Ja haha, die geniet er nog maar van is echt not done Het is gewoon tijd okeeee. Ofzo, ja je kan niks anders doen dan afwachten hoor. (Als dat hier wordt gezegd is dat anders als van iemand die niet in de zelfde situatie zit!) Of als je klaagt: ja dat hoort er bij he. Arghhh ik weet het weeelll Pooh wel lastig dat je zo een last van het strippen hebt zeg, hopelijk doet het morgen niet al te veel pijn! Hoelaat moet je juist? Ik hoop echt dat het nu wel gewoon helpt!! Ik duim ook voor jullie! Morgen is een leuke dag voor een nieuwe baby
@knvs90: zo dat is ook een heel verhaal met die wond zeg! Heb je er veel last van? Hopelijk gaat het snel beter! Bedankt meiden, ik moet vanmiddag om 14:30 in het ziekenhuis zijn. De pijn van het strippen is inmiddels wel wat weggetrokken, ik verlies wel sinds vannacht vrij veel slijm ( denk slijmprop?) Vannacht ook wel een "redelijke" nacht gehad, wel veel moeten plassen, maar geen krampen oid. M'n man moet straks voetballen, hier 3 kwartier vandaan, hij zegt: wat denk jij? Zal ik gaan? Ik zeg: joh, de kleine laat nu toch al een week op zich wachten, die zal zich echt niet ineens binnen 2 uur aandienen hoor! Vanochtend was ik ook even lichtelijk in paniek omdat ik de kleine de hele nacht niet gevoeld had, dus ik vanochtend op m'n buik aan het drukken......geen reactie....nogmaals een beetje porren en drukken..........geen reactie. Ik dacht: als ik binnen een uur niks voel ga ik bellen!!!! Na 5 minuten besloot de kleine wakker te worden en nu word ik daar vriendelijk voor bedankt door flinke trappen in m'n zij Hoe is het met jullie verder? Al wat meer ontwikkelingen?
Pooh, kan indd je slijmprop zijn. Is wel goed teken als je al 41 weken bent!!! Denk ik toch.... Enja haha je kindje zal wel niet toevallig plots komen als je vriend weg is... dat zou echt toppunt zijn! Ja soms denk ik ook heb ik ze nu al zo lang niet gevoeld? Had het vanochtend ook, hmmm heb haar nog niet gevoeld en dan begin ik ook te duwen. Dan voel ik haar wel even schuiven weer. Maar echt actief is ze nog niet geweest... Ik wil zo graag ook gestript worden vandaag Verder echt niks hier ik volg jouw pad pooh! Kimmiej spannend hopelijk gebeurt er wat. Heb je ergens last van?
Mooi bolletje, maar niet heel dik geworden he!!! Vind zo een bolletje altijd wel leuk, heb ik zelf ook Minder kilo's af te werken Dit was de mijne bij 40 weken: Bekijk bijlage 418954
@kimmiej89: wow, mooi buikje hoor!! Ik heb zelf ook nog maar een "41 weken buik" foto gemaakt Heb ik van deze zwangerschap eigenlijk te weinig gedaan.
Hallo dames, hoe is het? Ging het strippen beter/minder erg dan de vorige keer Pooh? En Tine, jij nog steeds niks..??
Even een update: Ze hebben een hartfilmpje en echo gemaakt van de kleine en dat was allemaal goed ( alleen de kleine was zo beweeglijk dat ik ipv 30 minuten maar 20 minuten aan de monitor moest, telkens was de hartslagfrequentie weggevallen) Ook konden ze eventuele weeën of harde buiken monitoren en ze zagen dat ik vrij regelmatig een harde buik had. Na dit alles hebben we een plan van aanpak gemaakt. Ze gingen me niet strippen omdat ze dat meestal alleen doen als het nog niet gebeurd is om zo gelijk te checken voor de ontsluiting. Maar ik word dus maandag ingeleid (mits er geen spoedgeval tussendoor komt, dan kan het ook dinsdag worden) Ze kon me garanderen dat ik dan ook daadwerkelijk beval maandag, aangezien ze alleen vliezen hoeven te breken en wee-opwekkers hoeven te geven. En met mijn dochter duurde de ontsluiting tot aan 10cm 4 uurtjes dus ze gaan ervan uit dat deze niet veel langer gaat duren. Ik heb besloten om een 2e strippoging achterwege te laten, heb gisteren best last ervan gehad, zonder resultaat en heb niet zo'n zin om morgen weer zo'n rotdag te hebben. Tuurlijk kan het strippen ook het laatste zetje zijn, maar ik denk dat als m'n lichaam er klaar voor is, het toch wel spontaan nog op gang komt. En ik weet nu zeker dat ik maandag uiterlijk ga bevallen dus die 2e keer strippen hou ik even voor lief. T klinkt stom maar ben echt opgelucht dat ik nu weet waar ik aan toe ben! Het is ook wel een raar idee dat ik morgen of overmorgen voor de 2e keer moeder wordt, zo gepland dan. Zo zit je maar af te wachten hoe of wat en nu weet je gewoon zeker dat het einde echt in zicht is. En bij jullie meiden? Inmiddels al wat vorderingen?
Fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Voel hier nog niet veel. Soms een menstruatie achtig gevoel maar dat gaat ook weer weg en is totaal niet regelmatig.
Klinkt als een geruststelling Pooh, dat je nu weer wanneer het gaat gebeuren Ik ben morgen uitgerekend, ben benieuwd of het zal gaan gebeuren!
Pooh, goed dt je nu weet wanneer het gaat gebeuren. Geen gewacht meer op iets ofzo.. en fijn dat je wrs maandag gwn al bevallen bent. Hoe leuk zeg! Ja als je geen zin hebt in die strippoging snap ik ook wel. Je weet nu ook zeker dat je maandag of dinsdag je kindje hebt he. Ben blij voor je! Ben benieuwd wat er maandag bij mij gebeurt. Hier behalve harde buiken ook niks aan de hand Hoop dat ik bij evt inleiden ook zo snel beval :O Spannend voor de anderen nu ook!!! Hopelijk bevallen jullie allemaal snel!
Oh Pooh, was een goed vooruitzicht! Maandag je kleintje in je armen! Hier geen enkele vordering. Was bijna depressief vanochtend. In de loop van de dag wat klusjes gedaan en vanmiddag feestje van de buren. Had zo geen zin om andere mensen te zien, maar... het deed me goed. Lekker zitten kletsen met wat buurtjes en heerlijk afleiding. En moe geworden, dus hopelijk goed slapen straks! Was wel gek trouwens, ik lag even te slapen vanmiddag en werd wakker van onweer. Bij elke donder kreeg ik me toch krampen... hoewel ik best bang ben voor onweer, wenste ik nog wat meer onweer. Helaas, zelfs dat hield op...
Ik ben in de ochtend ook altijd wat depri Maar we zijn vandaag ook weg geweest, veel vragen wel gekregen maar deed me ook goed. Gewoon even huis uit, minder gevoel van wachten! Hier vannacht onweer gehad, maar ik kreeg geen krampen haha ben er ook wat bang van!