Hier ook nog niets, maar hoop dat de vk donderdag wil voelen of de menstruatiekrampen wat hebben gedaan. Wel enorm veel druk op mijn bekken bij staan en lopen vandaag.
Dag dames, Even van de radar geweest, maar we hebben een prachtige, gezonde dochter gekregen. Ze heet K.yra, woog net iets boven de 8 pond en papa en mama zijn helemaal verliefd 😍 We moesten ons maandag om 6:30 in het zh melden, omdat ik werd ingeleid. Toen bleek ik al wel 4 cm ontsluiting te hebben. Vervolgens hebben ze mijn vliezen gebroken en zijn ze met weeënopwekkers gestart. Na een half uur verhoogd, maar omdat dat toen wel heel hard ging, weer een tandje lager gezet en vervolgens helemaal uit. Toen was er echter geen houden meer aan, ging het erg hard en nadat ik mocht beginnen met persen, was ze er met 10 minuten uit. We moesten nog een nachtje in het zh blijven, omdat onze suikers in de gaten gehouden moesten worden, maar toen dat allemaal okee was, konden we naar huis. Nu zijn we het eerste nachtje thuis en hoor ik haar een beetje pruttelen. (Ze staat bij ons op de kamer)
Hier was ik ook 4 maart uitgerekend. (Hoewel ik wist dat ik dat niet zou halen.) Jeda, hoe is het met jullie mannetje? Kimmiej, nu echt de laatste loodjes. Ook voor de overige dames: heel veel succes met de laatste loodjes!
Gefeliciteerd spookje! Mooie naam! Jaa klopt vaak dalen volgende kindjes pas in bij de bevalling.. Ben er zo klaar mee.. Ben echt de dagen om aan het kijken
Gefeliciteerd Spookje! Leuke naam! Hier amper geslapen vannacht. Veel buikpijn (constant) en baby bijna niet voelen bewegen. Twijfel nu of ik de vk nu nog moet bellen of controle vanmiddag moet afwachten en het dan aangeven (baby heeft intussen wel weer beetje bewogen maar tis wel echt minder dan 'normaal')
Gefeliciteerd meis!! Mooie naam ook! Nu heerlijk genieten! Met ons mannetje gaat het meer dan goed! Mocht na 3 weken zkh naar huis! Buiten alle verwachtingen om en echt vroeg met 36 weken! (Houden altijd de zwangerschap leefdtijd aan) Dus wij zijn nu echt aan het genieten en meneertje groet als kool'💪🏻
Bij de verloskundige geweest, controle gehad. Alles goed. Gesprek gehad over bevalling/angst. Wel redelijk gerustgesteld. 9 maart weer controle.
Wauw Spookje, van harte hoor met Kyra! Herstel je goed? Hier even een dip; zit er doorheen, ben er klaar mee . Snachts ben ik net een walrus met een hernia, waardoor slapen met horten en stoten gaat; wss niet vreemd voor jullie om te lezen, vind ons wel bikkels hoor! Vandaag dl even naar mn schoonzus gebracht om zelf even bij te tanken. Een lamme en chagrijnige mama heeft ze ook niks *klaagmodus uit* Hoe gaat het met jullie verder?