Precies dit inderdaad. Voelt echt alsof ik tevaak nee moet zeggen tegen m'n dochter met spelen, mama kan niks. Ook ivm bekken instabiliteit, geen energie. Ik vind het zo sneu! Wil zo graag op de oude manier weer wat kunnen doen. Lekker stukje fietsen. Op de grond zitten samen spelen. Maar nee hoor.. En idd even t huis poetsen,mogen en kunnen stofzuigen.
Kom op dames! Nog even volhouden!! Pandabeertje, het is nog te overzien het aantal weken... en als ken je zo voelt kan je wellicht even bij de vk terecht en zeggen dat je het zo zat bent... laten ze je misschien niet tot week 42 doorlopen. Even doorbijten, ik moet er nog ruim 9 en wellicht 11 en heb er ook geen zin meer in maar ja. Zwangels, spannend. Nog een paar dagen en dan heb je in ieder geval een afspraak staan. Nog steeds stilte bij jou?
floeperd, wij zijn ongeveer even ver. ik ben vandaag 31 weken! voel me nog gelukkig wel goed. zoontje van anderhalf doet nog hele lange dutje in de middag dus dat is altijd mn rust/chill moment. maar doe nooit een dutje mee. ben er te actief voor denk ik hebben jullie allen al een groeiecho gehad? ik as vrijdag pas. als ik al bijna 32 weken ben. ben benieuwd hoe deze uk het doet. merk dat ik nu wel meer hoop dat ik eerder beval, maar dat is meer omdat ik 100x per dag moet plassen en daar wel klaar mee ben haha
Als t niet nodig is wil ik niet in het ziekenhuis bevallen. Maar hopelijk Red ik die 40 niet. We zien t wel.
Yankee en ShampooL, wij gaan met z'n 3en aardig op inderdaad! Yankee. Wat fijn dat je je goed voelt! En jij ShampooL, ook aan het genieten? En Pandabeertje, heb je vandaag ook een goede dag? Hier alles top. Dochter speelt lekker buiten, scheelt dat ze ouder is (bijna 8) en dus vrij zelfstandig. Respect voor alle dames met een jong kindje hihi. Ik heb een luxe positie. Ik Heb pas 11 april weer een groei echo. Bij 33 weken dit maal. Ben benieuwd. Laatste was afgelopen dinsdag. Toen woog meneer 1600 gram
Zal er vandaag nog een kindje geboren worden bij de dames hier? Zo benieuwd wie de volgende zal zijn Hoe gaat het met de kindjes ( en de mama's) die afgelopen tijd geboren zijn? Heb wel een groeiecho gehad, met 30weken volgens mij (of met 32? Geheugen laat mij in de steek, haha). Was eerste echo na de 20weken echo. Vond het stiekem wel leuk om onze dame weer te zien. Krijgen geen liggingsecho. Ze weten toch al dat dametje met hoofdje naar beneden ligt, maar nog niet vast. Hoofdje is goed te voelen, zelfs voor een leek zoals ik. Best gek eigenlijk. Gevoel dat het allemaal minder beschermd is nu.
Floeperd: M'n dag is niet erg vervelend maar ook niet TOP! Heb last van m'n bekken en er zit een enorme druk sinds gister aan mijn onderkant zeg maar.. Een zeurend gevoel. Zal wel door het indalen zijn gekomen ofzo. Van mij mag ze wel echt komen.
@ Floeperd, jazeker! Ik vind zwanger zijn ontzettend leuk! Natuurlijk wel de typische zwangerschapskwaaltjes (bekkenpijn, hoofdpijn, maagzuur, moe en veel aankomen/vocht vasthouden) maar ik voel mij goed en geniet heel veel. Fijn dat jij je ook zo goed voelt! En lekker dat je dochtertje zo zelfstandig is! Het lijkt mij ook zwaar om naast zwanger te zijn ook nog een peutertje te hebben rondrennen. @ Hier, ik heb 24 april een groeiecho. ik ben dan 34 weken. Mijn laatste echo was de 20 weken echo (met 24 weken). Ik ben erg benieuwd hoe zwaar onze zoon wordt verwacht
Joehoe! Ik mag me hier ook melden. Waar ik dit topic altijd eerst oversloeg omdat ik daar nog lang niet aan toe was, heb ik gisteren de 30 weken grens bereikt. Floeperd, ShampooL, Zeepje en Yankee ongeveer tegelijk met mij dus?
Ik heb aanstaande dinsdag groei echo, ben benieuwd. T is nu ook 10 weken geleden sinds mijn laatste echo.. Ben even benieuwd naar de dames die tegen de 40 weken lopen; hoe hebben jullie je de laatste 10 weken gevoeld? Ik voel me nu, op enige vermoeidheid af en toe na, eigenlijk heel goed. Ben benieuwd of jullie snel zijn gaan aftakelen na 30 weken (want dan groeit het kindje en moeder?) zelf denk ik enorm snel...
Welkom! Wat zeg je dat lief, aftakelen, hahaha. Ben pas morgen pas 36 weken dus mag niet meepraten met de dames die bijna 40 weken zijn of er al overheen zitten. Sinds een paar weken is mijn buikje wel zichtbaar geworden en heb veel last van maagzuur. Dat had ik voor de 30 weken nog niet. Verder kom ik er tot nu toe nog goed vanaf. Maar dit kan na 4/5 weken natuurlijk weer heel anders zijn.