Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Gefeliciteerd! Mooie naam, fijn dat alles goed gaat en jullie weer thuis zijn! Lekker genieten nu:)

2. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Hier even een klaagmomentje hoor..... Ben gewoon zo moe kan het geschreeuw van mijn twee meiden rond me niet hebben. Het liefst zou ik zo boos worden op ze. Terwijl ze gewoon lief aan het spelen zijn hoor! Maar de moeheid zorgt gewoon voor zo'n ongelooflijk kort londje. Daarbij heeft mijn oudste nu in minder dan een week tijd weer in haar broek geplast op school en dam echt dat ze tot haar schoenen nat is.... Ik snap gewoon niet waar dat ineens weer vandaan komt. Heb gewoon ook de energie niet om er op dit moment echt mee bezig te zijn. Ik zou het liefst gewoon een week lang weg gaan in mijn eentje en alleen maar slapen!

3. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Gefeliciteerd Lindah!!

4. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Lindah, gefeliciteerd met jullie meisje!

5. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Gefeliciteerd Lindah! Flinke meid heb je. Hoe ging de bevalling?

6. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Proficiat met Nore.
    Hier uiteindelijk voor niks een beetje zorgen. Baby zat weer op de p70 lijn van de metingen rond de 20 weken echo. Vorige keer heeft de baby raar gelegen waardoor er waarschijnlijk niet goed gemeten is

7. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Lindah gefeliciteerd met jullie meisje!

8. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Ze schatten vaak verkeerd in. Zou me geen zorgen maken anders stress je jezelf onnodig. Fijn dat je ny tich gerust bent!

9. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Gefeliciteerd Lindah!

10. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bluh hier ook een slechte dag. Ijzer en hb erg laag dus heel moe en duizelig etc. Donderdag naar zh naar mijn internist ivm crohn Hoe we het ijzer aan gaan pakken hij moet nu nl echt omhoog

11. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hallo meiden,

zo, na laaange tijd weer eens online hier; inmiddels heerlijk verlof en manman, wat waren we daar aan toe nu het zover is :). Buik lijkt nog steeds flink te groeien, en omdat mijn dochter een kleintje was (p15), is dit even wennen haha; zo benieuwd wanneer nummer twee zich aandient! Maar niet voor over 2 weken hoor ;)

Er zijn weer wat meiden mama geworden las ik zo; van harte hoor! Heel veel geluk gewenst :)

Hoe gaat het met jou Apenijn? Las jouw post en is een pittige tijd lijkt me. Hoe gaat het nu?

En wat fijn Lolabloem, om te lezen dat jij en je man/vriend weer samen kunnen gaan de komende periode! Mijn man zei van de week ook blij te zijn als die hormonen weer gaan liggen haha ;), dus wel enigszins herkenbaar.

Ik lees het woord 'moe' , nou, sluit me er bij aan haha; de nachten worden nu wel wat rommeliger en draaien lijkt inmiddels net een olympische sport haha. Rug zeurt, maargoed, dat hoort bij de laatste loodjes denk ik dan maar.

Zo, ik ga eens kijken bij dochterlief, slaapt nog :)!

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Lindah met jullie meisje! Geniet van je gezin!

Heb begrepen dat je meteen moet gaan liggen omdat anders de navelstreng eerst in het bekken kan zakken. Als je baby daarna zakt kan de navelstreng om het nekje gaan zitten.

Ohh Annabel samen een hutje op de hei zoeken om alleen maar te slapen.. Klinkt heerlijk!

Hier twee zieke kids dus lekker druk. Kan ook zo weinig van ze hebben momenteel. Vind het zo oneerlijk voor ze, zij kiezen er ook niet voor maar jaa.. Hopelijk voel ik me iig lichamelijk wat beter als ons meisje er is en kan ik weer wat meer met ze doen .

Pff echt vermoeiend he Jellybean.. Omdraaien is hier ook een hele onderneming..:D

13. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Auw hier pijn in me rib door de kont van de uk.. elke keer gaat t eel en lijkt ze lager te liggen maar vaak in de ochtend doet t weer zeer. Vanmorgen voelde ik het hoofdje zelfs boven me lies 😓 Ipv voor de uitgang.. en dan lekker die kont tegen me rib.. Pff

Zoontje om 6 uur wakker en heeft al zijn luiers door de kamer gegooid.. luistert voor geen meter en is driftig. En dit alles voor 7 uur😩

14. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Hopelijk waren het schone luiers :p

Herkenbaar trouwens, pijn in je ribben. Hier ligt de baby ook de helft van de dag tegen mijn ribben met zn kont. Meestal rechts, die kant voelt helemaal beurs ondertussen. Gelukkig 's nachts niet zo vaak, maar overdag wel een groot deel vd tijd. Best pijnlijk en wegduwen lukt niet meer zo goed als in het begin;). Hopelijk daalt ze nog in, al is dat geen garantie dat je ribben dan ontzien worden hoor :/

Oh en het draaien in bed wat ik hierboven las...pff das ook een hele onderneming. Moet eerst terug naar mn rug, de baby tijd geven om mee te draaien, en kan dan pas naar andere zij.

Maar genoeg geklaag. Ben lekker aan het rommelen in huis, het begint zowaar opgeruimd en netjes te worden! vandaag komt als het goed is ook het proef-geboorte-kaartje binnen, ben heeel benieuwd, maar als het goed is zijn we er eindelijk uit welke het gaat worden! *tevreden*

15. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Aah spannend! Ik heb er maanden over gedaan om het perfecte kaartje te vinden ... zoveel proefdrukken gehad haha maar uiteindelijk is het gelukt. Ben benieuwd wat voor kaartje jullie hebben gekozen

16. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Mijn man kwam uitendelijk met deze... vond m wel stoer en leuk. Niet te standaard voor ons. En past ook bij zn eerste pakje (mutsje met 'boef' erop).:)
    https://www.prenatalgeboortekaartjes.nl/nl/producten/kaart/715050
    (Maar dan iets aangepast qua tekst)

17. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Haha Cool!! Idd toepasselijk dan. Ben benieuwd of je proefkaartje bevalt

18. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    *klaagalarm*

ben er klaar mee hoor.. weer amper geslapen alle's doet zeer rugpijn pijn in mijn benen pijn onderin mijn buik.
    beebje ligt al ingedaald en soms beweegt hij zo hard daar beneden en dat doet ook nog eens veel pijn, en dat doet hij graag snachts.
    al tot 3x toe naar de toilet geweest, lijk wel leeg te lopen. en elke keer vette kramp in m'n been als ik op de wc zit.

waarom dacht ik bij zwangerschap aan een roze wolk hahaha ik vind het best hard werken allemaal hoor

19. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Jep, deze gaat het worden :). Net besteld, kan ik binnenkort alvast de enveloppen gaan schrijven!

20. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Aah cool!! Ik heb de enveloppen ook al binnen. Kaartjes bestel ik als ze er is. Kan ze zelf aanpassen en dan bestellen de dag erna zijn ze er dan.
    Kan niet wachten 😊

Deel Deze Pagina