Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misskell

Misskell Actief lid

25 mei 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog 1 dag. Begin toch echt zenuwachtig te worden nu.
    Heb rot geslapen moest er wel 5x uit om te plassen. Ik zit nu beneden en me dochter slaapt gewoon nog hahaha..

2. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Wat spannend! Morgen dus hopelijk baby nieuws van jou en Sado! Ik leef mee!

3. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Ik ben weer terug van mn controle.
    CTG was weer goed, maar ze vinden dat ik echt dagelijks moet komen nu.. ik baal behoorlijk, maar alles foor een gezonde baby. Mag eventueel ook thuis CTGs gaan maken, maar dat vind ik lastig met een dreumes thuis. En dan moet ik weer een telefoonkabel naar boven leggen.. waarschijnlijk nog 1.5-2 weken... dus dan maar op en neer.
    Helaas geen groeiecho gehad, want had een andere verloskundige. Mag wel stoppen met de bloedverdunners gelukkig.
    Nu dus hopen dat ze me snel genoeg na 37 weken willen inleiden, want dit valt best zwaar.
    Zo, weer even genoeg geklaagd.

4. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Overmorgen toch pas??

5. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Oooh Sado en Misskell: allebei op het punt om mama te worden, duim voor een voorspoedige bevalling meiden!
    (en as we speak, Sado, ben jij wss nu ongeveer bezig, bizar hoor toch wel, om dit te weten :))

Balen MVG, maar inderdaad, alles voor een gezond kindje! Sterkte!

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.103
    17.095
    113
    Nee morgen pas Jellybean! :D
    Moet me om 07.00 melden in het ziekenhuis :) Nog zo'n 16,5 uur te gaan, maar ben totaal niet obsessief aan het aftellen hoor 😂

7. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Zo spannend meiden! Gaat de tijd een beetje snel?

Hier net controle gehad.
    Baby ligt nog steeds in stuit maar verder was alles goed :)

8. Misskell

Misskell Actief lid

25 mei 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen moet ik me melden als er niet teveel spoedjes zijn mag ik morgen al omdat er toch sprake zou zn van hypertensie.

9. Misskell

Misskell Actief lid

25 mei 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! Heel veel succes morgen xx

10. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.103
    17.095
    113
    Dankjewel, meis, jij ook :)
    Zenuwen al toegeslagen bij jou? :D

11. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Sado en Miskell veel succes morgen!!!

12. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Voor de dames die morgen ingeleid worden: heel veel succes!

13. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Spannend Misskell en Sado!
    Succes morgen

14. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Succes morgen Sado & Misskell

15. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Spannend dames heel veel succes morgen, houden jullie ons op de hoogte voor zover het lukt?

Vandaag mijn babyshower door lieve vriendinnen georganiseerd, ze hebben echt hun best gedaan en ben er wel blij mee. Heb er alleen niet van kunnen genieten, kreeg ervoor het nieuws dat mijn man niet van plan is terug te keren. Hij vind mij te slecht voor hem, ik weet niet meer wat ik moet. Ik heb gevraagd om te praten en dat het me spijt dat ik afgelopen periode zo snel boos werd, maar hij weigert mij te spreken.
    Ik heb niet zo een goede band met mijn schoonmoeder, hij zei dat ze hem vertelde dat ik een ongeduldig ondankbaar mens ben en hem niet verdien en ze gelijk heeft ook... ik ben er echt kapot van, wat nu? Ik heb zo'n vreselijke spijt :( Zo erg was ik toch niet? Hij heeft bovendien al het geld van onze rekening gehaald en gezegd dat het veilig is bij zijn ouders thuis! Zonder overleg. Ik snap niet meer wat er gebeurd. Sorry voor t geklaag. Het kan zijn dat ik een tijdje offline ben.

Veel succes dames met de laatste weekjes/daagjes!

16. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Succes meiden!!!!!

17. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Succes dames!

Lolabloem wat naar :(

18. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Succes Sado en Misskell!

lolaBloem: wat onwijs k**. Kunnen ze niet zien dat je nu een 'ander' mens bent door je zwangerschap en hormonen? Tuurlijk praat dat niet alles goed, maar betekent niet dat je altijd zo bent of blijft. Misschien heeft je man nu even wat tijd nodig hierin. Hopelijk kunnen jullie wel in gesprek komen/blijven. Sterkte, zorg goed voor jezelf!

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hallo lieve meiden!
    Vanaf vandaag mag ik mij hier nu ook komen melden! Zo lijkt het nog eeuwen weg, en zo is het alweer zover!
    Ik ga niet alles terug lezen, maar ik ga wel mijn best doen om het hier gezellig bij te houden!

Ik ben een alleenstaande moeder van 5 zoons! Straks komt er een klein prinsesje bij! Ben 32 jaar, en nee niet bewust gekozen om een alleenstaande moeder te zijn mochten die vragen komen! 5 kinderen van 1 vader en deze dan van een andere Papa! Alleen geen contact helaas met de vaders! Meiden succes met de laatste loodjes! 💪

20. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Sado en misskell heel veel succes vandaag. Hopelijk hebben jullie wat kunnen slapen! Zo spannend!

Lolabloem: misschien kan je alles opschrijven in een brief of mail zodat hij het eens rustig kan lezen? Misschien is hij nu ook niet zichzelf omdat de bevalling nadert en hij vader wordt? Veel sterkte en hopelijk kunnen je het alsnog samen doen.

Nadesy: welkom! Wauw nummer 6! Ik oordeel niet, behalve dat me dat bere gezellig lijkt! Ik kom zelf uit een gezin van 4 kinderen en vind de feestdagen zo gezellig als we weer allemaal samen zijn. Ik zou er best 4 willen als dat financieel zou lukken.

Nou het is weer 5.00, mijn vaste wakker lig tijd. Over 4 uur mag ik weer bellen of er plek is voor het CTG...voel de baby nog steeds nauwelijks en ben de onzekerheid nu al beu. Maaaaar nu 36 weken!!! Hopelijk nog maar 1-1,5 te gaan.

Deel Deze Pagina