Gefeliciteerd Misskell!! Hoe is het met je? Mooi kamertje, Elmyra!! Die stiel kan idd ook prima zo blijven. Ik denk dat de baby hier nog verder ingedaald is, veel pijn bij lopen en opstaan. Hier ook erg moe.. S gaat ook naar school(vandaag laatste dag psz) dus de ochtenden beginnen vroeg. Ws is man vandaag ook laat terug van werken.. Vind het wel zielig voor S dat er vandaag zo weinig uit mijn handen komt.. Ik heb drie aften op mijn tong die echt zeer doen, gelukkig heb ik mijn koortslip aardig onder controle. Man belde ook al dat hij beroerd was en wat grieperig, dus hoop dat ze nog even blijft zitten, hoewel het wel zwaar is. Zo genoeg geklaagd.. LolaBloem, hoe is het met jou? Heb je je vriend nog gesproken?
Gefeliciteerd Misskell!! Lekker genezen en genieten nu! Hier een goede dag gehad, merk echt dat een dutje smiddags me enorm helpt op vlak van harde buiken etc. Wel voel ik vaak scherpe steken/krampen heel laag? Indalen misschien? Heb ook opeens zoveel honger, moet mezelf echt tegenhouden om niet de hele dag door te eten haha! Bijna 33 weken hier, bijna mijn eerste doel van 34 weken halen voorbij!
Lindah: Jammer dat je zoveel last hebt meid! Wel oppassen met die koortslip als de baby er eenmaal is, maar dat weet je wss al wel!
Miskell; jaaaaaaaaah je bent er! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon, leuke naam! Geniet maar lekker hoop dat de bevalling goed is verlopen? Kan je er meer over kwijt? Elmyra; leuk kamertje! Die stoel staat ook wel mooi in die kleur, welke kleur zou je hem.willen opspuiten? Lindah; lief dat je vraagt, heb gistervroeg een mailtje gestuurd, vandaag even kort via de telefoon gesproken en hij komt straks langs om te praten. Ben benieuwd hoe het gesprek zal gaan vanavond. Hoop dat jullie niet ziek worden! Neem anders beide een pcm om de bacteriën te remmen? Hoe gaat het met de kwaaltjes dames? Hier wat harde buiken en nog steeds af en toe menstruatie krampen en lage rugpijn. Ik verlies ook best veel "slijm". Ik denk.dat het komt omdat de baby indaalt? En veel bloedneus, hoort het bij de zwangerschap?
Dat veel slijm verliezen is herkenbaar. Vooral sochtends. Veel succes vanavond. Hopelijk komen jullie er samen uit.
Oh een koortslip bah ... Bij mij was dat de vorige zwangerschappen een soort vooraankondiging van de bevalling. Bij de eerste was ik er zo ongeveer van af op de dag van de bevalling (nog wel een patch gedragen toen) en bij de tweede was ie net een dag helemaal verdwenen. Ben benieuwd of het bij jou ook een voorbode is ... en of ik dit keer ook weer lastiggevallen word door zo'n rotding vlak voor de bevalling.
MissKell gefeliciteerd met jullie zoon! Jennifer wauw 40 weken! Hopelijk meld jullie kleintje zich snel Elmyra nogmaals prachtige kamer 😍 Jellybean fijn dat de kleine is ingedaald, lag eerst in stuit toch? Hier zijn vandaag de wieg, dekentjes en lakentjes binnen gekomen. Mijn vriend gaat het straks in elkaar zetten
Fijn dat hij even komt om te praten zeg! Ik hoop dat jullie eruit komen samen. Bloedneus kan inderdaad bij de zwangerschap horen hoor, maar wel vervelend. Hier veel last van bekken en nachtelijke neusissues (ding zit verstopt en krijg amper lucht). Slijmverlies ook wel, veel harde buiken en felle steken in mijn bmm. De beeb was de vorige controle ook al ingedaald, dus of hij daalt nog verder in of de bmm is wellicht aan het verstrijken. De stoel zou ik dan wit gaan spuiten, maar vind het idd zo ook wel leuk. Alles hoeft ook niet wit !
Ik weet idd dat ik op moet passen met een koortslip. Gelukkig gaat de genezing redelijk maar smeer nu ook extra fanatiek. Ben benieuwd of het een voorbode is.. Hier idd allebei beroerd, mijn man nog erger en erg verkouden, dus ze mag wel even blijven zitten tot dat over is. Mijn moeder en stiefvader stelde voor om S daar te laten slapen dus hier ook gebruik van gemaakt. Maandag controle en 40 weken dus wil vragen aan de gyn of ze even wil kijken want heb het idee dat ze ver is ingedaald en of er miss al wat ontsluiting is of verweekt. Succes vanavond LolaBloem, hopelijk komen jullie er samen uit! Bloedneus hoort idd bij zwangerschap.
Gefeliciteerd Misskell, wat een flinke jongen en een leuke naam Welkom nieuwe meiden! Er wordt zoveel gepraat dat ik amper kan volgen wie wat meemaakt, haha. Lola ik wil nog tegen jou zeggen: heel veel succes vanavond met het gesprek. Snap dat je man het even zat kan zijn, maar om dan maar weg te blijven en ook nog al het geld op te nemen vind ik best ver gaan. Je staat op het punt om jullie kind te krijgen! Hier echt enorm veel krampen in mijn onderbuik, druk kind en ontzettend pijnlijke maagzuur. Op deze manier is het niet leuk meer en wens ik dat het niet nog vijf weken duurt.
Hier gaat alles voor zover goed. Was best zenuwachtig en tijdens de kz bleek dat er toch wat verklevingen waren na vorige kz dus duurde iets langer dus ben blij met de geplande kz gemoedelijke sfeer en mocht mylano gelijk bij ons houden. HIJ deed het vrijwel direct goed. Het is een klein tevreden mannetje heerlijk! Heb wel wat napijn maar bloed vrijwel weinig na en heb een morfine pompje tegen de ergste pijn!
Miskell; oei, geneest het nu wel goed? Voel je jezelf wel oke? Ben blij voor je dat je kleine het goed doet, super! Helaas heeft hij afgezegd maar komt morgenvroeg, alleen om zijn spullen in te pakken Ik hoop dat hij dit alleen zegt om mij te laten beseffen dat ik misschien te ver ben gegaan. Ik geloof niet dat hij dit echt doet. Nooit dat ik nog zo een time out neem, in ieder geval, niet bij me schoonouders. Die zien ons liever uit elkaar dan met elkaar, ggrrr!
Jeetje Lola, dat klinkt heftig... Ik hoop dat jullie wel in de gelegenheid zullen zijn om een normaal gesprek te voeren. Dat is ook in het belang van het kindje dat je draagt, jullie kindje. Al die stress is niet goed voor je. Ik hoop dat jullie er uitkomen, zonder allerlei (negatieve) inmenging van derden.
Wat verschrikkelijk Lolabloem.. die zorgen hoor je tijdens het einde van je zwangerschap helemaal niet te hebben! Vervelend ook dat je schoonouders niet achter jullie als koppel staan. Hopelijk kunnen jullie straks goed praten.
Succes Lola! Hopelijk komen jullie er dalijk uit. Idd ook in het belang van jullie kindje. Hier vandaag 35 weken. Vannacht mega last gehad van maagzuur zo erg dat ik moest overgeven ervan Baby ligt ook nog steeds super hoog echt tegen mijn maag en middenrif..auw