Laatste 10 weken afteltopic September 2014

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tralala89, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blie

Blie Actief lid

24 jun 2014
    281
    0
    0
    Waarom leiden ze jullie voor de 41w al in eigenlijk? Ik heb de reden gemist denk ik.

En druk op de anus herken ik zeker. En dan denk ik 'oei, dat wordt onprettig als dat hoofd daar langsop moet' :D

2. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    #1462 Artife, 19 sep 2014
    Laatst bewerkt: 19 sep 2014
    Pooh is maandag al over de 41 weken.... Denk morgen is ze 41 weken!
    En ik ben maandag 41w. Gaan ook pas vanaf dan inleiden als het moet hoor.

Ik zou eigenlijk wel elke kans nemen pooh, of als het je al niet meer uitmaakt of ze nu een paar dagen vroeger komt of niet moet je het niet doen natuurlijk.
    Bij inleiden kan het nog twee dagen duren denk ik voor je kindje er is....
    Doe gewoon wat voor jezelf goed voelt!

3. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Mijn vk zei trouwens dat het vanaf 41 w meer kans heeft om te lukken, strippen. Maarja dat gaat niet voor iedereen op.
    Ja het zal eens meezitten he... Dat heb ik ook :(

4. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Halllo, zo te lezen zit het jullie ook niet mee...
    hier gister dikke stress, voelde het kindje niet meer. Al een tijdje niet. VK geweest, gelukkig direct het hartje te horen gekregen. Wel naar ziekenhuis voor CTG. Half uurtje, alles in orde. Vanochtend moesten we terugkomen voor echo. Gelukkig ook alles goed. Kwam waarschijnlijk door vele harde buiken. Was echt lichtelijk in paniek, maar nu weer gerustgesteld.
    Woensdag weer naar zh voor controle, dan kijken hoe verder... Mogelijk gaan ze dan al "een plan" maken. We wachten maar weer af. Ga nu ff plat want heb nog steeds hoofdpijn van de stress...
    Jullie sterkte!!

5. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Woensdag pas een plan maken?? Als er dan nog niks is gebeurd mag ik hopen dat ze een plan gaan maken ja :eek:

Maar ik snap dat je in paniek was hoor :eek: dat is even schrikken als je beseft dat je je kindje plots weinig voelt. Goed dat je controles hebt gehad! En nu indd goed rusten want stress is niet goed! Verzorg jezelf!

6. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Dank je TineBX!!

7. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @krullenboll: das vervelend dat die tabletten niks doen zeg! Hebben ze geen andere mogelijkheid om de ontsluiting op gang te helpen? Zo'n ballonnetje ofzo?

@firstone: zo dat is schrikken zeg! Goed dat je gelijk aan de bel getrokken hebt. Hopelijk zakt je hoofdpijn snel.

@blie: ik ben dan inderdaad al over de 41 weken, maar ze willen me ook niet tot de 42 laten lopen omdat het al een vrij groot en zwaar kindje is ( ruim 8 pond). En ik heb zelf aangegeven dat ik niet tot de 42 weken wil wachten puur omdat ik dat fysiek niet meer ga trekken. Ik ben nu nog wel mobiel maar alles kost me zoveel moeite dat het, zeker met een dochter die hier al rondloopt, haast niet te doen is om nog een week zo door te lopen.

@tineBx: ik denk idd dat ik die strippoging morgen ook nog wel aanpak, heb nu toch al een beurs gevoel van onder, dus die ene keer kan er ook nog wel bij. Maar jij moet dus maandag eerst naar de VK of mag je dan ook naar het ziekenhuis?

M'n moeder heeft net m'n dochtertje uit school gehaald en meegenomen naar haar huis, ik heb net even een uurtje op de bank gelegen, had ik even nodig.
    Ik ga zo toch maar even wat doen in Huis, want door dat vele zitten merk ik dat m'n lichaam helemaal zwak aanvoelt. Zelfs lopen gaat steeds stroever. Misschien zo maar even een blokje om het huis wandelen...

8. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik zou ook niet tot 42 willen lopen en dat gaan ze me ook niet aandoen. Ze weten ondertussen wel dat ik het beu ben!

Ik heb inderdaad nog controle bij vk en dan onderzoek. En als ik ontsluiting heb gaan ze kijken of ze meteen kunnen strippen, maar zit eigenlijk te denken om meteen voor inleiden te vragen... Omdat ik het zo voor me zie dat strippen niet gaat helpen en dan moet ik toch nog inleiding afspreken en tegen dat allemaal rond is ben ik al bijna 42 weken... Als ze meteen inleiden heb ik mss mijn kindje al midden van de week.... Als ze strippen mss ook maar inleiden heeft toch meer effect.... En vind het stom om eerst te liggen wachten of het strippen werkt terwijl ik gewoon ingeleid zou kunnen worden...

Mijn vriend is twee weken thuis dus voor hem geldt ook hoe snller ze er is hoe beter! Heeft hij meer tijd met haar.

Pooh goed dat je even hebt kunnen rusten, kan er goed inkomen dat het zwaar is met nog een kindje en dan een 8ponder... Ik zou op 40w een 7ponder krijgen naar schatting.... Maar indd even wandelen is goed, ook om evt wat op gang te kunnen brengen. Even goed wandelen! Doe ik elke dag! Je lichaam moet ook wat fit zijn voor de bevalling, niet uitgeput natuurlijk!

9. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @tineBx: het zou fijn zijn als je vriend inderdaad lekker de tijd heeft voor z'n dochter straks!
    Moet je nou maandag dan naar de VK? Lastig is dat hè, inleiden of strippen. Ik moet sowieso tot maandag wachten dus die ene keer extra strippen doe ik er dan maar bij, maar ik kan me in jouw situatie voorstellen dat je gelijk vraagt om inleiden.
    Weet je, net had ik even een positief momentje: het is (bijna )100% zeker dat we allebei volgende week rond deze tijd een kleintje in onze armen hebben:), of het moet echt heeeeel gek lopen!
    Ik zag net een voorstukjes van The Voice en toen dacht ik daar ineens aan: volgende week ligt die kleine lekker in m'n armen tijdens the Voice.

Haha, gekke hormonen soms ook, vanochtend kon ik overal om janken en nu denk ik: we zien het allemaal wel. Telkens als ik een plannetje maak loopt het toch weer anders dus ik laat het allemaal wel op me afkomen, hoe zat ik het ook ben!

10. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ohja ik moet maandag indd :) naar de vk.
    Enja daarom zei ik je ook dat je strippen moet doen, aangezien je maandag zowizo ingeleid kan worden! Is geen verloren tijd, als er dan iets in gang schiet heb je je kindje nog sneller bij je!
    Ik niet meteen maandag inleiden dan maar hopelijk dan wel woensdag ten laatste!
    En als ik dan eerst laat strippen moet ik nog langer wachten op inleiden als het niks doet!

En ik had dus gebekd of ze evt vandaag konden komen kijken voor ontlsuiting zodat ik mss eerder gestript kon worden. Maar ze zei bij een eerste heeft dat toch het meeste effect vanaf 41w... Dusja ze willen niet eens proberen :( enja die vk moest ook naar een bevalling dusja.

Ja zo denk ik dus nu ook, volgende week heb ik haar zeker in mijn armen! Ik maak ook geen oplannetjes meer, ik weet dat het kan maar ik verwacht gewoon niks meer :)
    Heb dan sochtends vooral even een dip en dan naarmate de dag vordert denk ik weer van achja ..... Is niet dat we nog weken moeten wachten :D die hormonen ja.... Phoe het is me wat :D

Ben wel blij dat ik niet de enige ben in deze situatie nu hoor. Met jou en firststone erover babblen doet me goed, heb ik toch minder het gevoel dat ik mij aanstel :D

11. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Zo hier is het huisje weer lekker schoon en fris.

Die druk op je anus herken ik ook wel. Ik voel het alleen soms met bukken, vaak moet ik daarna ook naar het toilet haha.

