Floeperd Welkom! Ik lig al op de verloskamer. Heb nu een ctg en er word straks bloedgeprikt. Vanavond krijg ik een ballon omdat ik nog maar 1cm ontsluiting heb.
Ik moet eigenlijk nog een paar dagen wachten totdat ik hier mag meeschrijven maar ik sjoemel gewoon Zijn er meerdere meiden die zo'n last hebben van vermoeidheid? Gisteren en vandaag ben ik niet vooruit te branden! Gelukkig werk ik niet waardoor ik zowat kan slapen wanneer ik wil (dat kwam gisteren neer op zo'n 16 uur) maar de vermoeidheid lijkt niet weg te gaan.. zzz..zz..zzzz..zzz
Wordt een spannend dag Chocochippie!! Vermaak je je een beetje? Je moet nog tot vanavond wachten dus... ShampooL, welkom! We lopen aardig gelijk op hihi. Ik had ook even laat van vermoeidheid. Maar dat blijf je houden met periodes hoor. Gewoon even een stapje terug doen en lekker de pootjes omhoog! Hier ook lekker thuis, maar denk soms dat ik wat moeder ben omdat het allemaal wat rustiger is. Geen tijd gehad om mij moe te maken toen ik nog veel werkte haha.
Gefeliciteerd lunacy Welkom nieuwe dames!! Gezellig! Spannend hoor chocochippie nog even wachten en je hebt je wondertje in je armen. Morgen liggingsecho ben benieuwd!
@ Floeperd , tijdens het tweede trimester voelde ik mij zo energiek! Na een uurtje slapen kon ik de wereld weer aan! Maar nu in het derde trimester begint het wel zwaarder te worden merk ik. Baby steelt ook al mijn ijzer (ik heb een klein tekort) en dat helpt natuurlijk ook niet echt met de vermoeidheid
Had ik ook! Maar drink nu smorgens en smiddags een glas roosvicee Ferro en gaat stukken beter. Ook magnesium Tabletjes en voel me echt weer top!
Succes Chocochippie! Ik wil ook bevallen! Pfff wat ben ik het nu toch zat. Ben nieuwsgierig naar ons tweede kindje. Slaap slecht, last van harde buiken en voorwerk.
Ik mag hier ook eindelijk meepraten. Erg blij dat de laatste 10 weken zijn aangebroken, want ik vind mijn zwangerschap niks aan. De tijd kan me niet snel genoeg gaan. Succes voor iedereen die bijna bevalt! Mijn vermoeidheid valt nog mee, maar merk wel dat het steeds iets zwaarder wordt
@ Lunacy: gefeliciteerd! @ Chocochippie: het is zover... zet hem op! En alle nieuwe dames: welkom! 10 weken is nog best lang, maar soms gaat het een stuk sneller dan je had verwacht. Ik ben met vlagen niet vooruit te branden, andere dagen blaak ik weer van energie. Er valt geen peil op te trekken. Vandaag een goeie dag, het zonnetje werk ook wel mee 😎
Chocochippie, zet hem op he! Nog heel eventjes en dan heb je je kleintje in je armen. Zwangels, heb je al gesproken over inleiden? Of is dat nog niet ter sprake gekomen? Zal in ieder geval niet lang meer duren nu. Mama alex, weet je al meer? Hoop dat er niets aan de hand is. Nog 4 weekjes erbij zou wel het beste zijn voor je kleintje. Maar goed, als je zwangerschapsvergiftiging hebt, is het wel een ander verhaal natuurlijk. Nieuwe dames: welkom!! Hier, vandaag lekker rustig dagje. Beetje in de tuin gewerkt en tussen de middag lekker in het zonnetje met beentjes omhoog gezeten. Heerlijk! Zo nog een lijstje maken met de laatste dingetjes die ik graag gedaan wil hebben voor de kleine er is (apk auto bijv... maar ook nog een heerlijk avondje uit met mijn man).
Pff wat ben ik ontzettend moe vandaag. Vanavond even lekker achter de naaimachine het jurkje afmaken voor mijn dochter, en dan vroeg op bed. Ik stort ineens helemaal in. Gaap.
Wishtobe dat doen ze niet zomaar inleiden, alleen als er medische redenen voor zijn. Heb dinsdag weer controle en en een ctg. Tenzij het nog niet uit zichzelf is begonnen dan.
Spannend hoor Zwangels, zal voor je duimen dat de kleine zich voor die tijd aankondigt! Ben je al een beetje bijgekomen Pandabeertje? Vandaag even lekker de voetjeS omhoog in het zonnetje en relaxen Wishtobe: heerlijk met dat weer he. Even de tuin aan kant maken. Vanmiddag ga ik dat hier even doen en dan een lekkere bak thee uit de wind en in de zon! Nu al zin in. Helaas hier nog steeds erge slaaptekort. Al vanaf week 11 en geen oorzaak te vinden. Slaap hooguit 2 a 3 uur per nacht. Straks om 10:30 naar de VK voor controle en dan bespreken hoe ze me verder kunnen helpen mbt het slaaptekort, aangezien ik op mijn tandvlees begin te lopen nu 😬
Ik heb spijtig genoeg zwangerschapsvergifteging , vandaag was alles in orde aan de monitor , moet woensdag terug. Ze gaan het week per week proberen te rekken .