Laatste 10 weken afteltopic September 2014

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tralala89, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    @pooh82 oh dus ze vragen het eigenlijk al best vlug maar inderdaad wat jij zegt is het nog een beetje te vroeg.

2. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @krullenboll: ik weet natuurlijk niet of dit bij alle VK 's zo snel gedaan wordt, maar ik vind het wel fijn dat ik in ieder geval de keuze heb gekregen.

Ik zit nu wel met een ander dilemma: ik moet straks om 15:30 naar VK maar moet m'n dochtertje dan meenemen. Stel dat ze misschien wil voelen of er al wat gebeurd, is het misschien niet echt handig als m'n dochtertje erbij is?!
    Naja, ik zie wel hoe het loopt, vind het ook zo'n gedoe om nu snel nog oppas voor m'n dochtertje te zoeken...

3. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Bij mij wouden ze vandaag of morgen al strippen als ik ontsluiting had en ik vond dat zeker niet te vroeg :D ben ook 40 weken vandaag, maar ze mag van mij echt elk moment komen!

4. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Ik wordt aankomende donderdagavond gestript ( gezellig op m'n verjaardag;))
    Dan moet ik vrijdag naar het ziekenhuis om te kijken hoe het ervoor staat en dan gaan we bespreken hoe en wanneer in ingeleid wil worden.
    Dan ben tegen de 41 weken, ze vroeg of ik het langer dan 41 weken af wilde wachten, maar ze gaf gelijk daarbij aan dat er dan ook meer complicaties op kunnen treden na 41 weken.

Hoe denken jullie hierover? Zouden jullie ook rond de 41 weken inleiden? Of zouden jullie afwachten totdat je echt bijna de 42 weken bereikt hebt?

5. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Als je mag kiezen zou ik echt voor de 41 gaan hoor!!!! Waarom zou je langer wachten?
    Persoonlijk zou ik dat echt kiezen omdat ik ze er gewoon echt uit wil maar bij mij doen ze pas opnieuw onderzoek als ik 41 weken ben. Als ik dan nog geen ontsluiting heb gaan we afspraak maken voor inleiden. Maar zou het heel graag die dag zelf willen als dat kon!
    Je hebt dus wel al ontsluiting?

6. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @tineBx: ze heeft niet gevoeld dus zou niet weten of ik al ontsluiting heb. Het is meer dat ik bij het woord "inleiden" een beetje zenuwachtig wordt, al dat gedoe aan je lijf! Vandaar dat dat mij een beetje tegenhoudt, al wil ik de kleine ook gewoon deze week nog in m'n armen hebben liggen.
    Ik hoop gewoon zo dat het allemaal natuurlijk op gang komt!

7. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    @pooh82 inderdaad dat is mij ook verteld dat je na 41 weken meer kans hebt op complicaties . Persoonlijk zou ik gaan voor 41 weken.

8. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Vandaag toen ik opstond verloor ik wat vocht. Weet niet of het nou vruchtwater of slijmverlies was. Heb er verder niet bij nagedacht maar dit komt nu zo in me op. Zal ik de verloskundige bellen of morgen bespreken tijdens mijn controle?

9. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    @pooh: beetje dubbel denk ik. Aan de ene kant zou ik dolgraag ingeleid willlen worden als ik 41 week ben, maar aan de andere kant heb ik m'n zinnen gezet op een thuisbevalling. Dus daarom misschien toch nog even afwachten? Je moet doen waar je je goed bij voelt!
    @Tine BX bij jou al wat?

10. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ooh oke..
    Ja snap dat het niet leuk klinkt allemaal, maar op dat termijn is het gewoon belangrijk dat je kindje komt. Ik zou het ook niet zo graag willen, gewoon puur natuur dat wil ik ook. Maar als het niet vanzelf op gang komt moet je gewoon doen wat wel mogelijk is. Zeker als er bij langer wachten complicaties komen. Beter als het niet hoeft natuurlijk, dat hoop ik voor je!
    Stel je wacht en ze komt nog niet vanzelf moet je alsnog ingeleid worden he....
    Doe gewoon wat voor jou beste voelt!

11. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik werd gisterenavond om 23u wakker met allemaal nat onder me, was dus gewoon vocht.... Getest op vruchtwater vandaag en dat was het niet.
    Als je vliezen gebroken zijn zou het moeten blijven lopen zeggen ze....
    Maar als je je zorgen maakt mmoet je gewoon bellen! En dan kunnen ze morgen een testje doen zoals bij mij... (Al is dat mss wel 24u later al dan...)
    Maar naar het schijnt merk je het echt wel als het vruchtwater is...

Hier wat vaker harde buiken die ook meer pijn doen en krampjes.. Beetje door toucheren denk ik. Verder emotionele bui en niks aan de hand nog :(

12. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Hier even een update. Vandaag naar de vk geweest. Heb nu voor vrijdag een afspraak staan om te strippen. Als dat niks opleverd dan moet ik maandag naar de gynaecoloog om verdere stappen te gaan ondernemen. Hoop sowieso dat de kleine er voor vrijdag is. We zullen zien hoe het loopt.

@blackberry, hoe is het vandaag bij jou gegaan?

13. Blackberry

Blackberry Actief lid

26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Potdicht.. morgen weer naar de gynaecoloog. Donderdag komt steeds dichterbij pfff... dat rommelen kan je behoorlijk voor de gek houden zeg :(

14. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Ooh wat balen meid :( hoop dat er gauw verandering in komt. Wat zijn ze morgen van plan om te doen? Sterkte!

15. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Hoi dames,

Hier zijn de kindjes zondag met precies 33 weken gehaald. Jae 2115 gram, Senn 2170 gram en Vinxe 2030 gram. Ze doen het super geweldig! Ze zijn al overgeplaatst naar een streekziekenhuis en ik hoop vandaag over te gaan naar hetzelfde ziekenhuis. De zwangerschapsvergiftiging, keizersnede en teveel bloedverlies hebben mij genekt dus ik was echt doodziek tot gisterenmiddag. Heb nieuw bloed gekregen en zit nu nog aan de bloeddruk verlagende medicatie, maar daar hoop ik zo vanaf te gaan..

16. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Wauw Natasjeee! Je 3 kleintjes zijn er! Van harte gefeliciteerd!! Al het geluk!

17. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd!!!
    Ik zag het ook al voorbij komen in je topic.
    Hopen dat je gauw naar dat andere ziekenhuis mag.
    Sterkte met je herstel. En geniet van je drie wondertjes!

18. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    @TineBx ja ik geef het aan bij de verloskundige en dan hoor ik wel hoe en wat. Inderdaad wat jij zegt, je schijnt het wel te merken als het echt vruchtwater is.

@Natasjee van harte gefeliciteerd met je 3 kindjes !!

19. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Waaaw! Gefeliciteerd! Wat goed dat ze het goed doen, hopelijk jij ook snel. Hopelijk blijft alles gewoon goed gaan!

Blackberry hoe ver ben jij juist? Ik ken je gevoel, erg teleurstellend he. En indd al dat gerommel... Pffff.

20. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Natasjee: van harte met je drie mannetjes! Hopelijk gauw weer bij elkaar en dat je maar gauw opknapt!

@hier: vanmiddag controle vk. Heel slecht geslapen, halve nacht beneden gezeten om ml niet wakker te maken. Gister ziek geweest, overgeven ed. En iedereen zegt dat het dan gauw gaat gebeuren... Nou:) ik weet het niet....

Deel Deze Pagina