Krullenboll, wat naar dat het zo gelopen is! Het fijne is dan wel dat je kleine mooie mannetje er is, gefeliciteerd! Hopelijk mag hij snel van de Neonatologie weg en mee naar huis! Ben benieuwd wanneer ik mijn vriendjes mee naar huis mag nemen, maar dat zal nog wel wat weken duren. Ben zo verliefd op ze. ♡ @ TineBx, jij ook succes vandaag!
Hallo meiden, Nou hij is er hoor Gisterenochtend zou ik natuurlijk ingeleid worden, nou t is allemaal even anders gelopen. Had de nacht van zondag op maandag al wat krampen enz,veel slijmverlies. Ik maandagochtend vroeg naar ziekenhuis gebeld of ik terecht kon voor inleiding, ik kon tussen 7;30 en 8:00 gewoon komen. Toen m'n man de auto voor de deur reed kreeg ik steeds meer voorweeën leek wel. Eenmaal in het ziekenhuis wilde de verpleegkundige zich aan mij voorstellen maar toen kreeg ik weer een soort wee. Ze zei: het lijkt wel of je al bezig bent! Eenmaal op bed (t was inmiddels 8:00) getoucheerd, bleek ik al op 5 cm te zitten inmiddels. Ze wilden het eerst aankijken om vervolgens na een uur m'n vliezen te breken. Dit was uiteindelijk ook niet meer nodig want na een kwartier braken ze zelf! Uiteindelijk ben ik om 10:50 bevallen van een gezonde zoon Roan! ( bij mijn dochter een bevalling gehad van 4 uur 50 minuten, nu 2 uur en 50 min!) Hij is (schrik niet) 4345 gram en is 55 cm lang. We moesten een nachtje blijven omdat z'n bloedsuiker te laag was maar we mogen straks lekker naar huis. Met mij gaat het ook goed, helaas wel weer een knip gehad, heb wel onwijs last van de hechtingen. En bij jullie? Hoe staat het ervoor? Ben zo benieuwd! @ krullenboll: jeetje wat heftig zeg! Gelukkig kun je het nu achter je laten en lekker gaan genieten!
Oh Pooh, tranen lopen over m'n wangen! Ben zo blij voor je! En wat een flinke vent en een prachtige naam! Hopelijk zometeen lekker naar huis en maar flink genieten! En wat fijn dat je niet ingeleid hoefde te worden, maar dat het zelf begon! Dikke knuffel!
Gefeliciteerd pooh!!! Zo goed dat het toch vanzelf is begonnen Mooie naam en flink gewichtje ja Geniet ervan!! En beterschap met de hechtingen. En nu iikkkkk haha Zometeen gyn en hopelijk snel inleiden!
Gefeliciteerd pooh! Wat een flinke kerel en een leuke naam! Geniet ervan! Mijn zus is nu net naar het zh om te gaan bevallen, vannacht haar vliezen gebroken en nu heftige weeën. Hoop voor Tine en Kim ook dat ze snel bevallen!
Wauw wat fijn Pooh dat je alsnog spontaan bevallen bent! Want kunstmatig een bevalling opwekken zit je eigenlijk niet op te wachten (ik niet althans). Van harte gefeliciteerd met je zoon! Krullebol ook van harte gefeliciteerd! Wat vervelend dat het zo heftig verlopen is. Neem de tijd om het een plekje te geven en hopelijk geniet je lekker van je mannetje Nou van mij mag ze hier ook wel komen! Maar het zal nog wel even duren denk ik..
Yes Tine, eindelijk "schot in de zaak"! Hopelijk werkt het goed en snel en heb ook jij snel je meisje in je armen!! En ik hoop dat het bij mij ook nog eens gaat gebeuren!
Hey meiden, Gefeliciteerd voor de meiden die bevallen zijn. Ook ik ben afgelopen woensdag bevallen van een zoon. Heb een hele heftige bevalling gehad van 26 uur en alles wat ik niet wou hebben ze moeten doen bij mij. Ik moest een paar nachten in het ziekenhuis blijven maar ben sinds 2 dagen weer lekker thuis met de kleine. Nog steeds ben ik aan het bijkomen van alles. Maar ben dolgelukkig dat we een gezonde zoon op de wereld hebben mogen zetten. Voor de dames die nog moeten, heel veel succes!
Gefeliciteeeerd !!! Vervelend dat de bevalling zo lang heeft geduurd ! Gelukkig zijn jullie lekker thuis. Geniet ervan