Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ja klinkt als de slijmprop

2. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Zit nu in het zkhs te wachten. Bloedverlies en menstruatiekrampen. Hopelijk is het niks en snel weer naar huis ☹️️.

3. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Owjee... Hopelijk zet het nog niet door..Succes!
    Laat je even weten hoe het is afgelopen?

Klinkt idd als de slijmprop!! Spannend!

4. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    succes elmyra hopelijk blijft hij nog even zitten !

5. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Hallo :)
    Hier vandaag 38 weekjes, en van mij mag ze wel komen haha.
    Hier alleen wat last van zwangerschaps ischias sinds vorige week, een zenuwpijn in mn onderrug wat doortrekt naar bil en been bij opstaan, draaien en lopen, geweldig.
    Verder geen klachten, moe en chagrijnig vaak en beetje nesteldrang misschien, vind het huis een puinhoop haha.

succes iedereen deze laatste weekjes :)

6. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Nou ctg en echo gehad. Alles lijkt in orde! Geen weeenactiviteit voor nu, de bmm is nog mooi, genoeg vruchtwater, navelstreng en placenta oké. De beeb is een kleintje maar normaal klein. Rond 3000-3250gram met 40 weken. Dus dat allemaal geen reden tot zorg.

Ivm de menstruatiekrampen moet ik nu nog eerst 2 uur blijven, komt er in die 2 uur geen nieuw bloedverlies mag ik naar huis. Als er wel weer vers bloed komt opname. Als ik vnvnd, morgen of wanneer dan ook weer bloedverlies heb moet ik meteen bellen en dan volgt wrschlk wel direct opname.

Dussss hopelijk straks naar huis.

7. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Gelukkig is alles wel goed!!!! Sterkte meis

8. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Hopelijk mag je zo naar huis Elmyra en was het eenmalig!

Hier vanavond controle. bevalplan bespreken etc. en liggingsecho. Nog even spieken naar de kleine:D

9. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Wow wat schrikken Elmyra!
    Bloedverlies lijkt me altijd eng tijdens de zwangerschap. Weten ze wel waar het vandaan komt?

Ik ben de allerlaatste dingetjes aan het doen.
    Morgen om 7.00 melden. Superspannend, maar kijk er erg naar uit om mijn kleine man te ontmoeten.

10. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Bozoe.. Lijkt me ook echt heel erg heftig en snap dat je heel wat traantjes hebt gelaten. Nu lekker genieten thuis!

Super spannend mvg87 tis bijna zover!!

Das idd ff schrikken elmyra, gelukkig ziet het er allemaal goed uit. Hopelijk blijft het hierbij en blijft uk nog lekker ff zitten..

Hier gister groeiecho gehad. Ze wordt niet heel groot geschat, maar ja wie weet maakt ze nog een inhaalslag de laatste weken.
    Gister een super actieve dag, veel gepoetst en gedaan maar vandaag heb ik werkelijk nog niks gedaan. Behalve dan de kids naar school en de was vouwen :p Ben echt compleet leeg :D

11. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Hier ook een mini. Hoe groot wordt je baby nu geschat?

12. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hier ook een kindje dat klein wordt geschat. Wel lange benen.

13. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Hoe groot wordt de baby geschat? Was je eerste ook kleiner?

14. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ze hebben geen voorspelling gedaan bij 40 weken maar zat onder het gemiddelde maar binnen de lijntjes.

Mijn eerste was maar 2890 gram bij 53 cm 9 dagen te laat
    Kennelijk maak ik lange dunne kinderen haha

15. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Ben je alweer thuis

Hoe is het LolaBloem en Jennifer? Al even niets van jullie gehoord!
    En de mama's lekker aan het genieten?

Hier juist een groot kindje, nu ik ook de 40 weken ben gepasseerd ben ik helemaal benieuwd hoe groot ze zal zijn..

Mag ik even klagen?
    Ik heb het even gehad, heb overal jeuk en ben moe..
    Mijn handen doen zeer van de jeuk en soms steken maar dat laatste is te verwaarlozen

16. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Aah vervelend meis.. gelukkig duurt t niet al te lang meer

17. PinkStars

PinkStars Actief lid

3 nov 2013
    422
    1
    0
    Lindah, heb je die jeuk voorgelegd aan je vk? Het zou kunnen wijzen op cholestase.

18. Khaleesi

Khaleesi Actief lid

26 nov 2012
    295
    0
    0
    T86: Spannend, ben benieuwd hoe het is!

Bozoe: Heel erg gefeliciteerd! Heftige bevalling gehad, maar ben blij dat alles nu goed is en jullie al thuis zijn!

Elmyra: Pff klinkt eng, ik kan ook niet meer op m'n rug of rechterzijde liggen omdat ik dan heel erg duizel dus ik heb het ook wel, in mindere mate dan jou! Hopelijk lukt het links slapen.. En hopelijk geen bloed meer!!

Hier: controle/groeiecho gehad en babyboy ligt iets voor op de groei, nu 42 cm en 2400gr. Ook al iets ingedaald en gyn ziet het positief in om natuurlijk te bevallen (vbac) dus helemaal goed! Vrees wel voor n blaasontsteking want héél vaak plassen en druk en steken vaak :/

19. T86

T86 Actief lid

4 mei 2014
    157
    20
    18
    Zo hier een berichtje van mijn kant.

Ging gisterenmiddag naar het ziekenhuis om goed te kunnen slapen. In overleg besloten om medicatie pas savonds te nemen. Rond 17:15 kregen we eten. Zat op de stoel schoof iets naar voren en plop dat waren mijn vliezen. Dat gebeurde om 17:25. Toen ging het heel vlot. Kreeg flinke weeenstormen en icm die hele pijnlijke buik kon ik de weeën heel moeilijk opvangen. Had in korte tijd al 8cm ontsluiting. Om iets voor 20:00 mocht ik persen en om 20:29 is onze dochter geboren.

Ze weegt 2968 gram en is 47cm.

Waren vannacht rond 00:30 weer thuis.

Naar omstandigheden gaat alles goed. Alleen borstvoeding wil niet goed. Vanochtend al laktatiedeskundige bij gehaald. Die is vanmiddag geweest. Die ondersteund ons nu en helpt ons icm kraamhulp.

20. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Woow wat wen verhaal! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Allemaal heel snel gegaan Zo te lezen. Hopelijk komt je bv goed op gang

Deel Deze Pagina