Hoi meiden! Zag het topic al een tijdje voorbij komen en vanmorgen dacht ik he.. Nu kan ik ook meekletsen Sado zag dat je net bent bevallen! Gefeliciteerd, klinkt idd als een super vlotte bevalling! Misskell wat spannend! Succes! Hier in verwachting van nummer drie.. Vind het een behoorlijk zware zwangerschap met twee mannen die rondlopen. Echt aftellen hier dus!
Welkom! Dat zware herken ik ook wel. Heb er zelf maar 1 rondlopen maar die is lekker aan het peuterpuberen... eerste zwangerschap ging ik fluitend doorheen, maar vind deze ook echt wel zwaarder.
Hoi Sado, mama!! Van harte meid met je dochter en ook voor papa natuurlijk! En een bevalling die zo te lezen heftig maar heel voorspoedig is gegaan. Geniet van jullie nieuwe rol ! Misskell, SUCCES meid!! (Ik denk dat ik niet echt in de forummodus ben als het eenmaal aan de gang is of gaat gebeuren hoor, knap!) Zwanger en rondlopende kids; heeeel herkenbaar , vandaag is ze gelukkig(erg he als.ik dat zeg) even naar oma, kunnen papa en mama even aanrommelen en kamertjes afmaken vandaag. En vooral, pauze nemen wanneer ik.wil hihi. Welkom 'nieuwe' meiden! Pshja, had ik al verteld dat uk is gedraaid en ingedaald? Nou, dat dus haha. Nu toch weer fijn uitkijken naar een bevalling thuis, fijn.
Jaa oudste zit op school dus s morgens begint de dag ook meteen vroeg.. Kan nu niet meer rustig opstarten helaas zoals bij de andere twee haha.. Hier ook een peuterpuber.. Echt een draak, de eerste was echt een engel als peuter besef ik me nu Ow Jellybean wat fijn dat je kleintje is gedraaid en ingedaald! Fijn dat je iig thuis mag bevallen nu Hier ga ik in het ziekenhuis bevallen. Ben benieuwd, hoop wel dat ze wat eerder komt maar dat zal wel niet
aah fijn dat uk is ingedaald? Hier nog niet. hier nog bbbi. Over 2 weken liggingsecho, hopelijk dan wel ingedaald. Maar wellicht gebeurd het helemaal niet. Heb je het indalen gemerkt?
zo ik heb me weer even ingelezen.. wat word hier lekker gekletst zeg! gefeliciteerd sado!! superleuke naam en nu lekker genieten heerlijk! oh herkenbaar dat 'zware' ik ben ook zwanger van de derde en heb ook wel wat meer kwaaltjes als bij hun, maar vind het ook lastiger dat ik niet gewoon even kan zitten als ik dat wil vandaag 40 weken.. ( banner loopt een dag voor)
Welkom voor de nieuwe mama's! Zal MissKell al aan het genieten zijn? Hier weer een goede CTG vandaag gelukkig. De baby was wel wat rustig, maar moet morgen toch weer terug. Gelukkig is het bijna dinsdag en weet ik hopelijk meer.
Ben zoals jullie vast wel snappen nog lekker aan het genieten van mijn meisje, maar ook zeker aan het herstellen. Ik reageer dus even wat minder, maar lees wel nog lekker mee! Ben namelijk heeeeel benieuwd hoe t bij jullie zal gaan straks
Wij zijn de trotse ouders geworden van Mylano Mason. Hij weegt 4200 gram en is om 11.27 ter wereld gekomen!
Oh je bent er echt bijna. Die baby zal snel komen! Hier ook zwanger van de derde. Heb twee kleintjes van 1 jaar en 2 maanden en 2 jaar en 2 maanden. Vind het echt zwaar momenteel. Heb veel last van mijn bekken en mijn oudste is echt aan het puberen, de jongste is echt easygoing vergeleken met haar. Die speelt zo lief dat ik moet opletten dat ik haar niet vergeet ! Gelukkig slapen ze allebei wel tussen 13-15 dus dat is ook mijn rustmomentje. Meestal ga ik ook slapen, nu zit ik lekker op de bank met de laptop en een kop thee. Mijn vriend is vandaag ook thuis dus dan is het iets minder zwaar. Al werkt hij in het weekend ook als interieurfotograaf dus is soms weg voor opdrachten, maar gelukkig niet hele dagen.
Word hier zeker veel gekletst, gaat me ook niet lukken om op iedereen te reageren. Volgende week dinsdag weer naar de vk. Even afhankelijk van welke er dan zit, wil ik kijken of het bespreekbaar is om in week 39 gestript te worden mocht ik dan nog niet bevallen zijn. Ontsluiting zal ik wel hebben, daar heb ik de vorige keer ook een paar weekjes mee rond gelopen en toen met 38 weken spontaan bevallen, dus ik hoop dat deze beeb ook zo ongeveer dan besluit te komen. De slapeloze nachten en mijn bekken beginnen me wel echt op te breken nu. Ga ook weer acupunctuur doen va wk 36 dus laat het op die manier ook flink stimuleren hoor, vorige keren ook gedaan. Lastig te bewijzen dat dat echt helpt, maar dat hoop ik dan maar heb er goede ervaringen mee en mijn bevallingen waren beide prima. De babykamer is dan eindelijk 'klaar'. Over 1,5 week komt het vloerkleed nog en ik moet nog op zoek naar een leunkast maar verder zijn we er wel. Vanochtend de schommelstoel gehaald (via MP). Wellicht dat ik (lees vriendlief ) die toch nog even wit ga spuiten, maar op zich kan het blanke hout zoals die nu is ook wel.
Gefeliciteerd Misskell! Lekker genieten van je mannetje! Leuk kamertje Elmyra! Hier gaat het zn gangetje. Niet zo lekker (moe, sloom, pijn, slecht geslapen) dus ga zo maar lekker nog een uurtje naar bed, wie weet helpt dat. Vanochtend het wiegje voor op onze slaapkamer opgehaald dus mn uitje voor vandaag heb ik ook weer gehad