Vorig jaar heb ik nog een tijdje zwangerschapsbroeken gedragen! Omdat ik nog was bijgekomen een maatje groter gewone kleding gewinkeld en even later was ik weer zwanger haha.. had de andere kleding alweer weggedaan.. nu na de bevalling weer zwangerschapsbroeken aan (mits ze passen aangezien ik ben afgevallen) en heb een fijne sportbroek en een fijne zwangerschapsbroek maar die is niet van jeans stof.. tegen de kerst kijken hoe het met gewicht zit en maar weer winkelen
Was bij de andere 2 in n week weer in mn eigen kleding. Maargoed dat zat down under natuurlijk niet direct fijn
Ik ga maar voor een sweatpants denk ik. Geen idee wat voor maat kleren ik heb dus we zien wel wanneer die skinnyjeans weer passen haha. Voor het bevallen zelf heb ik zo'n flanellen nachthemd wat met knoopjes open kan. Best apart dat ik daar nog zo mee bezig kan zijn haha
Mijn lijf doet trouwems zo verrekt zeer. En officieel was vndaag mijn laatste werkdag al zit k inmiddels al 7 wk thuis na vakantie en volledige ziektewet
Die sweatpants zijn heerlijk, heb er 4 🙈 Heb ook de jeans van hm en droeg soortgelijke sweatpants en jeans na m'n vorige zwangerschappen net zo lang tot m'n normale kleding weer aan kan Kan er nu alleen maar naar kijken en janken 😜
Ik heb van t merk 'met' een gekleede sweatpants. Deze zit heerijk en ook goed te dragen na bevalling. Past nu ook nog 😊. Hier begin ik wat last te krijgen van m'n ribben... vooral bij m'n rug.
Haha de energie was gisteren weer ver te zoeken! Had veel last van maagzuur, moest gisterochtend overgeven en daarna heel veel pijnlijke harde buiken en rugpijn. Wel weer een goede controle gehad in het ziekenhuis, kleine meid ligt nog altijd goed en begint in te dalen. Ze ligt wel nog altijd iets boven mijn bekken, dus als mijn vliezen breken, moet ik meteen de verloskundige bellen en gaan liggen. Gisteravond zijn we toch nog even met z'n tweeën uit eten geweest en naar de film. Was daarna wel heel erg moe, maar heb nu tenminste wel weer goed geslapen.
Iemand nog wat energie nodig? Hier begint nesteldrang weer.. moeten nog een aantal kleine dingetjes op de kinderkamers doen.. gisteravond 21.00 uur moest ik daar nog even aan beginnen..
Ik heb net alle babywasjes gestreken en ben helemaal kapot. Tijd voor nesteldrang haha Fijn dat de controle goed was Averna! En ze ligt nog netjes naar beneden dus. Hopelijk zakt ze nog verder. Waarom moet je gaan liggen als je vliezen breken?
Jemig wat gaan jullie snel met kletsen zeg, allemachtig haha.. Ik hou het niet meer bij hoor! Logan: Als je kindje nog niet ingedaald is en je vliezen breken dan moet je gelijk gaan liggen. Dit om te voorkomen dat de navelstreng uitzakt.. Is gevaarlijk Hier gisteren Gaviscon gekocht ipv Rennies, die beginnen wat minder te worden qua werking. Heb me laten adviseren en ze mochten de Omeprazol niet zomaar meegeven (moet in overleg met een arts). Gaviscon schijnt net weer ietsje anders samengesteld te zijn, dus hopelijk gaat dat goed.. Ik heb vandaag al de hele dag een harde buik ofzo? De bovenkant van m'n buik voelt steeds als een hard geheel. Weer geen band-gevoel ofzo, maar toch wel een beetje gek ofzo. Misschien dat de baby zich daar tegenaan wurmt..
Alles weer goed kleine word geschat op 1534 gram. Prima gewicht hoofdje is alleen iets kleiner. En kwam uit op 28,4 dus bijna 14 dagen achter. Verder was m'n bloeddruk wel weer omhoog gekropen en met de klachten van afgelopen week vond de arts dat dat verder onderzocht moest worden. Dus urine en bloedonderzoek. Maar verder alles prima. Mag nog 1 x naar m'n eigen vk! Vanaf dan in zkh.
