Laatste 10 weken afteltopic September 2014

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tralala89, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Gistermiddag om 14u47 zijn wij trotse ouders geworden van Sepp. 3715gram en 51 cm. We waren om 19u al thuis waar hij kennis mocht maken met zijn grote broer. Ik heb eindelijk, na mijn nare ervaring met de eerste, mijn 'bevalling volgens het boekje' gehad. Ik ben helemaal gesloopt maar het was prachtig!

Ik ga me een paar dagen terugtrekken met mijn gezin zet hem op meiden en op naar een hoop gezonde babies!

2. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Super! Gefeliciteerd. Heel mooie naam. Geniet ervan!

3. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel

Das niet leuk om te horen!
    Bah!
    Kan me voorstellen dat je er helemaal emotioneel van wordt!
    Dat je op dit termijn je hoop vestigt op strippen is heel normaal, maar de kans dat het niet lukt is gewoon groot jammergenoeg.
    Maar wrm dan weer net bij jou he, zul je denken.
    Heb ik ook. Meeste vrouwen bevallen tss 40 en 41 weken, zal je zien dat wij daar net weer niet tss zitten. Waarom??
    Ik zou inderdaad ook voor zaterdag inleiden gaan, wrm zou je wachten? Je sloopt jezelf alleen maar met al het wachten, tijd genoeg gehad om het natuurlijk op gang te laten brengen. Nu gaat het meer van , je kindje moet komen en je bent op van het wachten!
    Ik snap je gevoel echt. Ik hoop dat het toch vandaag nog doorzet!
    Als er bij mij maandag nog niks is ga ik proberen ook meteen voor inleiden te gaan, ben dan 41 w, ja strippen kan helpen maar inleiden heeft meer kans, ik ga niet nog een hele week stressen als dat strippen evt niet werkt... Gewoon meteen inleiden hup! Hopelijk lukt dat....

Dikkedikke knuffel, echt kt voor je!

4. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Gefeliciteerd! Geniet ervan!

Schieten er van dit topic nog drie over zeker?

5. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Eren jullie mening:
    Zit echt te twijfelen om vk te bellen voor sneller onderzoek te krijgen enz...
    Ik wil gewoon echt bevallen :(

6. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    ik denk dat je altijd kan bellen voor info en advies. Niet geschoten is altijd mis..!!

7. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja dat is waar!

Ohja jij moet ook nog bevallen!

8. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    17 sep ben ik opgenomen in het ziekenhuis van wege koorts, hoge hartslag en veel braken. Gynaecologen hebben mij overgenomen. Zij hebben besloten om mij in te gaan leiden. Nou na 2 dagen nog geen ontsluiting kan wel janken echt.

9. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @niena01: wat fijn dat het zo'n goede bevalling geweest is!
    En nu lekker genieten van je gezinnetje!

@tineBX: ik zou ook bellen hoor! Als je overtijd loopt doen ze tegenwoordig niet meer zo moeilijk om je eerder te laten bevallen heb ik het idee. Ik zou ook gelijk voor inleiden gaan, strippen heb ik na gisteren geen goede ervaring mee;)

@krullenboll: jeetje wat vervelend zeg! Wat hebben ze tot nu toe gedaan om ontsluiting te krijgen dan? Lijkt me erg frustrerend! Kop op hè meid! Nog ff volhouden!

@ hier: ik ben aan het wachten op een telefoontje van de VK. Ik ga nu definitief vragen om een inleiding morgen. Ben er klaar mee!
    Als het goed is gaan ze eerst m'n vliezen breken en dan kijken of ik zelf weeen krijg, zo niet krijg ik wee-opwekkers. Dit is wat de VK mij vertelde.
    De VK vind inleiden ook een goed idee in mijn situatie, ze schat dat deze kleine donder toch wel over de 8 pond is:$
    Nou, kom maar op zou ik zeggen! Al moet er een 10 ponder uit, ik zal alles geven om nou eindelijk de kleine te kunnen vasthouden!

10. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ja klopt...:p
    Ben benieuwd wanneer. 2 dagen geleden slijmprop verloren maar dat was het dan ook haha

11. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ze kunnen nu niks voor me doen :(
    Weekend al zeker niet.
    Maar als ik maandag ontsluiting heb gaan ze proberen me aansluitend nog te strippen en anders proberen die dag of de volgende dag afspraaak met gyn om dan zo snel mogelijk inleiden in te plannen. Achja, ik beval dus maar eind volgende week, daar ga ik maar vanuit :(
    Ze willen het wel versnellen voor mij maar meer kunnen ze nie doen.

12. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja stom dat sommige dingen niet altijd meteen bevalling betekenen :s
    Je zou denken zo tegen het einde...
    Hopelijk beval jij lekker optijd ;)
    Overtijd gaan is zo niet leuk!

13. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    @pooh82 Ze hebben gister om de 4 uur een vaginale pil ingebracht totaal 3. Ik moest toen continue aan de Ctg blijven. Vandaag willen ze het weer proberen met vaginale pillen. Maar voor mijn gevoel doen die pillen helemaal niks.

14. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Jammer dat ze niks voor je kunnen doen...:(

Ja die prop zegt idd niks haha. We wachten maar weer af..

15. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @kimmiej89: oja, jij "moet" ook nog:) ook geen voortekenen verder?

@tineBx: das balen zeg! Zo zie je maar dat alle VK praktijken anders zijn, ik wilde maandag inleiden, maar ze had het gisteren zelf over zaterdag. Ligt er natuurlijk ook aan of het ziekenhuis inleidingen doet in het weekend. Ik maak me ook maar niet al te lekker, want voor hetzelfde geld hebben ze geen plek morgen;)

Nee inderdaad, overtijd lopen is echt ......(*piep*)

16. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ja soms denk ik hee voorteken, lichte krampjes ofzo maar zet nooit door dus zullen nog steeds voorweeen zijn.

17. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Pooh, hier doen ze dus geen inleidingen in het weekend!
    En de vk moest nu naar een bevalling en de anderen zitten gewoon in de praktijk voor afspraken. Dus kan niet even iemand naar hier komen voor onderzoek en dat snap ik ook wel!

Ja hopelijk kan het morgen ja.... Zou echt fijn voor je zijn!

Ja die krampjes die niet doorzetten hatelijk he.
    Heb nu ook gewoon constant krampjes maar niks uit af te leiden hoor :/
    Het is alsof ik chill in bed ligt en alles ontspant dat alles weggaat, ik wil gewoon niemeer slapen :p

Heeft iemand dit ook soms: enorme druk op je A... Dan krijg ik een harde buik en duwt het daar kei hard, zo pijnlijk. Alsof ik heel nodig naar de grote wc moet, maar dan lukt het gewoon nie of moet ik gewoon nie.... Sry voor the details :p

18. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @tineBx: dat gevoel herken ik precies! Zeker tijdens een harde buik lijkt het van onderen ook allemaal te drukken. Had gisteren ook het gevoel dat ik continu naar de wc moest!

19. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Haha lijkt wel of wij hetzelfde lichaam hebben ofzo :D
    Zullen maar denken dat het iets goeds is zeker ....

Wanneer moet je eigenlikj terug als er niks gebeurt?

20. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Ik moet nu morgenmiddag naar het ziekenhuis voor controle en dan gelijk een afspraak maken voor inleiden, ze hadden dus geen plek morgen om gelijk in te leiden:(( t zal ook eens meezitten hè ;))
    Hoogstwaarschijnlijk word ik dan maandag ingeleid. Ze kunnen morgen middag ook nog een strip-poging doen, maar ik zit erg te twijfelen of ik dat zal doen...misschien komt het dan toch nog natuurlijk op gang, maar als het straks wéér niks doet heb ik mezelf weer pijn laten doen voor niks...

Deel Deze Pagina