Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Vandaag braken n.a.v. maagzuur. En lig in bed met allerlei krampen overal. Nog wat slijmerig bloedverlies en dat was het.

Hoe gaat het met de babys die al geboren zijn?

2. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hier vannacht ook zo slecht geslapen.... blegh ik voel mij er niet lekker bij. Vanmorgen kon ik gelukkig nog weer even blijven liggen omdat manlief onze zoon naar het kinderdagverblijf bracht.
    Verwacht dat deze kleine ook langer blijft zitten dan 40 weken, aangezien zoonlief ook pas met 41w4d geboren is. Hoop natuurlijk dat deze kleine zich eerder aandient.

3. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18

Net controle gehad bij de verloskundige. Alles was goed. Heb wel aangegeven dat ik er doorheen zit. Als ik vannacht weer zo slecht slaap mag ik morgenavond in het ziekenhuis slapen met medicatie (mocht vanavond ook wel gelijk maar toch maar niet gedaan). Als de baby er zondag nog niet is komt de verloskundige langs die dag om te kijken of ze kan strippen. Al had ze wel goede hoop dat het misschien niet nodig is omdat al het gerommel van afgelopen dagen wel positief is...nu is het hopen dat het op korte termijn doorzet en dat sloot ze vooral niet uit. Daar putten we maar even moed uit. Nog even volhouden dus, en ben blij dat ik weet waar ik aan toe ben en er afspraken zijn gemaakt:)

4. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Zo te horen gebeurt er bij jou ook genoeg Lola, hopelijk zet het door!

5. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Ik heb met jullie te doen.. En met jullie bedoel ik de dames die op het eind zitten, en er klaar mee zijn.
    Ik kijk steeds of er al niet een bevalling is begonnen of geweest :)
    Succes!

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Lief dat je het vraagt.
    Ik blijf een beetje misselijk. Ook voelt me buik al de hele dag heel rot. Constant krampen en steken.
    Vanavond maar vroeg naar bed

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Niet fijn chocochippie.. Lekker op tijd naar bed idd.. Hopelijk kan je een beetje slapen.

Fijn dat ze iig met je meedenken Keija.. Hopelijk is het strippen niet nodig en komt jullie uk snel :)

Een vriendin van me ligt nu te bevallen. Ben zo jaloers.. Echt erg :p

8. LolaBloem

Nog steeds bloedverlies, maar baby beweegt vrolijk door en buik is opvallend lager dan normaal. Heb nu weeën om de 8-9 minuten en zijn wat krachtiger. Al sinds 17:00. Ben benieuwd of het nu doorzet, of straks toch voorweeen blijkt te zijn.

En jeetje wat een irritant gevoel in me onderrug continu! Ik heb onderhand wel besloten in bad te willen bevallen. Want kan me erg moeilijk ontspannen. Daar komt nog een wee... ik ga timeren!

9. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Hier net in bad best wel pijnlijke weeën maar het lijkt weer af te zakken helaas. Wel ontzettend misselijk op dit moment

10. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik ga voor je duimen dat het door gaat zetten!

11. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Klinkt hoopvol lolabloem!

12. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hopelijk mat het doorzetten voor jullie meiden!

13. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Duim voor je Lolabloem!
    Hopelijk voor jou ook snel annabel..
    Hier echt vet klaar met deze dag.. Ben chagie en ff helemaal klaar met alles.. Ik duik mn bed in! Truste!

14. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Grrrr dochter ruim 40 graden koorts en een nare ijldroom over modder. Al bijna twee uur aan t spoken. Zetpil gegeven gaat nu werken aan de koorts te voelen. Maar ze wil alleen mama en i het grote bed. Helaas draait ze alle kanten op. Snik weer een slechte nacht die niet aan mij lag. Zou best kunnen slapen. Man even met haar beneden wat 'eten en drinken'. Hopelijk komt ze dan wat tot rust.
    Die gaan dus niet naar de Psz over een paar uur. Of ze moeten mee naar de gyn, of ik moet alleen :( beide niet prettig. Zucht wijsheid, wijsheid....

15. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Iris, wat vervelend. Beterschap voor je dochtertje. Hopen dat ze snel opknapt.
    Als ze geen hoge koorts meer heeft zou ik haar meenemen, of, als mogelijk even opa of oma vragen een uurtje op te passen?

Lolabloem, annabel, hoe gaat het bij jullie? Spannend hoor die weeën!

16. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

LolaBloem spannend! Hopelijk zet het door.

Iris Ah das vervelend he! Voor jullie allebei!
    Beterschap met je dochter!

Zo te zien zijn er hier wat nachtbrakers aanwezig :p
    Ik lig ook alweer een uur wakker nadat ik moest plassen.
    Gelukkig voel ik me wel al een stuk beter! Hopelijk blijft dat ook zo.

17. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Hier weer niks..... 🙁

18. LolaBloem

Oh dames ik ben bevallen! Me vliezen braken ietje voor 23:00 en ben rond 4:00 bevallen.
    We hebben een prachtig dochtertje!

19. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    A Lolabloem gefeliciteerd meid! Al dat gerommel en je niet lekker voelen heeft zich terug betaald. Lekker uitrusten en herstellen!

20. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Gefeliciteerd Lolabloem!

Deel Deze Pagina