Ik snap iedereen zijn ongeduldigheid wel goed. Vriendin van mij was een week na mij uitgerekend. Zij is eergisteren spontaan bevallen met 38+4, ze zou eigenlijk vandaag gestript worden. Ze had zwangerschapssuiker en kindje werd groot geschat en groeide nog steeds hard.
    Voor haar wel fijn dat het spontaan begonnen is natuurlijk.

Nu wil ik alleen ook zo graag haha. Morgen uitgerekend.

12. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja ik had het net weer, bij een harde buik, deed zo vreselijk veel pijn. En toen moest ik ook wel maar het gaat zo moeilijk, druk zetten doet pijn aan mijn buik, wordt die weer hard.... Leuk he :D

Ja ik snap je gevoel helemaal! Iemand die 2,5 week na mij was uitgerekend is ook vorige week bevallen! Maar zij heeft dan weer wat complicaties doordat ze net iets te vroeg geboren is, dusja heb je dat weer... Is ook niet leuk. Dat zal bij mij dan weer niet het geval zijn.

Hopelijk ga je niet (te veel) overtijd! Wens ik je niet toe.. Maar het is zo realiteit jammergnoeg :(

13. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Meer dan afwachten kunnen we niet doen helaas..

14. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Balen is dat dat er gewoon niks aan te doen is. Je kunt niet anders dan wachten... Ik vind het ook heerlijk dat ik bij jullie even kan klagen en heb het gevoel dat op dit moment jullie de enigen zijn die me begrijpen!

Toen ik gister aan de CTG lag had ik een paar hele harde buiken/weeen, waarop de verpleegkundige dacht dat het wel niet zo lang zou gaan duren. Ik dacht, ja, dit heb ik al weken, dus geloofde er niet zo in. En nee, nog steeds niks..

15. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Indd het is afwachten, soms wat ellendig maarja we kunne indd niks doen!

Heb ik ook firststone, klaag ook eiglk alleen hier nog maar omdat jullie het begrijpen en zelf ook voelen!
    Ja als je het al weken zo hebt hoop je indd nergens meer op.

16. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Harde buiken voel ik hier ook regelmatig al weken, volgens mij zegt dat helemaal niks..haha

We gaan het zien..:)

17. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Hangt van persoon tot persoon af hoor!
    Harde buiken kunnen weeen opwekken, zeker op dit termijn!

18. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hier al even niet geweest!
    Nadat ik thuis ben gekomen zn ze er 6 dagen later achter gekomen dat me sectio wond is gaan ontsteken had daarom dus al die tijd verhoging en geen blaasontsteking!
    Vorige week een nieuwe ab kuur gehad en helaas sloeg deze niet voldoende aan dus is afgelopen maandag mn wond open gemaakt en moet open blijven, nu 3x per dag schoonmaken en gaas instoppen zodat het vuil eruit kan komen..

Hopelijk is het snel beter..
    Maandag is chavelly alweer 3weken, met haar gaat goed ze komt lekker aan ♡

19. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    T is inderdaad fijn om hier af en toe je gal te kunnen spuwen, niemand snapt het inderdaad als je in deze situatie zit.
    Vandaag nog zei iemand: " probeer er nog maar van te genieten hè!"
    GENIETEN?!?!!! Ik heb al bijna 41 weken mogen genieten van al wat beweegt in m'n buik, nu wil ik het uit m'n buik hebben!!:x
    Of deze zullen jullie ook vast herkennen: " er is er nog nooit 1 blijven zitten!!!!!!:x"

Ik ga zo maar weer een poging doen om te slapen, zie erg tegen het strippen op morgen omdat ik vandaag toch best last ervan gehad heb.
    Dus ik ga er nu maar even niet aan denken en ik probeer maar gewoon m'n rust te pakken... Slaap lekker meiden! En hopelijk van 1 voor ons misschien een verrassing morgenvroeg!!

20. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Pooh, ik duim voor je hoor, je bent toch alweer wat verder dan ik!
    En Tine ook trouwens! Hopelijk morgenochtend goed nieuws!!!!!

Deel Deze Pagina