Nee hier niks. Gisteravond leek het alsof uk met zijn hoofd er onder echt uit wilde. Hij zette bovenin af en dat voelde ik steeds onder..auw.. maar verder niks meer
Heb ik ook al paar keer gehad! Welkom bij de "overtijdclub"! Morgen verlossing voor pooh! En hopelijk voor mij ook, hopelijk lukt het strippen!
Dames, hier een stille meelezer die jullie veel succes wil wensen. Ik ben ook een septembermama (afgelopen vrijdag uitgerekend). Mijn zoontje besloot echter 2,5 week te vroeg te komen. Als ik jullie zie schrijven dan vallen de allerlaatste loodjes echt niet mee. Nog even sterkte. Over een paar dagen hopelijk allemaal de kindjes in de armen en genieten.
Aaahw, dames! Ik ben even een paar dagen niet geweest, maar zie dat jullie nog zitten te wachten op de komst van de kleine ukkies! Hoop nu toch wel echt voot jullie dat ze zich snel gaan melden! Met mijn kleine mannen en mij is alles goed! Gelukkig helemaal geen last van mijn wond gehad.
Dit zijn niet meer de laatste loodjes, het zijn de extra loodjes 😄 haha! Maar deze week zullen wel weer enkelen bevallen. Hopelijk iedereen die al overtijd is of gaat deze week. Natasjee gelukkig gaat alles goed! Had anders kunnen lopen maar het is niet zo en dat is echt goed! Ben blij voor jullie!
@maaik79: ah lief van je! Geniet lekker van je kleine mannetje! @kimmiej89: dat gevoel herken ik ook maar al te goed, echt een rotgevoel! Met lopen is het helemaal gek, ik loop ook sinds een paar dagen angstvallig met m'n benen dichtbij elkaar, bang dat m'n vliezen ineens breken of dat het hoofdje er ineens uit komt zetten @natasjee: wat fijn dat het zo goed gaat met je mannetjes! En super dat je geen last van je wond hebt gehad! @tineBx: ik hoop ook echt voor je dat het strippen wat doet voor je morgen!! Hier ook niks veranderd in de tussentijd, t lijkt wel of ik me weer steeds beter ga voelen Misschien komt het wel omdat ik weet dat ik nu echt niet lang meer hoef. Ik wil ineens alles nog even op orde hebben enz. T blijft een raar idee dat ik morgen gewoon m'n kleintje in m'n armen heb! Al vind ik het ook allemaal wel erg spannend hoor, dat hele inleiden is nieuw voor me dus ik laat het wel op me afkomen! Volgens de VK in het ziekenhuis had ik al een grote voorsprong omdat ik al 3 cm heb, dus qua inleiden heb ik het "rotste" gedeelte al gehad volgens haar. ( niet te verwarren met het pijnlijkste gedeelte) @firstone: ook nog niks bij jou? Wat lopen we allemaal te tobben hè haha. Die kleintjes hebben het veels te goed bij ons!
Haha, met je benen dicht lopen.... Als je water breekt gaat dat niet helpen hoor hahahaha Maar ik durf zo niet meer bij grote boodschap hard te duwen omdat ik schrik heb dat ik haar eruit duw hahaha gek he... Gelukkig dat het iets beter zal gaan je inleiding doordat je al ontsluiting hebt! Oooh spannend nog een dagje!!! Ik heb ook het gevoel alsof het steeds beter gaat... Maar heb me er ook bij neergelegd hoor. Enige stresspunt is nu nog strippen of inleiden? En of strippen dan lukt..... Maar ze is er deze week zowizo!
Jaa gaat al wat beter. Ik wil weer veel te snel ! Merk toch wel dat ik aardig ziek was. Bloeddruk slik ik nog medicatie voor, maar mn lever en nier werken weer beter dus ik ben al blij, en dankbaar dat mn kleine meid t gewoon goed doet. Ze is al 450 gram gegroeid, dus dat gaat onwijs goed ! echt een rijkdom zon kleintje... Ben benieuwd hoe je t straks vind als je kleine man er is.. Gaat het nog wat met je rug ? zal wel echt zwaar worden denk ik zo ?
Hey dames van de overtijdclub. Hier nog steeds niks. Wel de hele dagen (pijnlijke) harde buiken maar verder niks. Ook wel eens het gevoel dat mijn vliezen echt gaan knappen, alsof ik dan uit elkaar spat. Maar er gebeurt echt helemaal niks! Tine en Pooh, morgen voor julllie allebei heel veel succes! Ondanks dat we elkaar niet kennen, leef ik echt met jullie mee! @kimmiej89: welkom bij de club!!
