Oeh das echt mooi op tijd. Hoe eerder hoe beter denk ? Ik lig in het gemini ziekenhuis in den helder. Einde van de wereld hier haha.
Ik heb er leuk even een blaasontsteking bij gekregen. Nog nooit gehad, en dan in de laatste drie weken krijg ik dat... Jaj. Gelukkig niks ernstig en niet al te veel last (vooral buikpijn) en nu antibiotica en dan zou het snel moeten overgaan! Mijn lichaam is zooo gevoelig
He bah wat vervelend voor je. Slaat de antibiotica een beetje aan ? Beterschap. Hoe is t met de rest van de dames ?
Hier op van de zenuwen, mn darmen zn helemaal van slag! Verder druk met de laatste dingen thuis en vanavond komt ons nieuwe bed nog en dan kan die gelijk op klossen.. Ga proberen vroeg te slapen.. Als ik kan slapen hahaha!
Hier is er wat gaande, sinds vannacht ( oefen ) weeën, roze slijm verlies, en daarna wat bloed verlies. Naar het ziekenhuis geweest maar helaas nog geen ontsluiting! Vanavond mag ik mij om 21 uur melden en krijg een prik om te slapen, want ben natuurlijk KAPOT. Oh wat spannend
Ik had vanmorgen heel veel afscheiding na het douche. Het viel gewoon op de grond en was waterig, waarsch van het douchen. Mijn man wilde dat ik de VK zou bellen voor zekerheid. Loop dus nu hele dag al met een inlegkruisje om te kijken of het nou echt afscheiding of vruchtwater geweest is. Was wel even schrikken. Voel me de hele dag ook al niet fit. Wat krampjes, zitten en lopen is niet fijn. Dus wie weet is dit een begin.
Wow! Idd hoop dat het doorzet! Spannend zeg! Al het voorwerk hier is weg grrr, ik zit er echt op te wachten!! Zet m op dames!
Spannend zeg!!! Hier ook vanalles maar kan ook door blaasontsteking komen dus ja ... AB werkt denk ik wel al, dat is toch al iets Ik wil eigenlijk nu alleen nog maar pijn hebben van bevallen en begin bevallen haha
Wat jammer Maagd dat het niet doorzet. Hier nu voor de 2e dag roze verlies. Waarschijnlijk wel van het toucheren vandaag, zit op 2 a 2,5 cm ontsluiting. Eergisteren 7 uur lang om de 10 minuten weeën gehad.
Zal voor jou dus ook echt niet lang meer duren one of kind! Grappig eigenlijk, allemaal nog niet eens 40 weken en bij de meeste rommelt het al! Werkt het aanstekelijk? Hoop het namelijk niet, want ik wil mog 3 weken wachten hoor!
Nou dat hoop ik ook heel erg voor je Natasjee. Mijn zoon was er toen al bijna 2 weken hahaha. Ze word overigens op 3,2 a 3,4 kg nu geschat, verschrok me er zelf van!
One of kind: als je al tijdje voorweeen en roze verlies hebt dan kan het toch niet zo heel lang meer duren? Spannend allemaal. Ik moet zeggen dat ik nu ook niet zo heel goed kan zitten. Ik moet m'n rug echt recht houden anders staat mn buik zo stijf uit wat niet fijn voelt.
Erg he.. Ik hoop dat je je rust nog kan pakken. Jullie hebben het hard nodig, ik hoop dat de ballon ook goed zn werk doet .. Denk aan jullie !