JAAAA!!! Was echt niet blij toen manlief met verhaal thuiskwam dat zijn collega met 37 wk was bevallen. En vrienden van ons zijn dinsdag bevallen met 38 weken, maar zij hebben een al een heel verleden, dus ik gunde het hun wel. Maar anderen.... Nee, totaal oneerlijk dat sommige mensen eerder bevielen dan ik! Nu kan het niet meer, want ik ben de enige die nog zwanger is (en jij stike)
Sry voor het wachten maar ik ben gisteren om 10u49 bevallen van onze lieve dochter Femke. 3950 gr en ong 52 cm. Foto volgt. Is allemaal iets sneller gegaann dan verwacht. Ik update nog een andere keer!
Waauw Tine gefeliciteerrd!! Ben benieuwd hoe het ging en hoe het nu gaat! Vandaag controle gehad, alles nog oke dus we wachten nog maar even af...
Tine, Gefeliciteerd...!!!!! Hier had strippen woensdag geen effect helaas. Verlies sinds gisteravond wel weer heel veel slijm na elk toiletbezoek, bah lijkt wel behangplaksel (sorry..!!) Hoeveel heb je daar wel niet van zeg..... Verder helaas nog niks.
Tine bx van harte gefeliciteerd kimmie heb het ook 7 dagen gehad na de eerste keer strippen dat slijm verlies. Heb toch al een september mama topic geopend: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/537480-september-2014-mamas.html
Ik leef met jullie mee!!! Hier een fotootje, krijg m niet geupload. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/79792-albums15441-picture95872.html Femke is perfect gezond en ik begin er ook bovenop te komen!
@tine: wow! Wat een mooi meisje!! Geniet er lekker van hè!! @firstone: hoe is het met jou inmiddels? @kimmiej89: bij mij was het vele slijmverlies wel een teken dat het ging beginnen dus dat hoop ik ook voor jou'! @ alle anderen : hoe gaat het met jullie? @ hier: Roan doet het goed, heeft af en toe wat krampjes maar dat hoort erbij. Met mij gaat het redelijk, veel last van kraamtranen Heb ook last van m'n hechting (heb knip gehad) en stuwing en nu ook nog het probleem dat m'n ontlasting niet op gang komt Heb vandaag huilend op de wc gezeten van de pijn en de wanhoop. Ik hoop dat ik volgende week weer wat beter ter been ben, dat zitten is niks voor mij! Oja, even een foto van m'n lieve mannetje, hij is een beetje onduidelijk maar zo ligt hij nu bij me te slapen
Hier ook last van krampjes, best vaak en dan kan ze zo heel hard gillen dat is zoooo zielig. Begin ook last van kraamtranen te krijgen. Kan moeilijk rondwandelen door knip en zwelling vanonder. Dus als ze huilt kan ik niet echt rondlopen met haar en zittend wiegen helpt niet altijd. Gelukkig heeft vl veel geduld en krijgt hij haar altijd stil. Maar vind het zo niet leuk dat ik haar soms niet kan helpen Naar de wc gaan is ook moeilijk bij mij! Gaan zitten doet keiveel pijn maargoed das elke dag weer wat minder! Ik moet ook veel liggen door zware bevalling, is indd moeilijk Pooh, lastig al die dingetjes he ma dan kijk je naar je kindje en dan stroomt je hart toch over. Ik vind de pijn dan weer allemaal even niks! Mooi mannetje heb jij ook hoor, zo lief! !!!!! Ze ligt nu heerlijk te slapen en maakt geluidjes, oh daar geniet ik zooo hard van! Hopelijk bevalt de rest hier snel, het is zo mooi! Ik wou dat ik nog eens terug kon naar woensdag! !!!! Ookal deed het veel pijn, haar geboren zien worden is het mooiste dat ik ooit heb mogen meemaken!
Beter laat dan nooit Op 15 september ben ik na een zware bevalling mama geworden van Fleur Isabella. Ze woog 3595 gram en 52 cm lang. De kleine meid doet het hartstikke goed! Vandaag maar eens even een nieuw bannertje maken Liefs Debbie
Gefeliciteerd met je dochter Tine! Probeer veel op harde stoelen te zitten goed voor de doorbloeding van de onderkant. Bij mm eerste had ik totaalruptuur en heeft dat super geholpen bij het genezingsproces. @ alle wachtenden succes meiden 3jaar geleden was ik de septembmamma hekkensluiter en dat is niet leuk. (zacht uitgedrukt)
@tine: rot is dat hè! Die hechtingen zijn echt killing! Ik kan dus gewoon echt niet op harde stoelen zitten, dat maakt het bij mij alleen maar erger. Morgen komt de VK en ik ga dan vragen of ze even wil kijken of ze iets los kan knippen. Volgens de kraamhulp zitten er wat hechtingen door m'n huid heen wat uiteraard zeer doet. Ik hoop dus dat het morgen wat verlichting geeft! Vandaag heb ik alweer een betere dag dan gisteren. M'n stuwing begint af te nemen en ik heb gelukkig al 3x ontlasting gehad nu dus dat is ook weer een opluchting. Ik vind het ook echt zo'n rijkdom! Nu ook, dochterlief is lekker buiten aan het spelen met 2 vriendinnetjes en Roan ligt heerlijk op z'n buik in de box te slapen.