Ja, hopelijk kunnen ze me morgen al strippen hoor! En ineens inleiding plannen, dat is mijn wens! Mijn wens is helemaal aangepast dus ik hoop dat ze meewerken! Verder hier ook niks ofzo.... Ja mijn buik wordt zwaar maar als ik lekker rustig lig of zit is alles zo rustig Hopelijk krijg jij ook snel iets. Was dat woensdag pas of? Ik leef ook met jullie mee, hoef je mekaar niet voor te kennen is gewoon heerlijk dat je niet alleen bent
Hoi meiden, kom nog even spieken hier voordat ik zo lekker ga douchen en m'n bed op ga zoeken. @tineBx: veel succes morgen!hopelijk werkt het strippen en ik hoop echt voor je dat ze gelijk een inleiding eillen plannen! T is echt een fijn gevoel als je weet waar je aan toe bent! @firstone: die harde buiken zijn best vervelend he! Heb ze nu ook vrij regelmatig.soms moet ik dan echt even stil blijven zitten totdat ie weer wegtrekt! @kimmiej89: nog geen tekenen bij jou? @ hier: ben toch lichtelijk zenuwachtig voor morgen! Normaal komt een bevalling vrij onverwacht, maar nu weet ik gewoon : morgen ga ik pijn lijden Ik ga zo nog even de laatste spulletjes in de tas doen en de maxi cosi alvast van zolder halen. K stond vandaag flesjes uit te koken, dus ik zeg tegen m'n man: raar idee dat ik ze nu op m'n gemak sta uit te koken en morgen rond deze tijd ben ik de fles misschien wel aan het geven! Zo onwerkelijk! Ik zie ook wel erg op tegen die wee-opwekkers, maarja...we zullen wel zien hoe het loopt morgen. En misschien beval ik dalijk alsnog gewoon thuis vannacht! Dat kán ook nog! Nou ik hou jullie op de hoogte!!
Pooh, het is indd wat onwerkelijk dat je gewoon weet dat je bevalling morgen begint en je morgen je kindje wrs al hebt... Ook wel leuk dat je alles kan klaarnemen enzo. Snap dat je wat zenuwen hebt enzo, maar zal allemaal vast goed komen. Ik ga aan je denken!!! Zo spannend en ben zo benieuwd naar je kindje! Eindelijk is het wachten voorbij! Ik ben wel wat zenuwachtig voor morgen, hoop zo op strippen en bevallen... En ook voor de rest van de week wat er nog allemaal kan gaan gebeuren.... Alles is nog vaag maar ik zal haar deze week toch wel in mn armen hebben denk ik en daar word ik zo gelukkig van! Super veel succes morgen! Je gaat het goed doen!
Succes morgen pooh! Nee hier nog niks Heb ook een overtijd topic geopend zodat we meer contact met andere kunnen hebben dus als jullie het leuk vinden kunnen jullie ook daarin extra komen kletsen
Ik denk ook aan je Poooh! De nacht voordat ik werd ingeleid bij mijn dochter (3 jr geleden) sliep ik als een roosje! Dat wens ik jou ook nu! Lekker uitgerust beginnen! Goed naar je gevoel luisteren en je afsluiten voor alles en iedereen! Toitoitoi! Tine, hopelijk jij ook morgen bevallen na het strippen!!
Goedenavond dames, Allereerst gefeliciteerd voor de dames die ondertussen bevallen zijn. Ik heb niet alles terug gelezen namelijk. @Hier zoals eerder verteld werd ik ingeleid met vaginale tabletten, na 2 dagen en 6 tabletten verder deed het eindelijk zijn werk. Bij 2-3 cm voelde ik een intense pijn in me rug die ik niet weg kon puffen. Deze rugweeën bleven continue hangen + ik had er nog buikweeën bij. De gynaecologen hadden zelf besloten om een ruggeprik te gaan laten plaatsen omdat mijn weeën continue aanwezig waren. Na het plaatsen van de ruggeprik was ik volledig pijnloos. Ik kon heerlijk de nacht doorslapen. 20-9 werd ik getoucheerd bleek ik pas op een 6 cm te zitten en mijn temp steeg van 37,9 naar 39.0. Uur later wilde ze me weer toucheren en bleek ik nog steeds op een 6 cm te zitten. Gynaecologen er weer bij ik moest met spoed een keizersnee ondergaan want mijn kleine jongen deed het slecht. Ik heb dit echt als een vreselijke, pijnelijke en super lange bevalling ervaren. 4 dagen bezig geweest !! Maar op 20/9 is onze kleine jongen geboren. Gewicht: 4065 en 50cm lang. Hij bleek ook een sterrenkijker te zijn. Ter controle is hij naar de neonatologie gebracht en daar ligt hij nog steeds vanwege hoge temp + antibiotica Ik voel me verder wel prima, alleen veel last van mijn buik. Sorry voor mijn lange verhaal moest het even kwijt. Succes dames die nog moeten bevallen !!
Gefeliciteerd met je zoon krullenbol!!! Wat een heftig verhaal!! Hopelijk gaat het snel goed met jullie!! Zet m op vandaag Pooh!!! @ wachtende dames sterkte nog!!!!! Dikke knuffel voor jullie