van purk sinds gisteravond laat ook op de groepsapp of op facebook niks meer gehoord. Denk dus dat ze volop bezig is. Spannend he!!!
Kittje gefeliciteerd met deze mijlpaal! Hier laatste avond werken en dan kan het echte aftellen beginnen! de tijd vliegt!
ja das waar ook. maar still ever since dat laaste berichtje van het breken van de vliezen!!! vind het zo spannend voor haar!!!
Wat een leuk topic! Hier zit alles voor mijn gevoel nog potdicht. Wel regelmatig harde buiken omdat de kleine zo druk aan het schuiven is. Ik heb trouwens een beetje een onsmakelijke vraag, maar normaal heb ik maar 1x per dag of per 2 dagen ontlasting, maar nu moet ik soms wel 3x per dag. Hebben meer mensen hier last van?
Dank je wel firstone En wat spannend voor purk!!! De eerste uit deze groep. Succes (ook van mijn man moest ik even doorgeven ) enne queri, ik heb daar geen last van.. meestal 1x per dag en soms om de dag.
Is er nog iemand hier waarbij het gewoon vlekkeloos verloopt? Hoop dat het geen hernia blijkt te zijn maar dat je er straks inderdaad vanaf bent.
dat hoop ik ook ja...ik heb ondertussen wel veel topics kunnen lezen uit verveling haha ben mezelf nu al zat het is echt niet normaal in deze groep inderdaad. Dus kom maar op met de positieve berichten
Hier dan positief nieuws: vandaag naar de VK geweest en alles zag er keurig uit Kindje ligt gedeeltelijk ingedaald, heeft nog wel wat ruimte om zich te bewegen ( en dat is duidelijk voelbaar ) Bloeddruk en urine ook goed, dus ik mag volgende week weer voor controle. Slapen is momenteel wel een drama, standaard 2x plassen en last van m'n linkerheup...tja...t hoort erbij zeggen ze
Nou toevallig heb ik hier ook last van! Sinds enkele dagen moet ik 3 of 4x per dag gewoon! Had het vanmiddag al even gegoogled, maar kon niet veel vinden alleen dat de darmen misschien wat verdrukt worden.
Het zal er dan wel bij horen in de laatste weken! Hier ook alleen maar positief nieuws. Kleine is een lekkere beweeglijke schuiver, duwt graag haar kontje in mijn ribben en groeit goed. Alles naar behoren dus!
Wat leuk om weer positieve berichten te lezen! Hopen dat alles goed blijft gaan. Iemand nog wat van purk vernomen?
Die is inmiddels bevallen van een gezonde dochter. Gistermiddag! Ze zal vast graag haar eigen verhaal willen doen, dus ik laat het hierbij
Wat fijn voor Purk!! Hier ook alleen maar goed nieuws. Gister weer goed gekeurd, bloeddruk is iets gestegen maar nog binnen het normale. Stijgende bloeddruk kan ook wijzen op naderende bevalling toch? In ieder geval moet hij nog 1 week blijven zitten. Verder gaat slapen hier ook moeilijker. Omdraaien is lastig en zwaar en te lang op 1 kant liggen is pijnlijk. Maar goed dat zal iedereen wel hebben.
Ik had vandaag ook controle, en madam ligt nog steeds met de beentjes naar beneden, datum voor de KS is vastgelegd de eerste week van september gaat het gebeuren! Mocht ze toch nog draaien voor die tijd dan kies ik toch voor een natuurlijke bevalling.
Jaa, gisteren rond 16u is onze dochter geboren! Heftige bevalling, maar ze maakt het heel erg goed! Ruim 3300gr, bij 36+5 is dat dus echt wel flink! Ontzettend lief, mooi, schattig <3 En zo grappig hoe ze toch op haar zus lijkt, en tegelijkertijd ook helemaal niet, écht een eigen gezichtje. Erg erg trots Na de bevalling kreeg ik echter heftig bloedverlies en leek er nog een placentarest achter te zijn gebleven in de baarmoeder, dus dat werd met spoed een ritje naar de OK waar ik onder narcose ben gecurreteerd. Niet echt waar je zin in hebt als je echt nét bent bevallen... Dochter ligt nu nog op neonatologie, mag waarschijnlijk zometeen bij mij op de kamer komen En hopelijk mogen we dan zondag samen naar huis!
Gefeliciteerd Purk! Wat een flinke dame al! Geniet ervan, hopelijk herstel je snel en zijn jullie zondag lekker thuis!