Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Oh gelukkig heb ik die appjes niet! En anders zou ik er gewoon heel dom op reageren of gewoon niet haha.

Ik had ook een heerlijke nacht! (Niet dus).

2. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Ooh, dat soort appjes lijken mij inderdaad heel erg vervelend. Ze horen vanzelf wel als ukkie er is lijkt mij. Zou hier denk ik ook een domme reactie terugsturen.

Ook hier een belabberde nacht gehad, steeds weer wakker. En van 2 tot half 4 wakker gelegen, weer uurtje geslapen, weer wakker etc etc.... ach ja, ben ik er straks alvast aan gewend geen slaap te krijgen snachts.

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Die hebben ze ook gwhad hoor. Pfff. Snap het ook wel dat ze iets sturen. Is ook interesse maar goed.

Verschrikkelijk al die gebroken nachten. Ik hoop dat dit dametje net zk goed zal slapen als dergrote zus. Die sliep heel snel al door.
    Ben geen leuk mens met te weinig slaap. 😜😁

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Hier ook een mindere nacht gehad..
    Ik ging laat slapen, werd rond 3u wakker met ontzettende honger, daarna om 5u gingen de katten miauwen want ze wilden naar buiten. Om 6u stonden ze weer voor de deur te miauwen en 1 kat hield gewoon niet op, echt een uur lang aan één stuk zitten schreeuwen, om 7u ben ik ontploft en heb ik hem heel hard beetgepakt en naar binnen gegooid. Geschreeuwd dat hij z'n kop moest houden *schaam* , om 8u ging de wekker van mijn vriend.. die toen verdacht heel stilletjes zijn gang ging, misschien was hij bang voor nog een hormonen-eruptie :) oeps

Desondanks toch genoeg rust gehad voor mijn heupen gelukkig, maar ik denk dat ik vanmiddag een uurtje ga slapen.

(oh en de kat heeft het allemaal overleefd hoor. Ik denk dat hij het mij alweer vergeven heeft, hij ligt nu op mijn schoot te knorren :) )

5. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ideaal een katten Luikje op chip!
    ik had trouwens ook een snelle doorslaper.. eerste 2 á 3 dagen moesten we haar om de 3 uur wekken voor voeding daarna 23 uur en toen wanneer ze kwam. Meestal was dat 3 tot 5 uur. Ideaal. Duiken dat dat met de 2de ook zo is. Maar vanuit gaan van niet haha meestal zijn t 2 verschillende hé haha

6. ShampooL

Tja, huurhuis he, dan mag je geen gaten zagen in je glazen deuren :p

7. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ahh nee dat is lastig inderdaad hihi. Niet aan gedacht!

8. Zeepje3

Zeepje3 Niet meer actief

Er wordt hier zoveel gekletst dat ik alles niet zo goed bij kan houden, maar ik zou toch graag even een vraag willen stellen

Ik ontdekte net een druppeltje in mijn t-shirt op de plek van mijn tepel, echt lelijk :D Ik twijfel of ik nu al zoogcompressen moet gaan gebruiken, omdat ik maar heel af en toe een druppeltje in mijn bh heb tot nu toe.. Maargoed, wie weet loop ik de hele ochtend al met dit vlekje in mijn t-shirt, niet echt charmant

9. wishtobe

Zeepje, ja, er wordt wat afgekletst hier. Zeker degene die al met verlof zijn worden vaak zp-verslaafd, haha!

Het kan zijn dat je borsten nu blijven lekken, maar het hoeft niet. Of je zoogcompressen gaat gebruiken nu is helemaal aan jezelf. Ik gebruik ze niet omdat ik ze erg vervelend vind zitten. Heb voor de zekerheid wel altijd een schoon tshirtje in mijn tas zitten.

10. wishtobe

ShampooL, wel fijn dat je kat weer zit te knorren op je schoot. Maar niet meer doen hoor! Kat en man worden nog bang, haha.
    Die kat van ons weet dat hij alleen naar buiten mag als wij in huis zijn. Voor wij naar bed gaan is hij ook in huis. Meestal komt hij binnen als het gaat schemeren. Ideaal :)

11. ShampooL

@ Zeepje, misschien kun je er alleen 1 indoen als je naar buiten gaat? Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik draag bijvoorbeeld altijd, voor de zekerheid, een inlegkruisje als ik naar buiten ga. (in m'n onderbroek overigens, niet in m'n BH :p )

@ Wishtobe , mijn reactie was echt over de top hoor. Ik ben nog nooit zo erg uitgevallen naar iets of iemand. Hopelijk was het een één keer - nooit meer situatie.

12. CatsinDresses

6 jan 2017
    13
    0
    1
    Ik gebruik zelf nog geen zoogcompressen maar ik knip een inlegkruisje door midden :)

13. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Zozo, er wordt heel wat afgekletst. Hou het bijna njet meer bij als ik een halve dag van huis ben.

