Ik was dit topic kwijt, maar weer gevonden! Gefeliciteerd met de geboorte an de pasgeboren baby's, wauw. Ik ben zo benieuwd wanneer het hier op gang gaat komen. Hopenlijk spontaan, vorige bevalling was ingeleid vanwege zwangerschapsvergiftiging en is toen een keizersnede geworden. Hoop nu op een 'normale' bevalling! Van mij mag hij/zij komen
Oeh spannend. Ik volg je morgen ochtend op... Dan ben ik aan de beurt. Durf niet meer Hoe staat et er bij jou voor nu ?
Oh echt hou maar op .... Ik ben op van de zenuwen . Gelukkig morgen vroeg aan de beurt en dan maar hopen dat het snel wat doet, Hoe is t bij jou met de drie wondertjes ? Bloeddruk nog oke ?
Hoop het ook voor je, dat zou wel heel fijn zijn! Hoelaat moet je morgen? Hier alles nog onder controle! Vandaag de hele winkelstraat door gelopen, omdat ik even naar de Hema moest (woon zelf in winkelstraat) en paarwasjes gedraaid en gaat prima. Wel op m'n kop gekregen dat ik niet meer zover moet lopen, maargoed.. Ik heb zoiets van zolang het gaat dan gaat het nog. Al voel ik nu wel een beetje mijn rechter lies met lopen, maar dat zal morgen wel weer weg zijn.
Oh oh je bent niet een beetje eigenwijs . Wel om denken hoor ze zeggen het niet zomaar.. Vind t nog steeds super bijzonder drie wondertjes.. Lijkt me heel mooi om te dragen
Thanks naamgenoot, ja ben erg zenuwachtig... Ik weet niet hoe snel t wat doet. Ik ben nogal ieamand die graag alles weet.. Dus loslaten is even lastig. Maar we gaan ervoor. Moet ook wel. Ik houd zoveel vocht vast ( tot aan mn onderrug ) en ik kan mn knieeen niet meer buigen.. Dus als dat weg is zou al een verademing zijn ! Hoe staat het met jou en de kleine rommelt het al wat ? Of nog vrij rustig ?
Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent!!! En idd die controle hebben heb ik ook heel erg. Is echt moeilijk om dat los te laten dan. . Oow vervelend van al dat vocht lijkt me enorm oncomfortabel. .kunnen ze je niks geven ervoor? Kan Elk moment gebeuren toch bij je? Hier soms een menstruatie achtig gevoel en soms harde buiken dus de voorbereidingen zijn er denk ik. .Voor de rest is het rustig hier.. Hou je taai meis!!
Thanks ballon zit er in. Had ruim 2 cm al ontsluiting, dus gaat goed. Nunwachten totdat de ballon eruit valt en dan geloof ik doorpakken met een infuus... Weeen zijn best goed te doen tot nu toe Hoe is t hier ?
Ohh dan begint het bij jou ook wel wat te rommelen dus. Iig wat voorwerk. Nou geniet er nog lekker van ! En van je verlof
Bengeltje: gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Geniet ervan! Knvs en kimmie: succes ermee! Voor jullie zal het nu niet lang meer duren! Hier steeds meer last van steken onderin en een drukkend gevoel. T rommelt dus al wel een beetje. Heb zo'n gevoel dat het volgende week komt, waarom weet ik niet hoor, zo'n gevoel heb ik. Morgen m'n dochtertje voor het eerst naar school brengen, verschrikkelijk! Dit in combinatie met al die zwangerschapshormonen zal vast een potje huilen morgen worden!