Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik was gister op een zwangerschaps beurs, en heb daarbij een massage gewonnen. Heerlijk! Zij komt bij mij thuis met een massage tafel met een gat voor m'n buik erin! A.s. woensdagavond! Ideaal.
    Ook gelijk een afspraak bij haar gemaakt voor een voetzoolreflex massage, met 38+2. Zal 't bij mij ook helpen tot bevalling? Haha!!

2. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Gefeliciteerd mama's die bevallen zijn! Willen jullie meer kwijt over hoe de bevalling op gang kwam? Hoe verliep het etc?
    Hoe gaat het met jullie kleine wondertje? En met julliezelf natuurlijk qua gezondheid/hechtingen etc?

Annabel je klachten heb ik hier ook al een tijdje last van gehad, maar helaas niks. Zo vervelend die valse signalen. Maar toch kan het ieder moment spontaan ineens op gang komen!

3. LolaBloem

Pandabeertje jij boft! Gefeliciteerd dat je gewonnen hebt :)

4. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    DAnkjewel!!!

5. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Leuk! 😍

6. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Pinkstars en MvM gefeliciteerd met jullie wondertjes!!!

7. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Hier begon de bevalling spontaan. Zondagochtend kreeg ik wat bloedverlies en dat bleef de hele ochtend aanhouden. Had toen wrschlk ook wel al weeen maar was alleen met mn dochters dus geen tijd om te timen en het leek of ik continu een harde buik had. Toen de meisjes sliepen tussen de middag ben ik gaan douchen. Zouden het voorweeen zijn dat zouden ze afnemen. Maar dat gebeurde niet en ben gaan timen en ze kwamen om de 7 min. Heb toen de vk gebeld en die kwam kijken en ik had 4cm. Toen zijn we naar het ziekenhuis gegaan en daar meteen mijn vliezen gebroken. Dat deed te weinig voor de weeen die waren niet krachtig genoeg dus een uur later ben ik gestript. Toen werden de weeen snel krachtiger. Had met 8cm al enorme persdrang maar mocht toen nog niet persen. Dat was zoooo moeilijk om weg te puffen. Deze bevalling was de pijnlijkste van de 3 ... het persen duurde maar 10 minuten maar de langste 10 minuten van mijn leven. Het kwam ook door de nierstuwing dat het zoveel pijn deed, ik kon het niet verdragen dat mijn benen omhoog moesten maar dat moest natuurlijk gewoon. Wat een opluchting toen hij eruit was. En nog meer opluchting toen hij gezond bleek. Heb geen hechtigen gehad. Slechts een klein scheurtje.

Ik heb heel veel last van naweeen gehad en ook nog steeds nierstuwing. Nu de naweeen afgezakt zijn gaat het met de nierstuwing ook iets beter. Volgende week maar eens kijken of ik de medicatie kan afbouwen. Met S.iem gaat het goed. Hij is wel een beetje randprematuur nog ... soms wat moeite met zijn temp en drinkt nu 8x40ml, meer kan hij nog niet wegkrijgen en lukt dat wel dan word ie enorm kramperig en gaat spugen. Hij was dinsdag afgevallen naar 2760 gram, vandaag 2810 gram. Hij groeit met kleine beetjes. Zijn dag en nachtritme is wat omgedraaid dus we slapen weinig, al ging gisternacht beter. We gaan hem zo na de fles ook weer lekker in bad doen. Gister was hij daar ook echt wel moe van. Ik ben helemaal verliefd op ons kleine mannetje. Heb vandaag zelf de Nikon er even bijgepakt om wat fotootjes te schieten. We doen geen shoot maar vind zelf fotograferen ook erg leuk.

8. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Oh Elmyra... weer zo een mooie foto van dat prachtige knulletje! Hij begint nu toch weer een beetje aan te komen lees ik, gelukkig!

9. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Wat een mooi heerlijk kindje. Wat fijn weer zo klein!

10. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Wat een prachtig kindje elmyra!

11. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    💖 Nora en Chloé, welkom op de wereld 💖
    Gefeliciteerd met jullie dochters!

