Khaleesi gefeliciteerd met je zoontje Ik sla deze volle maan even over, de volgende keer is ze welkom, dan ben ik net 37 weken. Maar de dames hier die echt al tegen het einde lopen of zelfs al over tijd zijn, hoop dat de volle maan jullie beetje helpt
Khaleesi van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!🎉🎉 Morgen ben ik alweer 39 weken! Gaat zo snel! Merk wel dat het zwaarder wordt nu.
Van harte gefeliciteerd!!! Ik ben morgen 35 weken, dus nog 5 tegaan!! Gaat nu wel steeds trager hoor.
Joehoe ☺️! Gefeliciteerd 🎉 ... Klinkt als een zware bevalling, nu meer dan verdiend genieten.
Gefeliciteerd Khaleesi! Lekker genieten van jullie wonder! Daan was alles goed? Oh volle maan morgen, hopelijk gaat dat helpen. Ben er helemaal klaar voor! Vandaag nog ff bij de puppy van mijn oom gaan kijken.. Lekker ff met de kids eruit geweest.. Mn man heeft net ff gestofzuigd en de wc gedaan.. Had gister de rest van het huis al gedaan.. Schoon huis. Net een dutje gedaan dus helemaal uitgerust.. Vanavond komen twee vriendinnen wie is de mol finale hier kijken, en dan mag ze wat mij betreft komen haha
Ja zo van wie is de mol.... Klats water breekt 😂. Oké laten we er maar geen grapjes over maken.
Haha zou wat zijn. Manlief hoopt de laatste weken elke zondag dat ie niet 's middags komt. Want ja dan is het voetbaltijd he. Overigens word ikmorgen misschien gestript heb wel gezegd tegen manlief dat dat voorgaat op voetbal
Vandaag voor het eerst last van mijn onderrug. Waren lekker naar het centrum gelopen en aan het genieten van het zonnetje begint mijn rug te zeuren. Is nog steeds niet weg. Hoopte stiekem die laatste weken ook gemakkelijk door te komen, maar ben bang dat dat 'm niet gaat worden Volgens mij gaan alle dames hier de finale kijken van widm?! Leuk!
@ Khaleesi: gefeliciteerd met jullie stoere bink Jake 💙 Lijkt het maar zo, of zijn er afgelopen tijd verder alleen meisjes geboren? Straks Wie is de mol? kijken. Zin in! Ik zit er trouwens altijd naast
Ik ook hoor😬 Enne dat van die meisjes viel me ook al op, dat die flink in de meerderheid lijken😇
Ik heb de poule van mijn werk gewonnen, zat sinds aflevering 6 op Thomas, gna gna! Bij ons zei de kraamverzorgster dat er in de regio heel veel jongens waren geboren en dat mijne een van de eerste meisjes was. Terwijl hier idd het ene na het andere meisje geboren wordt. Grappig eigenlijk zo
Haha gezellig Hier lekker in bad geweest en samen wat gepraat op de bank. Zeldzaam knus momentje zonder dat er een peuter iets 'wil'. Heerlijk ontspannen avondje. Verlies trouwens ineens dikker slijm?? Dat is raar... zo bij het afvegen wat gelig en taaier dan normaal afgelopen weken. Stiekem hoop ik op delen slijmprop die ik verlies en de volle maan Vorige keer ineens slijmprop verloren was niet te missen. Oké, hoezo hoop ik erg dat ze spontaan komt Haha.
Hahaha nou ik hoop met je mee hoor Iris Ik ben vorige keer geen slijmprop verloren dus weet ook niet wat ik daarvan kan verwachten. Hoop zo dat het dit weekend gaat gebeuren. En ik ben pas 37 weken Maar de gedachten dat het nog wel 3 tot 5 weken kan gaan duren is echt killing.