Wat jullie schrijven is zooo herkenbaar! 2 dagen geleden had ik ook een schoonmaak woede hier, waar die energie vandaan kwam??? Geen idee!! Nu ben ik helemaal brak en zit echt te wachten! Die emotionele momenten pfff hahaha
Pooh, indd dan loop je hoogzwanger rond en vragen de mensen fijn: en hoe gaat het? Ik zeg gewoon altijd dat het goed gaat. Anders moet ik weer zeggen wat er niet goed voelt enzo... Ik ben echt asociaal deze weken haha! Mensen leven mee, maar denken soms niet na hoor haha
Ja die emotionele momenten komen hier ook veel voor. Als ik teveel smsen krijg van schoonouders, of als ik weer voortekenen heb die wegtrekken.... Echt al gehuild jonge Haha echt tijd voor ons jaaaaaa!
Ik zeg idd ook vaak dat het allemaal goed gaat, das wel zo makkelijk. Dat emotionele herken ik ook, zeker s avonds heb ik soms ineens een huilbui, meestal als ik het allemaal echt zat ben. Ik heb sinds vanmiddag ook een heel trekkend gevoel op m'n buik, zeker rond m'n navel. Doet gewoon zeer! Ik heb m'n hele buik al 2x ingesmeerd maar het trekkende gevoel blijft. K hoop dat het morgen een beetje weggetrokken is! (Of nog beter, dat m'n hele buik weggetrokken is )
Haha zeg ik ook ja, 'alles gaat goed hoor' terwijl ik amper kan lopen van de rugpijn! Maar inderdaad dat is makkelijker dan al je pijntjes te bespreken. Wat ik ook irritant vind de opmerking: er is er nooit 1 blijven zitten' grrrr... Dat trekkende gevoel heb ik ook aan mn navel, blijf ook maar smeren en check elke keer of er striemen zitten. Ook jeukt mn buik vreselijk pfff... Wel fijn dat ik 'medeklagers' gevonden heb haha, vind het zo erg dat ik de laatste dagen zoveel klaag!
Jaaaaa en dat vertel ik dan huilend aan manlief! OP sommige momenten heb ik erg veel zelfmedelijden. Vooral als ik weer iemand hoor die bevalllen is en NA mij was uitgerekend. Ik weet dat als de kleine er eenmaal is, ik hierom kan lachen maar nu....
Bij school staan om je kind op te halen is dan zo;n beetje het ergste dat er is. Iedereen vraagt ernaar!
@firestone: jaaaa idd! M'n dochter gaat nu net 2 weken naar school, maar wordt nu al gek van al die moeders die naar me toekomen! Lijk wel een attractie soms! Heerlijk hè die medeklagers! ik vind dat we daar echt wel het recht toe hebben op dit moment! We hebben het lichamelijk en emotioneel gewoon even zwaar, daar moet de buitenwereld even mee dealen!
Pfffff het schoolplein is het ergst! Daarom (en omdat de school hier in de straat is), mogen mn meisjes sinds 2 weken zelf naar huis toe lopen wacht ik ze op bij de deur. Nadeel is dat zij nu lastiggevallen worden en mn man in de ochtend als hij ze brengt. Mensen die noooiiit met je praten rennen je nu achterna voor info pffff... Ik HOOP dat de baby er vóór donderdag is! Dan is onze tweeling namelijk jarig... (zal je net zien)
Medeklagers is inderdaad leuk haha, voel me soms ook wel lastig dat ik zoveel klaag wnt ja ze komt indd wel... Maar mensen die niet in deze situatie, en nog nooit hebben gezeten, zitten snappen het gewoon NIET. Dat er vrouwen bevallen die na je uitgereknd zijn daar word ik ook echt emo van!!! En indd als je zeld bevallen bent interesseer dat niemeer. Ik wist niet dat ik de laatste loodjes zo zwaar ging vinden.... Morgen is mijn uitgerekende datum, ik hoop dat ik niet teveel vragen ga krijgen. Ik heb nog geen kinderen dus dat ivm heb ik gelukkig jiet maar kan me goed inbeelden dat het super lastig is! Vorige zaterdag trouwfeest van mijn broer, zag veel familie terug en allemaal vroegen ze hetzelfde, ik werd er gek van!!!
