Zo dinsdag is de dag van inleiden. Aftellen dus. Had al een cm ontsluiting. Hopelijk worden dat er nog een paar meer komende dagen. Verder goede controle
Jaaa gefeliciteerd lolabloem! Lekker genieten van je meisje Ow das al snel Iris! Heerlijk aftellen.. Hier stik chagie.. Ga jullie niet lastig vallen met mn gezeur.. *ploftweeropdebank*
Ik ook, vandaag 40 weken en ik heb het gevoel dat ik alleen maar klaag. Met twee kinderen erbij en echt 0 rust heb ik ook het idee dat de baby door alle stress gewoon blijft zitten.
Gooi het er lekker uit Lizzy! We kunnen het niet oplossen voor je maar misschien luchthet even op. En je bent niet alleen he meid! Enne Annabel jij sterkte vandaag. Volgens mij stelde je je al in op overtijd gaan, maar kan me voorstellen dat er érgens een sprankje hoop zat dat de kleine toch er al zou zijn.
Pff thanks meiden.. Jaa zo herkenbaar annabel. De jongste heeft heel de ochtend lopen zeuren en huilen.. De oudste is gewoon weer helemaal op van een week school en omdat hij weer zo in zijn spelletje zat (ik dacht ff rust voor mama) gaat ie weer te laat naar de wc en poept heel zn broek vol.. Ik heb gewoon geen lontje meer, ik explodeer echt om alles. Vind het voor de kids zo sneu maar ik trek het gewoon niet meer.. Ben zo blij als het 1800 is en mijn man thuis komt, ben echt aan het aftellen.. En dan lees ik overal dat je ontspannen moet zijn idd dat de bevalling dan wel op gang komt.. Maar voor mijn gevoel kan ik gewoon niet ontspannen
Nou dat ontspannen zijn voor op gang komen is geen garantie hoor! Al snap ik dat het nietmakkelijk is nu met twee kleintjes die aandacht vragen. Maar het is wel bijna weekend is je man dan mss wat meer thuis? En hebben jullie evt kleins/leuks op de planning, even eruit nog?
Ik herken het helemaal Lizzy, dit weekend logeren de kinderen bij mijn ouders wat hopelijk een beetje rust gaat geven. Ik ontplof ook echt om alles!
Ik zal me bevallingsverhaal met jullie delen, ik heb me de laatste dagen veel in verdiept en tijdens de weeën heb ik echt aan vele verhalen gedacht haha. Al rond 17:00 begonnen mijn weeën, ongeveer om de 10 minuten (soms 8/9). Ik zat toen met manlief heerlijk bij een bakker waar je ook warme broodjes kon eten. Daarna nog boodschapjes gedaan en naar huis geweest. Ik was zoals jullie wisten aan het timeren. Toen ik een wee voelde opkomen om 22:59 en deze wou timen, splash! In me buik. Me vliezen braken. Me man lag naast me in bed. Ik heb gehuild van schrik? Paniek? Vreugde? Geen idee! Hij hielp me overeind de douch in. Belde snel een taxi (auto is nog kapot) en kleedde zich snel om en mij ook. Want mijn weeën werden ineens hevig. Eenmaal in het ziekenhuis om 23:30 bleek ik 4 cm ontsluiting te hebben. En om ietje voor 3:00 had ik volledige ontsluiting en persweeen. Ging super snel voor een eerste bevalling. En toen 'lekker' een uur lang geperst, 10 minuutjes extra gekregen omdat ik geen vacuüm pomp wou. En daar was zij om 4:04! O. Weegt 3125 gram en is 50,5 cm. Flinke zwelling daarbeneden, aambeien en al! Ik loop net een pinguin. Ben wel inwendig gescheurt, kleine hechting zei ze (werd verdoofd toen ze het zetten) Ik heb verder geen pijnstilling gehad, alhoewel ik erom smeekte, manlief had ik op voorhand gewaarschuwd mij tegen te houden, hoe graag ik het ook zou willen. Weeën opgevangen in bad en ben bevallen in bed. En jeetje wat heb ik soms zitten krijsen. En hele tijd sorry geroepen. Ik raakte regelmatig in paniek en schreeuwde dat ik me bewustzijn verloor. Ik kreeg 2x een blackout dat ik ineens riep: waar ben ik? A Ik schaam me dood! O. Is gezond en doet het prima, meteen aan de borst gelegd. Ze heeft even gekrijst toen ze geboren was, huilt verder niet en ligt heerlijk te slapen. Wij mogen maandag naar huis, hier is het standaard 3 dagen overnachten in een ziekenhuis bij een normale bevalling. We zijn kei blij met dit leuke surprise! Een dochtertje! Wij zijn dolgelukkig. Ik wens iedereen een voorspoedige bevalling! Ik zal af en toe zeker komen kijken. Sorry voor dit levenslange bericht!