Ik lig in het ziekenhuis en krijg zo een injectie met Pethidine, om tot rust te komen, want bijna 20 uur activiteit zonder ontsluiting is slopend, dus even een nachtje bijtanken en hopen dat madam blijft zitten tot de geplande KS. Succes voor iedereen !
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje WitteN! Succes voor de dames die dit weekend ingeleid worden!
Wat spannend meiden! Hier nog helemaal geen enkel teken en ik ga er eerlijk gezegd ook vanuit dat ik weer dik overtijd ga lopen. Witten gefeliciteerd! Is alles goed gegaan en hoe heet hij?
Gefeliciteerd WitteN Sterkte Bengeltje73, hopelijk krijg je een beetje rust. Een aantal zouden dit weekend ingeleid worden toch? Succes dames!
Ik denk aan je ! Hoe gaat het nu .. Ballon er al in? Ik ben helemaal nerveus voor je ( niet goed voor mn bloeddruk hihi )
Meiden! Afgelopen nacht ben ik om 01:19 moeder geworden van...( Naam in PB op te vragen) ze is prachtig, 51 cm lang en weegt 6.5 pond. Verder verliep de KS niet geheel vlekkeloos, maar daarover later meer! Ik ben moeder!!!!
Gefeliciteerd bengeltje!!! Wat een geweldig nieuws! Sterkte met het herstel van de keizersnee. Geniet van de kleine!