Kimmiej van harte gefeliciteerd meid!!! Tinebx heel erg herkenbaar idd. Ik heb ook wat afgehuild. En omdat het niet helemaal zeker is of er ooit nog een 3e zal komen, of ik dat alleen aan kan vond ik het nog moeilijker. En idd ineens lijkt de bevalling zover weg. Dilara is al 4 weken!! Kan het niet geloven dat het al zolang geleden is En vind het helemaal niet leuk pffffff
Gefeliciteerd kimmiej !! Jullie zullen wel even geschrokken zijn... Fijn dat de kleine man het zo goed doet ! Geniet ervan
Oh Kimmie, wat een spannende momenten zul je beleefd hebben. Blij dat nu alles goed is! Geniet en zie je in het septembermama's topic?
Gefeliciteerd kimmiej! Ooh en meiden wat herkenbaar allemaal. De tijd lijkt ineens wel veel sneller te gaan ofzo. Onze kleine man is as woensdag alweer 3 weken en nog steeds is alles nog zo onwerkelijk. Ik heb de afgelopen tijd ook zo in een roes geleefd. En stiekem nog steeds wel een beetje. Ben wel echt ontzettend moe. Dus elk uurtje wat ik even kan bijslapen die probeer ik wel te pakken. Ook vind ik het heerlijk om eens een dag geen kraamvisite te hebben
Dan voelen we echt helemaal hetzelfde! Ik vind dat ook echt niet leuk :'( de bevalling was zwaar en intens aar tich wil ik het moment dat ik haar geboren zie worden nog eens meemaken. Jammer dat er mss geen derde komt als je dat wil....snap dat je er emotioneel van wordt omdat je dan beseft dat je het mss niet meer mee gaat maken
Die roes is zo leuk.... maar nu komt de werkelijkheid toch wel dichtbij... morgen vl gaan werken weer :'( tiid vliegt idd veeeeel te snel voorbij. Heb echt genoten van deze anderhalve week met ons meisje, gwn een zalige roze wolk maar dan dat terugdenken aan de eerste dag... kan zo weer huilen!
Ik had daar ook heel veel last van. Toen de kraamhulp wegging, toen mijn man weer aan het werk ging heb ik heel wat afgehuild! Af en toe overvalt het me nog wel, de bevalling was zwaar en toch mis ik het. Ook miste ik mijn buik heel erg. Gelukkig worden de emoties wel wat minder inmiddels Wel fijn om te lezen dat er meer dames dit ervaren! Kimmiej van harte gefeliciteerd!
Het lange wachten is vanochtend beloond met een gezonde knul. Geboren met precies 42 weken! Het ging ineens heel snel; van 5 cm naar baby in 3 uurtjes! Wel met vacuumpomp vanwege lage hartslag, en nu dus een nachtje blijven. Het gaat goed met ons! Wie moeten er nu nog bevallen?
Ja emoties worden ook minder hier. Ik mis mjjn buik niet echt maar wel sommige dingen van toen ik nog een dikke buik had. Bv ik zette heel vaak het liedje slaap maar van marco borsato op bij mijn buik. Toen ik dat de eerste dagen na de geboorte op zette moest ik echt huile.... jk zette het op toen ze nog veilig in de buik zat... en soms ook momenten van emotie als ik denk dat ze zo lang veilig heeft gezeten bij mij en nu krijg ik ze soms niet getroost Je bent idd niet alleen!!!
Haha ja met het idee dat inleiden niet 'mogelijk' was en het anders weer een keizersnede zou worden heb ik er nog op kunnen wachten. Al is het echt niet leuk om zó lang te wachten idd.
Ooh inleiden niet mogelijk? Hoezo? Dat heb ik gemist denk ik... Ja dan kan je natuurliji niet anders, zou ook niet voor ks kiezen! Inderdaad niet leuk nee maar dat is nu gelukkig achter de rug mooie beloning is het toch he!
Inleiden zou dan kunnen als ze bij de vliezen konden om te breken en licht aan de weeen opwekkers. Maar als er nog geen ontsluiting was doen ze (in dit ziekenhuis niet met een ballon omdat dat een grotere kans heeft dat het litteken scheurt. Super mooie beloning 😀