OhDelft is nog net te doen voor mij. heb nu ook een adresje gekregen in Alphen. Als die niet kan en de baby blijft nog stug zitten mag ik jou dan van de week evt een berichtje sturen voor de naam?
Gefeliciteerd MvM met jullie dochter! Wishtobe: groot gelijk dat je belt hopelijk ben je snel gerustgesteld.
Gefeliciteerd mvm ! Mooie naam ! Gisteren even aan de monitor gelegen,was vals alarm. Toen een mama horen bevallen en daarna de baby gehoord,werd er zo emotioneel van Vandaag is hier de kleine terug wat beweeglijker en minder pijn,mag van mij nog een paar weken zo blijven
Ja tuurlijk mag dat keija Mvm gefeliciteerd!! Leuke naam ook! Ik ben bij de huisartsenpost geweest ivm erge pijn bij mijn nier. Ze denkt of een omhoogschietende blaasontsteking of een niersteen. Anti biotica en pijnstilling gekregen en verplichte rust. Als ik me slechter ga voelen direct terug want dan kan het een nierbekkenontsteking zijn. Dinsdag bellen voor uitslag van kweek van me urine..
MvM, gefeliciteerd! Veel geluk! En voor de dames die hun beeb niet goed meer voelen. Jeetje, dat kan je echt zo ongerust maken! Hoop dat er niks aan de hand blijkt te zijn. Houden jullie ons op de hoogte?
Lieve meiden, afgelopen nacht ben ik bevallen van Chloé, onze kleine prinses. De bevalling is redelijk gegaan, ze was een sterrenkijkertje dus moeilijk persen. Maar het is gelukt! En binnen 24 uur na de voetreflex hè Ik ga nu heerlijk genieten van mijn kindjes
Ik heb inmiddels weer flink wat beweging gevoeld. Maar heb ook een super harde buik, last van lage rugpijn en buikpijn. Ben 39 weken dus wie weet voortekenen.
Gefeliciteerd pinkstars! Lekker genieten! Die voetreflex is toch wel een dingetje geloof ik Fijn Annabel, dat je weer leven gevoeld hebt. ik denk inderdaad stilte voor de "storm" die bevalling heet
Gefeliciteerd PinkStars! Ondanks dat voetreflex niks voor mij is klinkt het bijna verleidelijk om te gaan proberen rond de 40 weken
Gefeliciteerd pinkstars! Wat een hoop meisjes zeg Haha Voetreflex klinkt inderdaad aantrekkelijk. Blijf me blegh voelen. Vanmorgen op bed door gebracht. Beetje soezen. Man was met kids naar de indoor speeltuin. Ik voel me maar moe en kan niet tegen drukte, zelf van m'n eigen liefjes niet Ben echt mezelf niet afgelopen dagen bah. Wil het liefst stil in een hoekje met een dekentje, en flink wat eten en drinken,zitten. En dan hoef ik nog maar een ruime week ivm inleiden. Waar komt dat gevoel toch vandaan... kan er nu in t weekend beetje aan toe geven maar ben geen gezellige actieve mama zoals anders.
Mvm en pinkstars, gefeliciteerd met jullie dochtertjes. Veel meisjes, of lijkt dat maar zo? Annabel, fijn dat er weer beweging is. Hier ook. Op het moment dat ik het nummer op zocht in de telefoon, van de verloskundige, begon er eentje te draaien en de benen te strekken. Telefoon dus maar weer weg gelegd. Eigenwijs ding is het, nu al.
Fijn dat ook jij weer beweging hebt gevoeld! Ben blij als ze eruit is, tuurlijk ben je dan ook onzeker maar dan kun je het een stuk makkelijker checken
Heb ik ook al een paar dagen maar hij zithier nog lekker warm. Wel fijn dat je de kleine weer wat meer voelt. Vind ik altijd erg geruststellend om m regelmatig te voelen. Weet jij eigenlijk wat het gaat worden of blijft dat een verrassing? Of lees ik 'ze' oftwel meisje?
Gefeliciteerd MvM en pinkstars.. Ik moet vanaf 37-38 weken toch ook maar een voetzoolreflex massage gaan denken haha.