Gefeliciteerd Jennifer!!! Leuke naam ook! Vandaag een afspraak gehad bij de verloskundige. Heb een liggingsecho gehad en ze ligt met haar hoofdje naar beneden. Verder de bevalling besproken maar ze is nog helemaal niet ingedaald. Met andere woorden als mijn vliezen zouden breken moet ik gaan liggen..... Zo hoog ligt ze nog.
Gefeliciteerd!!! Leuke naam ook en inderdaad een flinke meid! Hoe lang is ze? En past ze in maatje 50? (Uit nieuwsgierigheid hoor want hier word ook een flinke baby geschat) Hoe is de bevalling gegaan?
Geen paniek, hier ligt de baby ook met hoofdje naar beneden maar niet ingedaald. Tijdens de arbeid dalen ze in begreep ik en je hebt nog eventjes. Had je een bepaalde voorkeur van hoe te bevallen?
Ik kom ook even meekletsen. Nu 30,5 week zwanger. Morgen weer naar verloskundige. Baby ligt al vanaf 20 weken echo in stuit. Alleen getrappel aan een zijde van mijn buik. Met 20 weken (echo moest 3x over) zat baby over algemeen op p70 lijn. Grotere baby als gemiddeld dus. bij de laatste echo met 28 weken ineens hoofdje op p13 en rest op p30. Maakt me wel wat onzeker. Iemand advies? Alle inmiddels bevallen dames gefeliciteerd en andere dames succes met de laatste loodjes
Gefeliciteerd Jennifer! Leuke naam! Annie, geen echt advies, maar als je onzeker erover bent mss dat morgen aangeven/uitspreken bij de vk? Kan ze je geruststellen hoop ik...
vandaag emotioneel een betere dag gelukkig. wel iets te veel willen doen maar ben zo poetserig door de nesteldrang. vanavond alweer een poosje flink last van pijnlijke harde buiken (voorweeën?)
Jennifer gefeliciteerd met jullie dochter Merel!! Hier vandaag controle gehad, alles goed. Bloeddruk was netjes. Baby lag mooi met het hoofdje naar beneden. Over twee weken weer controle en dan ook een groei echo. Ik ben echt nieuwsgierig!
Gefeliciteerd Jennifer, wat een flinke Merel heb je Lolabloem, laat je gyn of vk even weten, kan hoge bloeddruk zijn!
Wat ben ik blij als deze dag achter de rug is!!! (Zit nog steeds met de droom dat ik met 35+6 moest bevallen)
Jennifer, gefeliciteerd! Hier vannacht gelukkig weer een goede nacht gehad. Vanmiddag denk ik even een paar baantjes zwemmen. Morgen ook weer controle, ben benieuwd of ze helemaal is ingedaald/vast ligt, of nog niet. Die steken van het indalen in mijn bekken zijn niet leuk.
Gefeliciteerd Jennifer! Wat een flink meisje met een prachtige naam! Geniet van jullie dochter Annabel.. Hier ook nog een meisje wat nog erg hoog zit.. Verloskundige vertelde ook wel dat een derde vaak wat langer duurt met indalen en soms pas met de bevalling.. Heb ook liever dat ze eerder indaalt, vind het ook zoiets dat je dan meteen plat moet gaan liggen als je vliezen breken haha. Verder vandaag ook echt een rotdag.. Oudste is ziek, begint nu wel op te knappen maar is me zo aan het uittesten.. Hij voelt gewoon dat ik de energie niet heb om hem aan te pakken.. Jongste begint nu ook ziekjes te worden.. Gelukkig komt mijn lieve mama zo wat boodschapjes brengen, dan hoef ik de deur ff niet uit vandaag.. Kan het gewoon ff niet opbrengen.. Ben het zo zat .. En ik moet nog zo lang
Ja dat liggen als je vliezen breken staat me ook wel tegen. Moet je nou ook echt direct liggen of mag je eerst nog naar huis?
Kimmie ik heb gisteren ook gehoord dat ik toch moet liggen als de vliezen breken omdat ze nog niet vast in het bekken ligt. Als het mij gebeurt en ik ben niet thuis ga ik gewoon liggen, maakt niet uit waar ik ben. Ik wil geen risico's nemen namelijk. Dan gelijk de vk bellen en horen wat zij zegt Hier is het flink aan het rommelen, man en kind zijn naar een speelparadijs dus kan ik me even op mezelf focussen en kijken hoe de rest van de dag loopt
Even vlug een berichtje, we zijn gisteren weer papa en mama geworden! Ze heet Nore en weegt 4510 gram! Alles gaat goed en we zijn alweer thuis. Probeer straks bij te lezen en wat uitgebreider te reageren