Gefeliciteerd Purk! Fijn dat alles goed gaat en hopelijk morgen dan naar huis!! @kimmie Nee geen last van menstruatie achtige krampen. Misschien zijn het voorweeen? Ik vroeg me zo af of een baby voor de bevalling drukker of juist rustiger is. De ene dag is hij hier zo actief en andere dagen zo rustig. Vraag me dan af of dat tekenen zijn. Niet dat hij nu al mag komen hoor!!
gefeliciteerd Purk met de geboorte van jullie dochter ! was het gepland dat ze zo voeg zou komen ? hier gisteren bij de verloskundige geweest en te horen gekregen dat de kleine niet goed door gegroeid was.. dus nu extra controles. plus dat ik last heb van sterretjes zien en hoofdpijn en af en toe een band gevoel om mn buik. wordt ik ook extra in de gaten gehouden of mn bloeddruk omhoog schiet.. die is momenteel nog mooi 110/80 maar ik wordt dus wel extra in de gaten gehouden. het kan maar zo zijn dat we dus over twee weekjes weer papa en mama zijn... en dat bevliegt me ook wel een beetje.. maar ik blijf hoop houden dat ik gewoon tot 38/39 weken mag door lopen.. liefs f0r
Super Purk. Maagd vandaag zou ze 37 weken zwanger zijn geweest denk ik, daarom dat ze wel zal mogen gaan. Ik vind het echt belachelijk en schandalig gewoon voor het protocol. Maar bij mijn zoon hebben ze het in een zh toen ook heel lang gerekt.
Mwuah. T ging beter. Vandaag weer minder. Het is absurd hoe snel t kan veranderen ( vlgs de gyn heel normaal ) ik kan het zelf soms niet bevatten. Voelde vanmorgen me niet erg fit. Bloeddruk weer van 160/110.. Ondanks alle medicatie. Zometeen weer bloed prikken, dus we zien het allemaal wel weer. Gelukkig de 35 weken behaald. Ik hoop dat ik het nog even volhoud... Maar je weet maar nooit. Hoe is het bij jou ? Voel je je nog lekker ?
Kiimmie jeetje meid, maar idd het kan heel snel wisselen. Hopelijk houdt je het nog ff vol maar wees voorzichtig met je eigen en je dochter haar gezondheid!
Ja mn dochter is het belangrijkst maar alles wordt goed gecheckt gelukkig . Hoe gaat t nu met jou ? Beetje opgeknapt ? En je zoontje ?
Sterkte kiimmie! En purk wat lekker dat je weer thuis bent! Hier verders geen nieuws, morgen op controle bij de verloskundige. Ik kijk er altijd zo naar uit om dan weer even naar het hartje te kunnen luisteren. A.s woensdag ben ik 37 weken en op een één of andere manier stelt me dat echt gerust. Natuurlijk gaan we voor de 40 weken. Maar dan mag ik in ieder geval thuis bevallen. Als alles goed gaat natuurlijk. Verders veel plat gelegen afgelopen week maar nog steeds last van mijn rug en linkerbeen. Ondanks dat voel ik me verder goed. Wel merk ik dat de kleine echt veel drukker is in mijn buik. Ik denk dat hij zijn koffers aan het inpakken is ofzo we gaan weer een nieuwe week tegemoet en hopen goede berichten van de meiden hier.
Sterkte Kiimmie! Ik duim voor je dat je je kleintje nog veilig bij je houdt. Hier net ook weer opgenomen. Gaat goed hier allemaal he dames.
Heh natasjee balen !! Kiimmie zit aan ab en s.eyhan ook. Woensdag extra onderzoek voor zwangerschapsvergiftiging.
Morgen dames, sinds gister enorme keelpijn en verkouden, blegh!! Twijfel nog of ik arts ff bel, geen koorts. Natasjee hopelijk alles ok? One ook ziek? Uitziekse meis! Vandaag 38 weken, van mij mag hij komen al is t beter als hij nog ff blijft zitten terwijl ik uitziek denk ik? Fijne dag dames, Xxx Joyce
hoi hoi dames hier vannacht ook opgenomen ivm hoge bloeddruk 134/90 nu net weer gemeten en nu is hij 125/80 maar nog altijd de zelfde klachten... en die bedden liggen hier voor geen meter bah zo hard en niet leuk voor mn bekken... maar goed hoop dat ik straks weer lekker naar huis mag. liefs ! en sterkte voor alle dames die ook in het ziekenhuis liggen zet hem op !
Hier onrustige nacht, heel misselijk, onbestemd gevoel, beetje grieperig en toch best wat harde buiken.. Ben benieuwd of dit voortekenen zijn! Sterkte voor alle meiden die ziek zijn en /of in zkh liggen!