Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.127
    17.142
    113
    Thanks meiden! :) Lig nu in m'n kraamkamer aan de CTG. M'n eigen bloeddruk was netjes, maar mn hartslag met 140 skihigh, oeps :D
    Straks komt de verloskundige checken op ontsluiting/verweking en dan gaan we als het goed is vliezen doorbreken, spannend! :)

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @mvg87 vervelend dat je je kleine niet goed voelt! Ik ga duimen dat ze een plekje hebben voor een ctg!

@Sado heel veel succes!

3. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Succes sado en hopelijk jij ook misskell

Jeetje heftig Lola!! Mss idd een brief schrijven zodat hij hem kan lezen als hij eraan toe is en in zijn eigen tempo

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.127
    17.142
    113
    Ballonnetje was definitief niet nodig, ruim 3cm ontsluiting nu en al een mooie verweking. Vliezen zijn net geprikt, nu hopen dat het vanzelf op gang komt en anders over een uur een infuus :)

5. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Kijk goed begin! Succes

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.127
    17.142
    113
    Jeetje, wat heftig Lola!! :( Misschien heeft ie even wat tijd nodig? Sterkte ermee!

7. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Misskell, heel veel succes.

Sado, fijn dat er geen ballonnetje nodig was. Hoge hartslag is niet zo gek denk ik, spannend allemaal. Succes vandaag.

Lola, wat een verdrietig bericht. Hoop dat jullie toch in contact kunnen blijven en normaal kunnen praten. Met z'n tweeën. Of zoals iemand anders zei, schrijf het op, zodat hij weet wat er door je heen gaat. Voor dat kleine hummeltje dat er aan komt. Sterkte.

8. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Sado; het is bijna zo ver! Spannend! Hoe doe je het tot nu toe? Ergens last van?

Bedankt voor de tips meiden, ik ga zeker een mailtje schrijven heel goed idee!

9. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Sado: heel veel succes!

Jeetje wat is het koud! Moet naar therapie vanwege een depressie, in een overvolle bus, gelukkig wel een zitplekje want de schooljeugd staat niet op natuurlijk.....

10. LolaBloem

Nadesy ; welkom! En wat een rijkdom 5kids!

11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.127
    17.142
    113
    Nee gaat nog verrassend goed. Krijg van het personeel hier ook steeds te horen dat ik zo relaxed en gezellig nog ben😂 Ben me eerlijk gezegd zelfs een beetje aan het vervelen. Ben nu een tijdschrift aan het lezen met een kopje thee erbij.
    Vruchtwater loopt goed door (gekke gewaarwording trouwens, haha), infuus is wel net gestart. Hoewel ik wel wat harde buiken/weeen kreeg liep het niet goed door nog, dus nu infuus en hopen dat het gauw op gang komt :)

12. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Kun je nog lekker een beetje rondhobbelen Sado? Of moet je in bed blijven?

13. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.127
    17.142
    113
    Heb nu CTG om m'n buik, dus moet helaas blijven liggen. We gaan 'm straks inwendig doen (had ik vanmorgen ook, maar toen ging ie stuk na verlies van vruchtwater) en dan kan ik gewoon lopen en doen wat ik wil :)

14. Jeda80

Jeda80 Bekend lid

25 sep 2014
    798
    24
    18
    Spannend Sado! Hoop voor je dat je je zo blijft voelen ;)
    En dat het snel doorzet.
    Ik volg echt alleen de bevallingen nog ( uit nieuwsgierigheid) maar zal verder hier niet meer actief meekletsen. Helaas echt geen tijd meer voor. Wel doet ons kleine mannetje het super goed!

15. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Spannend Sado!! Het gaat nu echt beginnen!!
    Hopelijk blijf je je zo goed voelen!

Wat een rotsituatie LolaBloem! Hier zit je nu echt niet op te wachten. Hopelijk komt het bij hem ook door stress en kunnen jullie er binnenkort goed over praten. Sterkte!

Snap dat het druk is Jeda. Gelukkig doet jullie mannetje het goed. Lekker genieten!

Welkom Nadesy!!

Hoe is het Misskell?

Het is inderdaad koud!! Vanmorgen dochter naar school gebracht, brrrr..
    Hier waggelen we ook gewoon door, voel me redelijk al gaan de nachten helaas weer wat minder.. Maandag weer controle

16. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Ik denk dat ik als de baby besluit te komen mezelf helemaal afsluit van alle dingen die niets met de baring te maken hebben. Vind het wel razend interessant hoe jullie het meemaken :D

17. LolaBloem

Ben benieuwd hoe het nu met je is Sadoo, spannend!

18. Misskell

Misskell Actief lid

25 mei 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier goed. Moet me zo melden op de afdeling. Ben nu beneden lekker bakkie koffie aan het drinken! Succes sado

19. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Wow Sado wat doe je het goed. Hopelijk blijft dat na het infuus haha!
    En 3 cm en verweking.. wowie.. dat wil ik ook!!

CTG was hier weer goed gelukkig. Nu lekker op de bank want mn zoontje ligt in bed. Mijn man heeft al weekend dus ik kan lekker een paar dagen bijkomen.

Nou Sado en Misskell zet m op!

20. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Succes meis

Deel Deze Pagina