Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Khaleesi

Khaleesi Actief lid

26 nov 2012
    295
    0
    0
    Hier ook zo de laatste dagen, al was ik wel altijd regelmatig. Maar nu echt soms 6x per dag!

2. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Ik heb paar weken terug verstopping gehad, sinds toen na de medicatie ga ik meteen naar het toilet zodra er drang is. Soms ook wel 2x per dag. Komt omdat de darmen weinig ruimte hebben denk ik.

Baby is hier nog niet ingedaald.

Hier bang om ervan uit te gaan dat de baby na 40 weken komt ik nog niet alles in orde heb. Van mij mag de baby wel even blijven. Ben super zenuwachtig over de bevalling!

3. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik ben helemaal niet zenuwachtig voor de bevalling. Is natuurlijk ook de derde, ik ben neer zenuwachtig voor het wachten haha 😂

4. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    manlief mag hier wel dagje weg, als die maar wel bereikbaar is. en dat snapt zijn baas ook gelukkig! ook met voetballen hebben we afgesproken dat hij vanaf nu zijn telefoon aan de trainer geeft met wedstrijden,. dit omdat ik toch al behoorlijk wat voorweeen heb en de gyn zei dat ik me moest voorbereiden op feit dat hij misschien eerder zou komen, en anders sws over 3 weken starten met inleiden!:)

hier is nu ook volop de carnavals periode aan de gang, als we in het dorp blijven mag die best langer blijven, en ook wel un biertje drinken maar niet te veel en gewoon telefoon bij houden.

5. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hoihoi meiden,

ondanks het woord verlof, zijn we hier nog aardig lekker bezig haha: maarrr, vandaag is dan echt de babykamer aan kant, spulletjes op zijn plek en bedje gedekt; het wordt weer heel concreet nu, zó benieuwd naar onze tweede lieverd:).
    Hopelijk gaat het met jullie een beetje nog? Ik lees veel herkenbare dingetjes over slapen(of juist niet haha), darmen en manlief die wel of niet ver weg gaat. Dat is hier eigenlijk hetzelfde, mijn man gaf me vanochtend een bos rozen met in het kaartje de tekst die ik even nodig had :), wat lief! Nu het einde in zicht komt, ben ik wat meer emotioneel vanwege mijn moeder en die er niet bij zal zijn; ik heb dan ook net met mijn zus soort van afgesproken dat ik graag haar en mijn pa samen wil laten kennismaken met ons kindje....

Ik geef toe dat ik wel opzie tegen die hormoon-achtbaan hoor, jullie?

Oeh, dat overtijdgaan, ik hou er (naief misschien) helemaal geen rekening mee dat het gewoon nog 5 weken kan duren haha..... aiks

6. PinkStars

PinkStars Actief lid

3 nov 2013
    422
    1
    0
    Ik heb juist microlax moeten nemen omdat mijn darmen compleet van slag waren en het me niet lukte om te gaan. Wat een verschrikking!

Echt superveel krampen de hele tijd. Ze zakken wel altijd weer weg, dus het zet gewoon nog niet door.

7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.893
    18.682
    113
    Vrouw
    Ja echt vreselijk. En bij iedere controle bij de vk denk ik; nou nu is het de laatste hoor..... maar telkens niet haha. Vrijdag moet ik weer als het er dan nog niet is en dan gaat ze kijken om te strippen.

8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.893
    18.682
    113
    Vrouw
    Oh bah vervelend zeg Pinkstars... hopelijk verbeterd het snel

9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.893
    18.682
    113
    Vrouw
    Gek genoeg zie ik er ook niet tegenop en ben ook (nog) niet zenuwachtig.. misschien op het moment dat het begint dat ik dan wat kriebels krijg, maar ik laat het maar allemaal over me heenkomen.
    Van het wachten word ik ook af eb toe zenuwachtig ja. Zo gek dat het gewoon ieder moment kan beginnen.

10. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik hoop dat strippen bij jou werkt! Ik was gestript met 40+4 maar deed helaas niks

11. LolaBloem

Amaii kon ik maar wat relaxer tegen aan kijken haha.

