Bij mij rommelde het gister ook wat. beetje pijn, steekjes, harde buik. Niet pijnlijk maar gewoon even ongemakkelijk. Ik was ineens bang voor wat er komen gaat. Zo van 'oh jee... als het doorzet dan is er straks een baby'.... hahaha
Ja hier gaat alles goed! Nog 3 dagen tot de inleiding ben zo zenuwachtig hihi.. Jij ook niet meer zo ziek geweest als op het begin?
Oooh super spannend!!!!! Hoe ver ben je nu juist? Ik heb me eigenlijk heel de zwangerschap wel iet of wat misselijk gevoeld Nu valt het goed mee, maar het is niet altijd even fijn geweest! Nu heb ik de laatste loodjes lastjes he Ik wou dat ik over drie dagen ook al mijn kindje kon ontmoeten :O ofja als het zo snel gaat dan ...
Ik ben vandaag 37 weken! Ja die laatste loodjes herkenbaar denk dat iedereen daar wel last van heeft Fijn dat het verder goed met je gaat.. Ja inleiden kan idd paar dagen duren, hoop van niet natuurlijk en dat we haar gewoon rond 24 uur in onze armen hebben!
Hier ging inleiden vrij snel! Eerst primen met ballonkatheter, die werd 's avonds geplaatst en 's ochtends konden ze 'm verwijderen en had ik 3cm ontsluiting. Toen konden ze de vliezen breken en kreeg ik weeenopwekkers, een uurtje of 7 a 8 later ben ik bevallen. Ze gaven aan dat het vaak zo verloopt, een enkele keer werkt het primen met de ballonkatheter niet en gaan ze over op orale prostagladine.
Hier vandaag bij vk geweest voor liggingsecho. En de 2 dames waren er zeker van het gaat niet meer lang duren. De placenta was aan het verkalken, duidelijk vocht te zien wat overal op aan het hopen was. Ook getoucheerd, bmm half verweekt ( maandag nog niet) en 1 a 2 cm ontsluiting. De hoofd vk zei nou we gaan eens zorgen dat ze gaat komen... Nu ook wat meer harde buiken. Ach we zien wel hahaha.
One of a kind, hopelijk hoef je niet zo lang meer te wachten! Hier nu ook 37 wk! Eindelijk mag ik thuis bevallen!!
Firstone proficiat heel belangrijke termijn. Hier is iedereen nerveuzer dan ik ahahhahahaha Ontsluiting was nu 2 a 2,5 cm. Maandag nog 1 cm.
Dames, herkent iemand van jullie dit misschien.. Ik moet soms 3 of 4 keer per dag naar de wc voor ontlasting en het is ook iets dunner. Nou ben ik nu na het eten ook wat misselijk.. Moet ik hier iets achter zoeken of zal het niks zijn? Hoort er waarschijnlijk gewoon bij..
Ik heb ook regelmatig dat ik meerdere keren per dag moet. Volgens mij is het normaal en komt het omdat er steeds minder plek is in je buik. Je darmen worden verdrukt. Zoiets had ik gelezen laatst. Dunner is het bij mij niet..even in de gaten houden denk ik..
Natasje, bij ons in de buurt gaat misselijkheid en overgeven erg rond. Dus ik zou zeggen dat het niks met de zwangerschap te maken heeft. Hopelijk is dit het voor jou ook en gaat het snel over! Hou nog ff vol met je kleintjes!
Ja natasjee nog ff binnenhouden hoor..!! Las net ook dit op een site maar gok dat dat bij jou nog lang niet het geval zal zijn..twijfelde of ik het zou plaatsen maar mss heb je zelf ook wel gegoogled...Echt niet om je ongerust te maken ofzo hoor meis... Vaker naar het toilet Door de toenemende druk op je blaas en darmen, moet je frequenter naar het toilet. De ontspanning van de gewrichten kan wel leiden tot een zeer schaambeen en een pijnlijke rug. Door je bekken te wiegen en op je linkerzij te liggen, kan je de druk wat verlichten. Ook plotse dunne ontlasting is een teken dat je weldra een kindje zal baren. Prostaglandine is een stof die vrijkomt in dit stadium van de bevalling en is de oorzaak voor deze vervelende stoelgang. Maar er heerst volgens mij ook genoeg..
Ik heb hetzelfde natasje al twee dagen... Ga zon vier x per dag nu naar t toilet. En ook steeds misselijk :O