Ik ben ook zoooo misselijk weer de laatste dagen. Vooral vandaag! Dat meot er dan ng bijkomen En ze is echt rustiger aan het worden! Hopelijk stilte voor d storm....
Hier niks veranderd vandaag we hebben vanmiddag even lekker een stukje met de auto gereden en en stukje gewandeld. Maar heeft helaas nog niks opgeleverd. Maar ik hoef maar de voordeur open te doen en heel veel mensen zeggen " schiet eens op"... word er soms wel een beetje moe van af en toe. Ene kant heel leuk die belangstellig maar af toe pffff. Ik wil ook wel opschieten maar ja kan er verder weinig aan doen. Haha wat kunnen we heerlijk klagen maar ik vind dat we dat wel even mogen doen. Nu lekker aan het bankhangen voor de tv en ik zie wel wat de avond/nacht nog gaat brengen.
Zo even alles terug gelezen .. Ik liep een beetje achter ondertussen hihi. Alle dames die bevallen zijn van harte gefeliciteerd , geniet er lekker van. En lekker uitrusten. En voor alle wachtende spannend !!!! Ik mis mn buik wel een beetje en het gerommel in mn buik.. Tijd gaat zo snel, morgen is mijn kleine meid alweer 2 weken,.
Dolley al 5 dagen overtijd? ?? Pfffrr Idd belangstelling is soms leuk maar je wordt er soms indd echt moeeee van! Hier vanalles bezig. .. ben benieuwd!
Goedemorgen dames, Mij een tijd niet gemeld hier maar wat zijn er al een hoop baby's geboren!! Gefeliciteerd voor de dames die bevallen zijn en geniet ervan. Hier: vandaag precies 40weken maar voel nog helemaal niks. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren haha. Morgen weer controle bij de verloskundige. Vanaf wanneer gaan ze proberen te strippen of überhaupt kijken of je al ontsluiting of iets heb?
@krullenboll: ik ben vandaag 2 dagen overtijd en moet vanmiddag naar de VK, ze vroeg vorige week of ik dan al gelijk gestript wilde worden, dus ik denk dat het een beetje aan jezelf ligt wat je wil. Ik vind het nog iets te vroeg om te strippen, misschien dat ik net voor het weekend wel gestript wil worden. @blackberry: wordt anders een druk daagje donderdag met verjaardagen...ik heb een beetje hetzelfde, ben zelf donderdag jarig dus hoop eigenlijk ook dat het ervoor nog komt Vanochtend m'n vragenvuur op het schoolplein gelukkig weer overleefd... " loop je nou nog steeds rond?" " t schiet niet op hè!" " nog steeds niks?" K heb voor m'n gevoel tegen iedereen heel kortaf gedaan, had er zo geen zin in! Vannacht gelukkig weer redelijk geslapen, dochterlief gewoon weer in haar eigen bed en gelukkig geen oorpijn meer gehad. Ik heb ook het idee dat de kleine zich iets rustiger begint te houden. Normaal als ik wakker wordt is het oorlog in m'n buik en dat gaat de hele tijd door,maar nu werd het langzaam wakker en voel ik af en toe een voet, maar gelukkig geen hele verschuivingen meer. Zal het dan toch een teken zijn?
Voor de verandering best een goede nacht achter de rug! En maar 1x eruit geweest om te plassen wow! De baby was wel wat rustiger vanochtend toen ik wakker werd, 4e dag overtijd pfff....
Ja helaas wel vanacht is er ook weer niks veranderd. Ben het zo megazat nu. Vanmiddag naar de vk dus ben wel benieuwd wat de plannen zijn. Hoewel ik zo hoop dat het op de natuurlijke manier allemaal kan gaan gebeuren. We wachten het maar weer af.
Ik heb vandaag inwendig onderzoek gehad en helaas, geen ontsluiting. Baarmoeder wel al verstreken. Dus hier ook weer afwachten....