Gefeliciteerd Dolley! Spannend Tine, hoop dat het werkt en dat je snel je kleintje kan verwelkomen. Hier weer een dag erbij ben er ook wel klaar mee!
@tine: hoe gaat het met je? Ben zo benieuwd hoe het gaat met de inleiding! @firstone:bij jou gingen ze strippen vandaag toch? @ dolley: gefeliciteerd! Vervelend dat de bevalling zo naar was! Nu lekker genieten! Voor de meiden die ik vergeten ben, hoe gaat het met jullie? Zeker voor degene die overtijd lopen: ik denk aan jullie! Weet hoe vervelend het is om maar af te wachten! T zal echt onwijs cliché klinken nu uit mijn mond maar meiden:als het eenmaal geboren is vergeet je die lange ellendige dagen die je overtijd liep. Hier gaat het allemaal goed, Roan is echt een lieverd, hij spuugt alleen veel omdat hij nog wat misselijk is (had in het vruchtwater gepoept) Ik blijf jullie volgen hoor!
Dank jullie wel meiden! Het gaat goed hier. Nog wel erg moe dus ik lig nu ook lekker even in bed maar wat is het toch mooi om een klein wondertje in je armen te hebben! Ik hoop dat het voor diegene die nog moeten bevallen dat het allemaal voorspoedig loopt. Succes. ( ik heb nog niet alles teruggelezen dus geen idee wie er nog moeten bevallen)
Ik ben net gestript op eigen verzoek. Vk zei dat het voor 41 weken een kleine kans heeft van slagen maar wilde het wel proberen. Vond het erg meevallen. hopen dat het effect heeft. Anders maandag weer naar Vk voor nogmaals strippen en dan dinsdag ziekenhuis voor overtijd onderzoek.
Ik ben gestript vanochtend. Had al enige ontsluiting en ze kon me goed strippen. Viel me heel erg mee. Daarna naar ziekenhuis voor controle. CTG helemaal prima. Kleintje heeft een half uur lang geprobeerd die rondjes van m'n buik te schoppen. Ook paar zeer harde buiken. Toen naar echo, nog ruim ruim ruim voldoende vruchtwater, dus lijkt erop dat placenta het ook nog prima doet. 2 keer bloeddruk gemeten, eerste keer onderdruk 94, dus te hoog. Na 45 min onderdruk 88 en dat is prima. Gyn was tevreden met alle resultaten en laat me nog even lopen. Zaterdag terug komen voor CTG en bloeddruk. Maandag zelfde riedeltje als vandaag. Woensdag uiterlijk inleiden! En nu maar duimen dat het gewoon vannacht komt. Door het strippen wel gevoelige buik en pijnlijke krampen, maar het lijkt nog lang niet op een bevalling! Pooh, geniet jij maar lekker van je kleintje. Net als alle anderen die al bevallen zijn! TineBX, we wachten met spanning op je berichtje!! Succes voor alle anderen die ook nog wachten!
Fijn dat je al wat voelt van het strippen. Hier voel ik vooralsnog niet veel dus ik denk niet dat het hier veel effect heeft helaas.
Volgens mij vk heeft het meestal pas 's avonds of 's nachts effect. Dan werken de hormonen die ze opwekken door te strippen. Daar hopen we dan maar op! Wat is bij jou verder "het plan"?
We gaan het meemaken. Maandag moet ik naar vk. Eventueel opnieuw strippen. Dinsdag naar het ziekenhuis voor overtijd onderzoek. We wachten af..
Nou Kimmiej, heeft het nog wat gedaan? Hier niks, goed geslapen en nu wat pijnlijke buik. Ik leef echt met de dag....
Excuus voor mijn ego berichtje trouwens. Firststone is bij jou nog een nieuwe afspraak gemaakt voor het strippen?
Nee Stike, volgens de vk is het nu afwachten. Misschien dat ze het in het ziekenhuis nog een keer doen?? En is helemaal niet ego hoor, ben ook 99% met mezelf bezig. 't is dat ik voor mijn 2 andere kinderen moet zorgen, maar anders interesseerde de buitenwereld me helemaal niet meer.
Jeetje dames, ik duim voor jullie dat het nu toch wel eens snel gaat gebeuren! Kan me zo voorstellen dat jullie het echt spuugzat zijn!
Zat er net even doorheen. Vrienden van ons zijn vandaag bevallen van een tweeling, vorige week andere vrienden van een zoontje, allemaal na mij uitgerekend. ik was er even klaar mee. Misschien heel ego maar ik kon er even niks aan doen. Herkennen jullie dat?