest 24 uur urine sparen ( leuk want ik plas niet zoveel hihi ) . Bij een pre eclampsie heb je 3.0' eiwit in je urine ik had 9,2 ... Dus helaas zeer duidelijk. Waardoor ik nu dus bijna zeker moet blijven totdat ik moet en kan bevallen. Bedankt voor alle lievecreacties <3! Hoe gaat het bij jullie ? Met dit weer allemaal nog te doen?
Wat balen zeg kiimmie. Hoop dat ze je bloeddruk een beetje lager kunnen krijgen en dat de kleine meid t nog ff goed heeft in je buik! ' t weer valt me erg zwaar.. houd veel vocht vast en slaap voor geen meter! maar als ik dan jou verhaal lees mag ik niet klagen, hoor! Hier vandaag alweer 36 weken! Nog 1 week, dan mag ie wat mij betreft komen haha.. Morgen weer naar de verloskundige afdeling in t ziekenhuis, ga er vanuit te horen dat meneer is ingedaald. Hij ligt duidelijk lager! Fototje van vandaag! Fijne dag dames! XXX Joyce
Oh kimmie wat heftig, maar je ligt in goede handen, en we denken allemaal aan je hoor! Ik voel mij eigenlijk ook steeds slechter, lichamelijk voel ik mij 80 en geestelijk 4 jaar ppf. De baby beweegt nu met een andere frequentie en dat maakt me dan ook weer onzeker. Ik ben dus alle baby spullen aan het wassen, want als dit zo doorzet kan ik volgende week alleen maar op de bank hangen Iemand wel iets positiefs te melden
Kimmie heftig meid. helaas ervaring hier toen ook bij mijn zoon. Als het te gevaarlijk voor de kleine meid en jou word, ga je toch ingeleid worden. Joyce wauw 36 weken alweer een mijlpaal. Hier gisteren nog achter in de tuin bij mijn ouders wat gezwommen. Toen ik eruit kwam en ging zitten ineens een plas water, maar neem aan dat het uit mijn badpak liep. Dacht maak mijn ouders nog maar niet ongerust, ze is nog volop actief dus.
Sterkte Kimmie, weet hoe het is om met een onzekerheid in het ziekenhuis te liggen.. Maar daar ben je in goede handen. Vriendin van mij heeft het ook mee gemaakt en die kleine is geloof ik al met 33 weken geboren, maar is nu een leuk ventje. Hier gaat alles goed. Uk zit nog steeds. Door de gyn wer goed gekeurd. Over 2,5 week naar de gyn. Ben wel blij deze week ff geen afspraken. Kan ik lekker rusten zodat uk zeker nog blijft zitten tot week 37.
Niks meer verloren en ze beweegt volop dus gelukkig idd van het zwemmen denk ik dan toch. Hoe voel jij je nu?
Hier een hele drukke baby en nauwelijks geslapen vannacht daardoor. Straks controle, heb ook regelmatig voorweeen lijkt het. Dit was eerst alleen in e nacht, maar vandaag ook wat overdag.. ben benieuwd of de kleine goed gegroeid is (morgen 36 weken, maar lag ruim 2 weken achter op groei).