37weken hoppa fijn!!! Jaaa vandaag ging snel voorbij, morgen ook maar drie uurtjes thuis aan de slag (laatste bijzonderheden opschrijven voor collega), das te overzien! Gelukkig dat je nog een beetje slaapt! Die max 1 uur is het hier idd..pfff. Alvast wennen aan als de baby er is zeggen ze toch? Nou mag toch hopen dat ie wel ietsje meer slaapt . Enne idd een walvis met omdraaien wat ik verder op las is een toepasselijke omschrijving hihi
Hier is het helaas weer mis. Sinds vanmiddag erge hoofdpijn en sterretjes zien. In het ziekenhuis was mijn bloeddruk 170/103 en een half uur later 180/105. Ik ben nu opgenomen en krijg bloeddrukverlagers via het infuus. Ook heb ik Magnesium gekregen, wat een naar spul. Ik heb een katheter zodat de eiwitten gecheckt kunnen worden over de hele nacht. De baby doet het vooralsnog goed en morgen word er verder gekeken naar of ik al ingeleid ga worden.
Pffff, nee toch... Wat klote, zeg Gelukkig doet de baby het goed. Hopelijk doen de infusen wat ze moeten doen en mag de baby nog 2 weken blijven zitten! Sterkte!
Heel veel sterkte! Wat ontzettend rot zeg.. Hopelijk mag de baby nog even blijven zitten en kun je vannacht een beetje slapen
Jeetje Bozoe, wat balen! Sterkte hopelijk kun je nog wat slapen. Ben benieuwd wat morgen voor je brengt.
nou sterkte! echt balen. hier gaat het slapen ook erg slecht. vandag dacht ik even over het centrum te kunnen lopen, na twee winkels doodmoe en met flink banden pijn terug naar de auto getrommeld. toch wel vervelend om zo weinig te kunnen..
O bah Bozoe!! Hopelijk slaan de bloeddrukverlagers snel aan! En vreselijk een catheter.. kreeg hem ook zaterdag wat een hel. Heel veel sterkte Meis! Hier doet ons mannetje het goed, hij is vreselijk sterk, heeft zelf al heel even aan de borst gedronken. Dat lukte mijn eerste zoontje pas na 3 weken. Maar meer dan 5 cc gaat nog niet dan word ie moe dus de rest gaat nog via de sonde. Hij ligt sinds vandaag onder de lamp ivm zijn leverwaardes. Maar ben zo verliefd op hem😍 Heeft echt een mega bos met haar 😊💙 Volgende week komt er een fotograaf van earlybird ook super mooi dat dat bestaat. Ik moet zondag weer naar huis dat zal wel zwaar worden... maar goed we gaan even op de automatische piloot en dan moet het goed komen.
Wat een verhalen hier! Mag ik ook meekletsen en aftellen? 35+1 vandaag en word rond de 38 weken ingeleid van een kleine baby (34+5 geschat op 2144 gram). Mijn zoontje was slechts 1835 gram bij 37+3 dus ze houden me goed in de gaten.
Welkom mvg87 en idd wat een klein kindje! Goed dat ze je in de haten houden. Hier dacht ik even dat de uk mss was ingedaald maar vanmorgen voelde ik weer duidelijk het hoofde boven me bekken. Volgens mij gaat Ze erin en eruit ofzo
Vandaag precies 33 weken zwanger en ik merk dat het tijd wordt voor verlof als die wekker weer om half 6 gaat..... Pfff die tijden ga ik dan toch echt niet missen! Maar goed nog even door bikkelen, ik ga pas met 36 weken met verlof. Hopelijk gaat de tijd snel en mag ik binnenkort in ieder geval wat langer blijven liggen dan half 6!
Hallo allemaal, Leuk, iedereen aan het af tellen? Gezellig! Hier zijn we ook al begonnen met af tellen, gaat super snel. Heb het gevoel nog niet voorbereid te zijn, zucht. Zou ik mee mogen schrijven? Ik ben in maart uitgerekend van een verrassing!