12. LolaBloem

Elmyra wat een prachtig babytje heb je! Hij is beeldschoon!

Jammer dat de bevalling zwaar voor je is geweest. Hoop dat je gauw geneest. Het scheelt al dat je niet teveel bent uitgescheurd/gehecht oid.

13. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Lolabloem van de onderkant heb ik idd geen last. Heb alle 3 zwangerschappen acupunctuur gedaan vooraf om mijn lichaam voor te bereiden op de bevalling. En in dat opzicht zijn ze ook allemaal super verlopen. Ook ben ik nu voor de 3e binnen 2/3 dagen na de 2e behandeling bevallen. Bijzonder ...

Wat me nu nog parten speelt is de nierstuwing en mijn bekken. Hopelijk hersteld zich dat ook snel nu. En anders nog maar naar de fysio voor het bekken. Ben 3x zwanger geweest in 3,5 jaar tijd dus dat zal zeker meespelen. Nu is dat tijdperk afgesloten ... ook wel weer een raar idee. Nooit meer zwanger zijn. Maar we zijn echt compleet met S.iem, ons derde, zeer onverwachte, prachtige kadootje.

Zie jij tegen de bevalling op? Het kan iig echt niet lang meer duren nu!

14. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Elmyra, wat een beauty van een zoontje zeg!

15. LolaBloem

Elmyra denk ook dat dat van je bekken misschien door de zwangerschappen achter elkaar komt, probeer veel bedrust te nemen zodat je sneller mobiel word. En dat van je nierstuwing is ook erg irritant. Heeft de huisarts daar geen middeltje voor of moet je daarvoor naar het ziekenhuis?

Dacht net even half slapend; ga ik nou bevallen? Maar moest gewoon hoognodig naar het toilet om te plassen. Heb me gisteren verdiept in "het bevallen", veel tips gelezen over hoe ontspannen zodat je je lichaam niet tegenwerkt. Hoop dat ik wat ben voorbereid nu. Vind het kei spannend.

16. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Gefeliciteerd voor degene die bevallen zijn!
    Hopelijk gaat alles voorspoedig met jullie en de kleine mini's!

Ik kwam hier langs en dacht ineens, oh shit, het gaat zó snel dat ik hier ook al mee kan praten.. mijn hemel wat vliegt de tijd ineens voorbij!

17. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Het is ook heel spannend hè! Als die weeen beginnen dan denk je 'nu is het echt ... begin van het einde van de zwangerschap en dan komt ons kleintje'. Ben benieuwd, er zullen zich spoedig weer kleintjes melden!

Ik gebruik medicatie nog voor de nierstuwing. Maar het word wel minder nu dus wil morgen gaan afbouwen. Die medicijnen gebruik ik al een poos, ook nog een keer opname gehad met dezelfde medicijnen via infuus. Wil straks bekkenfysio gaan doen. Voor de pijn, maar ook om prolapsproblematiek te voorkomen. Dat zit helaas ook in de familie.

18. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Gisteren rommelde het wel, maar ik denk dat mijn verkoudheid en keelontsteking alles aan het tegenhouden is..... 😑 echt balen dat ik het nu krijg. Ben zo bang dat ik dadelijk tot 42 weken loop hierdoor.

19. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Wat een prachtig ventje Elmyra ❤️

Iedereen een fijne zondag! Gaan jullie nog wat doen?

Ik ben gisteren met manlief wezen lunchen in een dorpje verderop. Even eruit. Vandaag maar weer rustig aan doen, voetbal kijken. En plannen maken voor de rest vd week want geloof dat meneer nog wel ff goed zit;)

20. LolaBloem

Vandaag huis grondig schoonmaken.
    Veel maagzuur. Manlief is gister nachtje weggeweest en komt vanmiddag thuis. Verder gewoon rustig aan doen. Proberen te ontspannen want misschien komt de bevalling niet op gang omdat ik te zenuwachtig ben. Manlief belooft een massage vandaag :)

Deel Deze Pagina