Laatste 10 weken afteltopic September 2014

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tralala89, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden! Ik las eigenlijk vooral mee hier heb me wel een keer gemeld heeeel wat pagina s terug haha.
    Ik was 8 sept uitgerekend en ben vandaag bevallen van een prachtige dochter!
    Ik ben in 2,5 uur tijd bevallen het ging zo snel amper te bevatten eigenlijk.
    Nu eerst maar lekker bijkomen!
    Ons meisje heet Sophie 3185 gr en 48 cm

2. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Van harte Daphne! Geniet lekker van je dochter!

3. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Gefeliciteerd Daphne!! Geniet ervan. :)

Ik heb nu zeker zwangerschapsvegiftiging en het zal denk ik hooguit een paar dagen duren voor de beebs er zijn, als het al een paar dagen is.. Spannend!!

4. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd Daphne!!

Oh vervelend Natasjee :( hoe voel je je?
    Hebben de baby's een 'goed' gewicht? Zou het oke zijn als ze nu geboren zouden worden? Ben erg benieuwd!

5. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Succes Natasjee!! Je hebt het zo lang volgehouden met je 3 kleintjes! Zet em op en ben zo benieuwd naar je baby'tjes

6. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik voel me verder gelukkig nog prima. Afentoe wat hoofdpijn en misselijk, maar niet erg en het komt en het gaat.
    De kindjes werden vorige week woensdag al over de 2 kilo geschat dus wat dat betreft mogen ze komen. De 32 weken zijn behaald dus het kan sowieso niet heel veel kwaad meer als ze nu komen, elke dag over die 32 weken heen is een bonus dag. Heb net de 1e longrijpibgs prik gehad en morgen de 2e. Morgen komt de kinderarts langs om een keizersnede in te plannen, als ik niet al voor die tijd bevallen ben. Hrt is niet te hopen dat ik ineens doodziek word, want dan worden ze gelijk gehaald.

7. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @daphne1990: wat een snelle bevalling zeg! Geniet van je dochtertje!

@natasjee: spannend zeg! Natuurlijk is het "jammer" dat je ze niet nog langer in je buik kan houden, maar je hebt het al zo goed gedaan en volgehouden! Respect hoor! Ik hoop idd niet voor je dat je ineens doodziek wordt, hou ons op de hoogte hè?

@dolley: hopelijk zet het een beetje door nu!

@hier: nog geen tekenen van een eventuele bevalling. Ga er vanuit dat ik overtijd ga lopen;) vandaag had ik zelfs een vrij goede dag!
    Niemand afgezeken/gesnauwd en nog best wat in huis kunnen doen!:D
    Nu hopen dat ik vanavond een beetje slaap, want dat was de afgelopen nacht wel weer drama! Zie er gewoon tegenop om naar bed (lees martelwerktuig) te gaan

8. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Daphne gefeliciteerd! Snelle bevalling! :eek:

Natasjee, ooh dat is minder, nu komen je kindjes wel heel vroeg! Hoe voel je je er mentaal bij?

Hier zeurderig gevoel in rug en kont en af en toe steekjes in mijn buik. Verder nog niks aan de hand.....

9. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Gefeliciteerd,,!! Lekker genieten nu

10. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Gefeliciteerd Daphne!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Natasjee wat heftig meid !!!

Daphne gefeliciteerd

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Pfff ik was nu vorige week aan het puffen.
    Ze is alweer 1 week pfff

13. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Zo, dat gaat zeker hard one of kind! Niet normaal!

Had gisterenavond weer een hoge bloeddruk van 150/100 en was erg misselijk. Gelukkig is dat later afgezakt en was m'n bloeddruk 150/90. Ben benieuwd zo bij de controle hoe ie is. Ben de nacht in ieder geval goed doorgekomen. :)

14. Blie

Blie Actief lid

24 jun 2014
    281
    0
    0
    Nog gefeliciteerd one of a kind! Ik zie er soms nu al tegenop hoe snel dat allemaal gaat ja.

Even een stomme vraag tussendoor. Besloten dat de sokjes die ik voor bij t eerste pakje had toch niet leuk genoeg zijn :D nu wil ik slofjes kopen maar moet kiezen uit maat 10/12 of 13/15. Via Google kom ik hele verschillende antwoorden tegen. Welke denken jullie dat ik t beste kan nemen? T is een meisje en ze wordt al de hele zwangerschap heel gemiddeld geschat.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Natasjer hoe is het nu ?

Bie is zo verschillend, Dilara heeft grote maar smalle voetjes

16. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Hoe is het hier inmiddels?
    Zijn er nog meiden bevallen (of misschien bezig?)

Hier vandaag de 40 weken bereikt, dus kom maar op vandaag:p
    Heb totaal geen voortekenen dus ik denk dat het sowieso vandaag niet gaat gebeuren;)

17. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Het is hier nu allemaal stabiel sinds gisteren weer. Gisteren was m'n bloeddruk de hele tijd rond de 140/90 of 140/85 dus het valt mee. Vandaag nog geen controle gehad, zal wel zijn, omdat het weekend is. Gisteren de artsen gesproken en eigenlijk zou er een datum gepland worden, maar dat willen ze toch niet doen. Hoe langer de kindjes kunnen blijven zitten, hoe beter. Het is dus gewoon afwachten hoe het met mij gaat. Word ik ineens doodziek, dan worden ze gehaald. Voel me nu al 2 dagen goed, maar kan zomaar omslaan. Ze zeiden wel dat het geen week meer zou duren.

18. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    En spannend pooh! Je weet maar nooit, het kan zomaar gebeuren! :D

19. Blie

Blie Actief lid

24 jun 2014
    281
    0
    0
    Volgens mij heb ik soms wel voorweeen. Ze doen geen pijn maar mn buik trekt echt samen naar beneden toe? Een soort persbeweging. Ik weet niet of dat voorweeen zijn maar dat denk ik dan maar :p vannacht werd ik er wakker van.
    Maar denk dat ze nog wel even blijft zitten.

20. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    @daphne, van harte gefeliciteerd!

@ natasjee, jeetje meid wat heftig allemaal. Gelukkig voel je je nog wel goed. Sterkte!

Hier nog steeds niks :( begin het wel echt zat te worden. Wel heb ik vandaag een keiharde buik, dus wie weet gaat het dan toch eindelijk gebeuren. Ik moet a.s maandag eigenlijk weer naar de vk en dan gaan we ( als het er dan nog niet is) bespreken over eventueel strippen en inleiden. Daar zie ik wel behoorlijk tegenop.Ik probeer er maar zo weinig mogelijk over na te denken :)

Deel Deze Pagina