Hoi meiden Sorry ik heb jullie een beetje verwaarloosd... voel me zo niet lekker en druk met van alles en nog wat.. Zag dat er meiden vandaag ingeleid worden; heel veel succes en zet m op! Lola bloem.. Ik krijg t gevoel dat je de schuld erg bij jezelf legt maar als ik dan lees wat hij in zn eentje met jullie geld heeft gedaan is hij ook geen heilig boontje! Ik hoop dat jullie alsnog kunnen praten samen idd misschien via een brief of gemeenschappelijke vriend oid.. Maar geloof me.. al zou je t straks alleen moeten doen.. Dat kun je!! Hier; zo enorm moe.. voel me echt heel suf in mn hoofd en zou de hele dag wel willen slapen
Even een kort berichtje: vlak voor 13.30 is mijn dochter C.hloë geboren 50cm en 3550gr Is echt enorm snel gegaan en heb echt mega weeenstormen (in mn rug vooral) gehad. Ze doet t perfect, eerste flesje is al lekker op en ze is super wakker. Ik ben verliefd!
Lieve Sado, van harte gefeliciteerd met je meisje, goed gedaan! Mooie naam ook Is echt snel gegaan en wat een mooie lengte en gewicht. Welkom in de wereld kleine C. Hloë
Sado gefeliciteerd met jullie dochter! Prachtige naam! (Stond hier een lange tijd bovenaan de lijst )
Gefeliciteerd!! Leuke naam heeft bij ons ook op het lijstje gestaan voor een meisje! Lekker genieten nu!
Sado: hoe gaan de eerste uurtjes? Mag je vandaag nog naar huis? Ze is lekker flink voor het termijn of niet? Goed zeg!
Gefeliciteerd Sado. Hier word het morgen het was erg druk op de afdeling. Mocht nu nog een hapje eten beneden en dan straks m'n infuus voor het stress schema van de prednison erin en dan ben ik als eerste aan de beurt morgen vroeg!
Sado, dat is hard gegaan. Gefeliciteerd met jullie meisje en geniet er samen van! Misskell, hoop dat de avond snel voorbij gaat voor je en het vlug morgenochtend is.