Lepeltje pure honing slikken helpt tegen keelpijn, probeer ook antibiotica. Heb gister gelezen dat als je lichaam ontspannen is de bevalling op gang komt. Neem je rust, rust rust rust. Laat alles even liggen doe lekker een dagje niks (alhoewel dit moeilijk zal zijn met kids, misschien dagje wegbrengen?) Probeer even tijd voor jezelf te nemen. We verschillen niet veel, hoop dat jou kleine uk zich snel meld en de mijne ook! Keija jij bent vandaag uitgerekend. Spannend!
Nou hier gebeurt helemaal niks hoor. Maar goedhij heeft nog een paar uurtjes al verwacht ik er niks vsn. Hij is lekker aan het schuiven en zn beentjes aan het strekken (fijnnnnnn) dus heeft het volgens mij wel naar zn zin. Overigens vertelde ik gisteravond aan mn man over dat er hier twee dames de dag na voetreflexmassage zijn bevallen, hij begon toen spontaan mn voeten te masseren maar nog niet goed genoeg geloof ik Lekker vooruitzicht LolaBloem, een massage! Baadt het niet dan schaadt het niet
keija auuuu, baby die zich strekt! Ik hoor soms mijn ribben, heb een tijdje zelfs pijn gehad bij ademhalen. Hele sterke hij of zij hier binnen haha. Toen ik het mijn man vertelde begon hij ook me voeten fanatiek te masseren, alhoewel ik er niet tegen kon want voelde meer als gekietel. Net me kopje thee op. Ga nu lekker thuis aan de slag voor manlief thuis is.
Nou zeg dat! voetje steekt dan met een bult bijna een cm uit en mn buik heeft soms heel vreemde vorm🙈. Ben al wel blij dat ie goed ingedaald is want ligt nu tenminste niet meer tegen mn ribben aan te beuken dat is al een hele verademing Succes met je schoonmaak!! Ik hoop dat plannen maken helpt. Sowieso bezig blijven kan geen kwaad. Heb me voorgenomen dat ik niet ga zitten wachten alleen maar
MVM en pinkstars gefeliciteerd met jullie meisjes! Wat een mooie namen hebben ze gekregen.. Die massage gaat nu toch wel heel verleidelijk klinken.. Morgen maar even afwachten, dan word ik gestript Oh Kimmiej das echt vervelend, hopelijk snel minder pijn! Elmyra fijn dat het met je mannetje beter gaat en hij aan komt! Hopelijk ga je jezelf ook snel beter voelen.. Niet echt bemoedigend dat deze bevalling de zwaarste was Ik heb toch wel hoop op elke bevalling een beetje makkelijker haha
Dat dacht ik dus ook, oeps hahah! Ben benieuwd hoe het met mij gaat van onder straks maar die subtotaal ruptuur van m'n eerste. Pff zie d'r echt wel tegenop.
Pandabeertje, is een badbevalling niets voor jou? Je blijkt dan minder snel te scheuren. Zit er wel over na te denken, maar weet nog niet of ik het wel zie zitten. Is eerste kindje hier, dus echt geen idee wat mij staat te wachten.
O een badbevalling lijkt mij wel wat. Beetje warmte en ontspanning ... maar helaas word t medisch. Pf net steken daar onder :O schrok me rot van de pijn. Zat op de badrand tanden te poetsen. Blijkbaar werd die houding niet gewaardeerd van binnen Haha. Snel op gestaan, toen was t weer over. Hopelijk allemaal een goede nachtrust!
Ik ga mits alles goed blijft gaan in bad bevallen Mijn vk is daar ook helemaal voor. Ik hoop dus dat me bloeddruk normaal blijft doen anders gaat dat plan helaas niet door. Iris oh die steken! Echt vreselijk. Hier vind de baby het ook niet leuk als ik rechtop zit.
Ja die steken herken ik ook! Maar af en toe ook een beetje propjes daar onder. Dat ik denk, breken nu mijn vliezen? Haha. Maar ze zit nog binnen dus nog geen gebroken vliezen. De mijne zijn zowieso nog nooit spontaan gebroken dus geen idee hoe dat dan voelt.
Je schrikt je rot van die steken, zo naar ineens. Je lichaam wordt een beetje gammel zo tegen het einde. Van die knakjes/plopjes herken ik ook. Klinkt en voelt ook raar.
Zussje, gezellig tijd vliegt he. Ze zeggen dat de laatste 10weken het langste lijken te duren. Dus ben benieuwd, haha.
Dat zou voor mij inderdaad het beste zijn, maar.. 1. Ik heb geen bad 2. Wij hebben houte vloer dus kunnen geen bad huren om neer te zetten.. balen.. Ze moeten t nu doen met een warme doek van onder..
Jemig wat zijn die hormonen vreselijk wat betreft nachtmerries...ik werd vanmorgen helemaal overstuur wakker, en durfde niet meer te slapen.. ik heb nog nóóit zo'n erg enge nachtmerrie gehad... jemig... zelfs niet bij de zwangerschap van m'n dochter. Jemig wat was ik bang.. zoveel nachtmerries tegenwoordig, maar deze was echt eng
Is voor jou een thuisbevalling de bedoeling? Want bij sommige geboortecentra hebben ze geboortebaden. Of bij ons mag je eigen bad meenemen naar zh voor poliklinische bevalling (wel in overleg en met wat geregel, maar als je dit echt heel graag wil kan er soms wel wat wil ik maar zeggen) Welkom Zussje! Hopelijk gaan de komende weken net zo snel voor je!
Ah je gaat thuis bevallen? Ik ga in het zh bevallen, ze hebben daar speciale suites met een bad. En die laatste 10 weken gaan inderdaad langzaam Alles vloog zo voorbij maar deze weken kruipen..