Laatste 10 weken afteltopic September 2014

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tralala89, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @azrit: naar mijn weten gaan ze pas strippen na de 40 weken omdat het dan de grootste kans van slagen heeft.
    Of ze willen controleren of je al op weg bent zou ik niet weten eigenlijk, ik denk dat ze het niet zo snel zullen doen als er geen noodzaak is, maar dat kan ik ook mis hebben hoor.

@lenn77: pfff al 8 dagen...hopelijk komt het deze week nog!

Ik dacht vanmiddag wat krampjes te voelen maar dat duurde misschien 10 minuten en toen was het weer weg:(
    Eigenlijk raar dat je pijn wil voelen op dit moment, maar pijn duidt op een naderende bevalling, dus kom maar op met de krampen en weeën...
    Hebben jullie ook dat je je lichaam heel erg in de gaten houdt ivm pijntjes?

2. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Ja Pooh, bij alles wat een beetje zeer doet denk ik: dat mag wel wat erger! Raar idee dat je jezelf pijn toewenst! En hier gaat de vk pas strippen bij ruim 40 wk, en als het hoofdje ingedaald is en als je zelf ook nog eens wilt.

3. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @firstone: haha, ja het is inderdaad jezelf pijn toewensen:), t kan me nu niet meer schelen al die krampen en weeën, als er maar iets gaat gebeuren!

4. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Bij mij wou vk ook pas met 40w strippen.

Jep ik wil ook pijn haha! En als het dan afzwakt ben ik echt slecht gezind!!!!!!!! Krijg wel steeds vaker en sneller harde buiken... maarja we gaan maar gwn nergens vanuit! En ik kan echt bijna niet meer wandelen. Doet zoveel pijn, onderaan, harde buiken, krampen en steken.... en toch wil ik elke dag gaan wandelen. Niet dat ik ver kom haha :D

5. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @tineBx: ik heb vanavond ook een aantal keer een harde buik achter elkaar gehad. Wel vervelend dat je zo'n last hebt met wandelen, ik voel wel af en toe steken onderin met lopen, maar het doet gelukkig niet de hele tijd zeer.

Ik ga zo maar weer een poging doen om te gaan slapen, iedere avond denk ik: zal het misschien vannacht gaan gebeuren? Aangezien weeën toch vaak s nachts op gang komen. Maar s ochtends word ik dan weer wakker met niks:( denk dat het vannacht ook weer niks wordt...
    Sorry voor m'n negatieve gezeur hoor, maar ik heb weer even last van een emo- momentje....

6. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Ik word morgenochtend gestript. Heb er een hard hoofd in. bij mijn zoontje is het tot twee keer toe niet gelukt omdat de bmm nog te ver naar achteren lag. We zullen zien.

7. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ga je hier in zuid bevallen? :) Zou grappig zijn als we elkaar tegen komen! Of ben je inmiddels al bevallen? Isbhier erg druk zei ze met bevallingen haha.

Hoe gaat het verder met iedereen, volgens mij de afgelopen dagen niemand bevallen toch? Of heb ik niet goed gelezen..

En hoe doen alle baby's het? Hier doen ze het super! Jae heeft alleen een extra infuusje gekregen voor zijn voeding, want dat is nog net te zwaar voor hem om zelf te door te slikken met de sonde. Senn heeft een snorretje ter ondersteuning om te ademen, maar is allemaal niks ernstigs. Ze doen het verder super goed voor hun leeftijd. Vince de kleinste die doet alles zelf, hij is het pittigst.

8. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Oh lees nu je laatste berichten pas Niena. :D Hopelijk lukt het deze keer wel, succes!

9. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik ken je gevoel hoor... Ik ga vaak slapen met het idee mss vannacht, want indd begint vaakst in de nacht. Gisteren had ik het ook en ik heb echt weinig geslapen :( ik geraakte al niet in slaap en dan werd ik om vier uur wakker tot half 6 :( en hele tijd voelen of ik iets voelde. Super stom wantja als het zo ver is voel je het wel zeggen ze....

Ja en dan denk ik k krijg het steeds moeilijker, meer pijn het duurt nie lang meer ma dan word je sochtends indd teleurgesteld weer wakker :(
    Ik wil ook niet zeuren maar het steekt zo tegen op deze manier.

Mijn vriend heeft vanaf maandag twee weken vrij en heb nu al schrik dat ze er dan nog niet is. Dan heeft hij minder tijd met haar en dat zou echt jammer zijn pfffff :'( zie al voor me dat het ons gewoon niet gegund is....

10. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Hoop dat jullie snel aan de beurt zijn meiden!

Xxx Joyce

11. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Yes, natas ik beval ook in zuid.

En. Jouw babies zijn gewoon geboren op 'mijn datum'
    Ben jij inmiddels ook overgeplaatst? Hopelijk kunnen jullie gauw naar huis. Gelukkig heeft zuid wel een hele fijne neo afdeling.

12. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Haha, aahw en dan laat jouw baby je gewoon nog lekker wachten op jouw datum!
    Hopelijk laat de kleine man zich snel zien!

Ik ben gisteren overgeplaatst dus ben lekker dichtbij ze en dichtbij huis. :) De Neo afdeling is hier top! Heel persoonlijk ook allemaal, dat is wel erg fijn!

13. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @natasjee: wat fijn dat je mannen het zo goed doen! Ook bijzonder dat de kleinste dus eigenlijk de sterkste is!

@niena01: hopelijk gaat het strippen lukken en komt het snel op gang!

@tineBx: nou, t is iedere ochtend weer een teleurstelling hè?

Ik heb vannacht gelukkig redelijk geslapen ( al had ik er uiteraard een slapeloze nacht voor over gehad als ik weeën zou hebben;))
    Morgenavond komt toch steeds dichterbij, dan word ik gestript als dat mogelijk is.
    Ik vind deze dagen echt verloren dagen, het lijkt ook wel of ze allemaal langs me heengaan, snappen jullie wat ik bedoel?
    S ochtends word ik wakker en s avonds ga ik naar bed en in de tussentijd lijk ik allemaal te vergeten, soort overlevingsdagen of zoiets:(

14. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik snap je volledig....
    Het is alleen maar afwachten en niks anders... Als er nu wat zou gebeuren he...
    Zo zit ik te wachten tot maandag, en als er niks gebeurt tegen dan pfffff .... Achja vanaf ze er is zijn we dat vergeten maar nu...
    Ik hoop gewoon dat ze vanzelf komt zodat mijn vriend al zijn vrije dagen met haar kan besteden!

Ik zit echt te denken om te vragen of ik eerder nog onderzoek krijg, maarja zonder iets van weeen, oefenweeen kan je toch geen ontsluiting krijgen, off?

15. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Ik weet het, Lucas heeft daar helaas ook een week moeten liggen. Maar het was geen nare ervaring omdat het idd. Een fijne afdeling was met veel begrip en hulp en steun.

16. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Hoi dames!
    Ik heb niet eens tijd om alles terug te lezen dus feliciteer bij deze iedereen die bevallen is! De drieling is er ook zie ik :)
    Veel geluk allemaal met de kleine spruiten. Geniet van elkaar!

17. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Pooh en TineBx: hier hetzelfde. Hoopvol ga ik naar bed (na tegen mezelf gezegd te hebben; ok, weer een dag voorbij) en ik wordt vaak 's nachts wakker zonder enig pijntje om vervolgens weer de volgende ochtend teleurgesteld te zijn. Vorige week aardig wat krampjes die erop leken, maar het wordt steeds rustiger. Kindje nog steeds erg actief! Ben blij dat alles goed is, maar heb zo geen zin meer!!! Sterkte lotgenoten!

Niena: succes met strippen! (blijft leuk klinken:)

18. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    We zitten echt met zn drie in hetzelfse schuitje :D dacht dat ik alleen zo dacht! Maar ik zeg je, denken er gebeurt toch niets helpt wel hoor... Alleen vind ik het steeds moeilijker om dat te denken haha :D
    Het is zo logisch als ze nu komt, gewoon tijd voor maarja....

Het is gewoon zo irri dat je niet weet wnr er iets gaat gebeuren dus zit je hele tijd oplettend na te denken of je iets voelt, of het aanhoudt... En ik heb altijd het idee hoe meer ik denk hoe sneller het weer wegtrekt haha :D

Ng even dames, nog even ✌️

19. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @firstone: dat heb ik ook, vorige week af en toe een krampje, maar momenteel gewoon helemaal niks. En de kleine beweegt ook nog goed.

Haha, inderdaad het idee dat als je iets líjkt te voelen, dat het dan weer afzwakt...
    Net op het schoolplein was er een moeder die zei:" ben je nou op de fiets?? Dat zou ik echt niet meer durven!!"
    Tja...aangezien ik toch nog helemaal niks voel heb ik ook niet het idee dat het ieder moment kan gebeuren!
    En ik hoop met het fietsen nog enigszins iets op te wekken:p ( helaas nog zonder resultaat)

Ik ben er ook steeds meer mee bezig met wat ik wil: wanneer inleiden enz.
    Ik denk dat als ik morgenavond gestript ben ( mocht dat lukken), dat ik dan van het weekend een 2e strippoging wil doen en anders maandag inleiden ofzo?! Wil het liefst gewoon voor dit weekeinde bevallen zijn!

20. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Hier is ze overdag rusitg, ik voel ze wel maar zo heel rustig en in de avond dan plots actief!

Ik vind het echt raar dat we op dit termijn niks voelen... Of niks serieus. Ik kan steeds moeilijker lopen enzo maarja wat wil je :D
    Mss is het stilte voor de storm, hopelijk komt die storm snel haha :D
    Als ze het zonnetje nog willen zien zullen ze toch moeten gaan komen :p

Het kan zo ineens op een nacht beginnen he.. Hoef je eigelijk geen voorwerk voor te hebben. Het irritante is dat ik niet weet wat ik moet voelen omdat het mn eerste is :p

Enja als je nog kan fietsen gewoon doen dan :D wie weer helpt het wel ja!
    Hopelijk lukt het strippen en beval je nog vrijdag! Ik hoop ook dit weekend te bevallen....
    Meeste vrouwen bevallen tss 40 en 41 weken, wij gaan geen uitzonderingen vormen he :p

Deel Deze Pagina