Ik lees alles mee maar kan even niet de kracht vinden om op iedereen te reageren, sorry dames! @ Logan, goed bezig! Wat nesteldrang betreft, mag hier ook wel eens aan komen waaien, blegh. Komt niet zoveel uit mijn handen. Het idee om in te gaan leiden begint wel te wennen. Blijft gek maar goed, alles voor de kleine. @ Averna, blijft ook wel even spannend zo zeg. Fijn dat ze in ieder geval niet teruggedraaid en hopelijk daalt ze toch snel in, toch weer een zorg minder. Verder hier ook nog maar even op zoek naar wat comfy kleding voor na de bevalling (en tijdens ) @ xPoppetje, hmm dan ook maar eens kijken voor Gaviscon. Dit is echt waardeloos. Als ik lig en langere tijd wakker ben kan ik niet meer slapen van de maagzuur. Begint dus al vanaf het moment dat ik wil gaan slapen, niet handig. Rennies houden het weer even tegen maar lijkt dan na een paar minuten gewoon weer terug te komen, blegh. Laat je even weten of het daarmee beter gaat? Ik heb toch voorlopig geen tijd lees vervoer om naar de winkel te gaan Wat betreft die harde buiken, ik geloof dat ik hetzelfde heb. Ik twijfel ook of het nu de baby z'n billen zijn of toch echt harde buiken. Fijn is anders. @ Mamavand; fijn dat alles goed gaat! Gewoon een klein hoofdje of houden ze ook daarvan de groei goed in de gaten? Hier zoals eerder vermeld een goed groeiend jongetje. Vandaag dus naar de cardioloog geweest. Er is een hartfilmpje gemaakt en daar zagen ze iets op. Maandag krijg ik een hartecho en dinsdag moet ik een kastje 24u bij me dragen. Ze willen zeker zijn dat het van de zs komt of dat het onschuldig is ivm medicatie e.d. Ik maak me er niet druk om, cardioloog ook niet. Maar houdt wel een ziekenhuisweekje volgende week in. Bummerrr Trouwens, zijn jullie kleintjes soms ook zooooo druk tijdens het auto rijden. Ik had vandaag feest in mijn buik tijdens een 50m durende auto rit. Op den duur tot pijn aan toe haha. Hij laat - figuurlijk - wel van zich horen
Sterkte dames met maagzuur hopelijk helpt de gaviscon beter! Hier ook alles al gewassen en gestreken Nog n dikke 9 weken en dan wordt ik ingeleid T kan maar klaar zijn, nu had ik t moment en de energie er nog voor Ben wel weer sneller moe als in t tweede semester en moet egt f bijkomen en uitrusten na wat zwaardere activiteiten (ben zwz altijd wel bezig met twee kleintjes 2,5&3,5 en t huishouden) Verder geen nieuws
Ohh ik wil ook wassen en strijken! Haha maar moet nog een weekje werken en dat tijd om deze klusjes allemaal te doen. Hier ook last van maagzuurmaar niet heel erg.'
Hier ook alles gewassen en gestreken. Zometeen nog even de stad in voor de laatste dingen. Pff echt een slechte nacht gehad sinds gister z'n pijn down under en dan vooral een druk op mijn gat haha netjes gezegd zou dat indalen kunnen zijn ?
Goedemorgen!! Pfoe ik kan al die berichten ook niet helemaal bijhouden hoor haha, excuses! Veel dingen klinken zo bekend. Ik heb ook enorme last van nesteldrang haha. En hier was de kleine meid, tot deze week, ook nog niet volledige ingedaald. Ik kreeg inderdaad ook te horen dat als mijn vliezen zouden breken ik meteen moest gaan liggen. Er kan dan (door zwaartekracht) een armpje of de navelstreng naar buiten komen. Ik ben zelf gister weer op controle geweest. Alles was weer goed. Wel veel gerommel in de buik hier! Maar dat is gebruikelijk bij een tweede kindje zei de VK. Nu volgende week woensdag weer. Ik ga vandaag lekker met onze dochter van 3 samen op stap! Zou zomaar het laatste uitje samen kunnen zijn. We gaan lekker een dagje shoppen in Rdam! Natuurlijk met de trein want dat is super gaaf haha.
Zou idd zomaar eens kunnen! Je merkt t erna ook egt aan j buik dienhangt lager en j hebt meestal meer adem! Succes in de stad!