Even een ander vraagje. Hebben jullie dames het ook wel eens, dat je een dag je kleine uk veel minder voelt?
    Ik heb vandaag nog niks tot een enkel popje gevoeld. Meende in de auto net wat te voelen, maar nu weer thuis is het stil.
    Wel was mijn maandverbandje net best nat... die daarna met een uurtje ook weer. Heb harde buikjes en begin mij nu toch een beetje zorgen te maken.

Vind het ook zoiets om de vk hiervoor te bellen. Maar aan de andere kant begint t weekend ook zo en dat zit niet lekker 😔

14. ShampooL

@ Floeperd, Heb je een manier om de baby wakker te krijgen? Ik krijg het meestal wel voor elkaar als ik zit en dan 1 been optrek. Hij krijgt dan minder ruimte en gaat protesteren. Of op mijn linkerzij liggen, ook dan wordt hij vaak wakker.

Als het je niet lekker zit, gewoon bellen hoor!

15. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Jeetje lady's, ik kan jullie niet bij houden hoor.. 😮

Pandabeertje, die streepjes vallen nog wel mee toch? Ik heb bij vorige zwangerschap ietsjes op de heup gekregen maar das mooi genezen, nu tot nu toe nog niks..
    Rylie, goed bedoeld die apjes maar o zo irritant.. K had ze bij de 1e ook toen ik zo over tijd liep..
    1BB hopelijk kan hij wel bij de bevalling zijn, zou er niet aan moeten denken bevallen zonder mijn man..
    Marie, spannend zeg, hopelijk hebben jullie het huis snel verkocht en krijg je nog ietsje mentale rust voor de bevalling straks..

Hier net als vele een slechtere nacht achter de rug.. Veel liggen draaien was onrustig geen idee waarom.. Dat moet ik dan overdag altijd bezuren wat betreft de pijn van de hernia.. Net beneden alles weer afgestoft enz, nu kruip ik op de bank met een boek.. Dl ligt hopelijk nog wel een tijdje te slapen.. Das een goede slaper.. Hoop zo dat de 2e dat ook word.. Dl sliep mega snel door en heeft ons nauwelijks slapeloze nachten bezorgd..

16. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Floeperd, met het oog op dat t weekend zo begint zou ik even bellen, en evt het maandverbandje bewaren zodat ze kunnen ruiken of het vruchtwater is?

17. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Zo begon het bij mijn dochter ook, ik heb toen eerst een tijd Makeup watten schijfjes in m'n bh gedaan, toen t erger werd pas zoogcompressen.

@Floeperd: even op je linker zij gaan liggen. Dan moet je je kindje miss weer beter voelen.
    En miss gênant maar hoe ruikt je inlegkruisje ? Als t zoet is kan t best vruchtwater zijn . En anders gewoon bellen, daar zijn ze voor!

Ik voel mijn kindje vandaag ook een stuk minder .. ik hou t even in de gaten, en andwrs bel ik ook. Meestal begint ze eind van de dag nog wel ff.. Ben ook best druk geweest vandaag.

18. wishtobe

Floeperd, zeker bellen als je denkt dat ukkie zich minder laat horen!
    Als je op je linkerzij gaat liggen en je hand op je buik legt, zou je 10 bewegingen in een uur moeten kunnen voelen. Zoiets was het in ieder geval. Maar ga sowieso even op je zij liggen, desnoods por je even in je buik.
    Vochtig maandverband kan ook waterige afscheiding zijn, maar voor hetzelfde geld is het vruchtwater. Dus als je het maandverbandje nog hebt, meenemen naar de verloskundige als je er heen gaat.

En bij twijfel altijd bellen!! Mijn verloskundige werd zelfs beetje boos dat ik dat niet deed. Vond mezelf maar vervelend door ze te bellen en ze 'lastig te vallen'. Hij zei echt heel duidelijk dat het hun werk is en liever 100 keer voor niets iemand langs laten komen dan 1x te laat ingrijpen.

Dus Floeperd, bij twijfel, bellen.

19. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Floepers zou bellen hoor. Kan zeker vruchtwater zijn. Zeker na een uur. Of je moet in 1x heelveel afscheiding hebben.
    Even het testje met op je hand blazen.
    En de baby is hier vrij rustig sinds ze ingedaald is. Meestal begint ze pas dru te worden in de avond.

Verliefd91. Fijn is dat he als ze goed slapen. Moet zeggen slapen in de nacht nooit problemen mee gehad. Slaapje overdag gingen heel snel van 2 naar 1langere en toen een half uurtje naar helemaal niet meer. Ze slaapt nu al zwker een jaar biet meer overdag. 😏

20. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Rylie, onze dochter sliep tot voor kort s middags nog zo 4 uur! En ze komt s morgens ook niet voor 9.30 uit bed.. 😊 Echt een luxe. Ze word nu wel eens ietsje eerder wakker maar wil dan nog niet opstaan. En s middags slaapt ze nu nog zo'n 2,5 a 3 uur.. echt verwend. Hoewel ze t 1e jaar overdag zeer slecht sliep hoor. Maar s nachts is hier gelukkig nooit een dingetje geweest..

Deel Deze Pagina