Hallo meiden! Ik las eigenlijk vooral mee hier heb me wel een keer gemeld heeeel wat pagina s terug haha. Ik was 8 sept uitgerekend en ben vandaag bevallen van een prachtige dochter! Ik ben in 2,5 uur tijd bevallen het ging zo snel amper te bevatten eigenlijk. Nu eerst maar lekker bijkomen! Ons meisje heet Sophie 3185 gr en 48 cm
Gefeliciteerd Daphne!! Geniet ervan. Ik heb nu zeker zwangerschapsvegiftiging en het zal denk ik hooguit een paar dagen duren voor de beebs er zijn, als het al een paar dagen is.. Spannend!!
Gefeliciteerd Daphne!! Oh vervelend Natasjee hoe voel je je? Hebben de baby's een 'goed' gewicht? Zou het oke zijn als ze nu geboren zouden worden? Ben erg benieuwd!
Succes Natasjee!! Je hebt het zo lang volgehouden met je 3 kleintjes! Zet em op en ben zo benieuwd naar je baby'tjes
Ik voel me verder gelukkig nog prima. Afentoe wat hoofdpijn en misselijk, maar niet erg en het komt en het gaat. De kindjes werden vorige week woensdag al over de 2 kilo geschat dus wat dat betreft mogen ze komen. De 32 weken zijn behaald dus het kan sowieso niet heel veel kwaad meer als ze nu komen, elke dag over die 32 weken heen is een bonus dag. Heb net de 1e longrijpibgs prik gehad en morgen de 2e. Morgen komt de kinderarts langs om een keizersnede in te plannen, als ik niet al voor die tijd bevallen ben. Hrt is niet te hopen dat ik ineens doodziek word, want dan worden ze gelijk gehaald.
@daphne1990: wat een snelle bevalling zeg! Geniet van je dochtertje! @natasjee: spannend zeg! Natuurlijk is het "jammer" dat je ze niet nog langer in je buik kan houden, maar je hebt het al zo goed gedaan en volgehouden! Respect hoor! Ik hoop idd niet voor je dat je ineens doodziek wordt, hou ons op de hoogte hè? @dolley: hopelijk zet het een beetje door nu! @hier: nog geen tekenen van een eventuele bevalling. Ga er vanuit dat ik overtijd ga lopen vandaag had ik zelfs een vrij goede dag! Niemand afgezeken/gesnauwd en nog best wat in huis kunnen doen! Nu hopen dat ik vanavond een beetje slaap, want dat was de afgelopen nacht wel weer drama! Zie er gewoon tegenop om naar bed (lees martelwerktuig) te gaan
Daphne gefeliciteerd! Snelle bevalling! Natasjee, ooh dat is minder, nu komen je kindjes wel heel vroeg! Hoe voel je je er mentaal bij? Hier zeurderig gevoel in rug en kont en af en toe steekjes in mijn buik. Verder nog niks aan de hand.....
Zo, dat gaat zeker hard one of kind! Niet normaal! Had gisterenavond weer een hoge bloeddruk van 150/100 en was erg misselijk. Gelukkig is dat later afgezakt en was m'n bloeddruk 150/90. Ben benieuwd zo bij de controle hoe ie is. Ben de nacht in ieder geval goed doorgekomen.
Nog gefeliciteerd one of a kind! Ik zie er soms nu al tegenop hoe snel dat allemaal gaat ja. Even een stomme vraag tussendoor. Besloten dat de sokjes die ik voor bij t eerste pakje had toch niet leuk genoeg zijn nu wil ik slofjes kopen maar moet kiezen uit maat 10/12 of 13/15. Via Google kom ik hele verschillende antwoorden tegen. Welke denken jullie dat ik t beste kan nemen? T is een meisje en ze wordt al de hele zwangerschap heel gemiddeld geschat.
Hoe is het hier inmiddels? Zijn er nog meiden bevallen (of misschien bezig?) Hier vandaag de 40 weken bereikt, dus kom maar op vandaag Heb totaal geen voortekenen dus ik denk dat het sowieso vandaag niet gaat gebeuren
Het is hier nu allemaal stabiel sinds gisteren weer. Gisteren was m'n bloeddruk de hele tijd rond de 140/90 of 140/85 dus het valt mee. Vandaag nog geen controle gehad, zal wel zijn, omdat het weekend is. Gisteren de artsen gesproken en eigenlijk zou er een datum gepland worden, maar dat willen ze toch niet doen. Hoe langer de kindjes kunnen blijven zitten, hoe beter. Het is dus gewoon afwachten hoe het met mij gaat. Word ik ineens doodziek, dan worden ze gehaald. Voel me nu al 2 dagen goed, maar kan zomaar omslaan. Ze zeiden wel dat het geen week meer zou duren.
Volgens mij heb ik soms wel voorweeen. Ze doen geen pijn maar mn buik trekt echt samen naar beneden toe? Een soort persbeweging. Ik weet niet of dat voorweeen zijn maar dat denk ik dan maar vannacht werd ik er wakker van. Maar denk dat ze nog wel even blijft zitten.
@daphne, van harte gefeliciteerd! @ natasjee, jeetje meid wat heftig allemaal. Gelukkig voel je je nog wel goed. Sterkte! Hier nog steeds niks begin het wel echt zat te worden. Wel heb ik vandaag een keiharde buik, dus wie weet gaat het dan toch eindelijk gebeuren. Ik moet a.s maandag eigenlijk weer naar de vk en dan gaan we ( als het er dan nog niet is) bespreken over eventueel strippen en inleiden. Daar zie ik wel behoorlijk tegenop.Ik probeer er maar zo weinig mogelijk over na te denken