Pinkstars ik kreeg ook microlax toen ik verstopping had. Wees voorzichtig want bij veel gebruik kan het weeën opwekkend zijn. Ik heb het maar 1 keer gebruikt. Poehhh wat een vreselijke dag was dat! Echt pijnlijk was zo blij dat de microlax binnen nog geen 5 minuten mij van die pijn verlostte.

12. LolaBloem

Spectre wel spannend het kan elk moment gebeuren. Denk dat jij de volgende bent dus!

13. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Ik ben ook wel een beetje zenuwachtig voor de bevalling. Vooral vanwege het geen-controle hebben stukje. Wanneer het begint, hoe het gaat lopen, of er niks misgaat. En de pijn ook stiekem wel een beetje (hoewel ik dat wel stom vind om toe te geven, wnt je weet van te voren dat het pijn gaat doen...dan mag ik ook niet zeuren want weet dat het er bij hoort?)

14. PinkStars

PinkStars Actief lid

3 nov 2013
    422
    1
    0
    Goed dat je dat zegt, op zich is dat niet heeeeeeeel erg. Maar ik ga het nu zeker niet elke dag gebruiken, alleen als ik weer zo'n buikpijn heb als vandaag.

Ik begin hem nu wel te knijpen voor de bevalling, bij mijn zoon raakte ik de concentratie en flow al snel kwijt door een verschrikkelijke weeënstorm (was ingeleid). Hoop dat het nu wat geleigelijker mag gaan qua pijn en ontsluiting.

15. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He meiden heb vluchtig gelezen want nog steeds ziek.. Hel echt.. Ben het zo zat. Morgen gaat man weer werken dus dan moet ik het allemaal weer alleen doen. Zie er echt tegenop. Hopelijk een beetje een goede nacht en morgen maar rustig aan..

Op zich vind ik het niet erg als man een nachtje weg gaat omdat ik bang ben dat de bevalling begint maar meer omdat ik dan de kids in mn eentje moet doen haha..
    Met de eerste is hij met 38 weken nog een weekend met vrienden weg gegaan. .Dat vond ik wel redelijk spannend.. Want ja je weet hoe dat gaat flink wat bier enzo natuurlijk..

Hier ook echt aan het aftellen! Ben zo benieuwd naar ons meisje. Ben meer zenuwachtig voor de eerste tijd weer dan voor de bevalling. Klinkt misschien gek, vind zo´n baby toch wel weer heftig hoor.. Nieuw ritme zoeken enzo. Maar ja .. wie weet gaat het wel heel erg makkelijk deze keer :p

16. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier ook nog niet hoor ook de derde hier.. Hoorde ook van de vk dat zeker de kindjes na een eerste vaak laat of pas bij de bevalling indalen omdat ze idd wat meer ruimte hebben..
    Heb hier nu wel een wat beurser schaambeen dus heb het vermoeden dat ze wel aan het zakken is..
    Zou wel fijn zijn, zie het niet zo zitten dat ik meteen moet gaan liggen als mijn vliezen breken.. Zie mezelf al liggen op het schoolplein:):$:D

17. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Haha ja dat is wel lastig Ja 😂

18. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.893
    18.682
    113
    Vrouw
    Beterschap lizzy, hopelijk voel je je snel beter..
    Ik zou het echt niet fijn vinden als man nog een nacht of weekend weg zou gaan na 34 weken zwangerschap..
    Die van mij is nog een weekje wintersport geweest, was nog net voor mn verlof, dat vond ik niet zo'n probleem.
    Maar met 38 weken? Nee dat zou ik niet willen hoor, zeker niet als hij ook veel zou dtinken. 😅

Ik hoop dus zo dat ik niet ingeleid hoef te worden, want ik lees daar zoveel negatieve ervaringen over, met weeënstormen etc. Daar zit ik echt niet op te wachten

19. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Ik ben blij dat ik die zorg niet heb! Zou echt heel erg er mee bezig zijn van 'wat als ze daar of daar breken, waar kan ik dan gaan liggen';)

20. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Dat was me ook al opgevallen.
    Ik heb nog even dus hoop dat ie vanzelf komt maar bij inleiden ben ik bang voor weeenstorm en van strippen dat het erg pijnlijk is. Dus hoop onwijs dat ie het zelf begint...

Deel Deze Pagina