Ik ben op 30 maart bevallen van een zoontje Robin . Na een spoedkeizersnede owv pre-eclampsie . Hij doet het zeer goed .
Gefeliciteerd Mama Alex. Op naat een spoedig herstel van de ks en geniet van Robin en je gezinnetje!!
De verloskundige die komt zo even langs. Omdat ik toch sinds gister een stuk minder beweging voel. Wel wat maar stuk minder. Had net ook wat bloedverlies maar ik hsd ook ontlasting, en heb baker bij ontlasting bloedverlies dus ik weet niet precies of t van voor of achter kwam. Maar moet zoet eten en drinken en dan op m'n linker zij liggen tot zij er is ze komt over ongeveer een uurtje. Het was goed dat ik belde want moest wel ff onderzocht worden. Ze zegt t hartje zal wel goed zijn omdat je zo nu en dan wel wat voelt. Maar t moet wel ff onderzocht worden. Edit: Ze zei ook al, wel lange tijd al als je sinds gister al minder voelt. Dus was wel goed dat ik belde.
Mama Alex. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Robin! Hopelijk een voorspoedig herstel en lekker genieten! Grappig, die naam hadden wij ook in onze top 3 staan hihi. Pandabeertje. Dat is ook wat zeg. Hopelijk kan de VK je gerust stellen net als bij mij gisteren. Hoe groter de baby hoe minder ruimte zeiden ze. Ipv de keiharde stompem van benen en armen voel je nu soms gestomp en gewrijf. Maar laten checken is altijd goed!!! Hou je ons op de hoogte? Succes zo!
Klopt. Maar ze zeiden toen tegen mij, het moet wel geleidelijk minder worden, en dat was t ook. Maar nu sinds gister voelt t echt stukken minder. Ja ik hou jullie op een hoogte
Bekijk bijlage 529903 Buiten is het rot weer, dus dan maar een beetje zomer op mijn brood. 3 mooie volle dozen aardbeien voor 4,- op de markt dus ik kan los gaan haha. Pandabeertje. Hoe vaak voelde je normaal beweging dan? Ik voel soms ook een hele dag heel weinig tot niks en dan ineens een dag heel veel.
Pandabeertje. Succes straks. Ik.voel.soms ook uren niks en dan ineens gaat het los. Maar sinds gisteren is wel lang. Voor je eigen gemoedsrust is het dan ook beter om te gaan bellen. Floeperd. Nom nom nom. Smakelijk!! Koopje. Hier. Sinds een paar uur heel.veel.druk onderin en steken. Pfff zal wel.komen door verwijdeten cerclage maar kan me dit niet herinneren van L haar zwangerschap. Zo'n pijnlijke steken af en toe als of er een mes in gestoken word. Vooral als ik loop.
Hebben jullie ook wel eens last van scherpe 'mes-steken' in de vagina? Ik ben nu 38 weken en 2 dagen en heb er sinds een paar dagen af en toe last van. Baby is ook soms erg druk, lijkt dan alsof ik wat verlies maar volgens mij is het meer de druk tegen de blaas en dan wat urineverlies. Herkenbaar?
Bloeddruk 125/70. Hartje goed, soepel. Maar wel even ziekenhuis ctg enzo. Even controle ctg, blaasontsteking en miss echo voor vruchtwater controleren. Edit: Ze lag iig goed diep in m'n bekken en goed vast. En ze zei je verwacht eerder dat ik tegen t einde ga lopen dan nu omdat m'n dochter ook wat later was. Maar je weet t nooit natuurlijk.
Oh dan ga je door dezelfde mallemolen als ik gisteren Pandabeertje! Succes zo!! Neem even een leuk tijdschrift mee, kom Helaas soms lang duren. Steken van onderen, nee dat ken ik niet. Alleen enorme druk zeg maar! Wat vervelend dames. Kan dat laatste stuk indalen zijn of zo?
@mama alex: gefeliciteerd!! @ floeperd: jammie..ik heb ook 2 doosjes gekregen van mijn ouders..heerlijk @pandabeertje: spannend hoor! Ik hoop dat je snel weer meer leven voelt. @rylie: ik herken die steken wel...vreselijk he?! Hier rustig aan. Mijn zoon is met mijn man mee in de vrachtwagen en mijn dochtertje is lief met de poppen aan het spelen. Ik lig lui op de bank. Vanmorgen weer wat harde buiken maar nu weer rustig.
Heb geen tijdschrift mee oeps. Nouja, heb iig m'n man en m'n telefoon bij me. Alhoewel die batterij nog maar 65% is. Ik duim voor mijzelf en m'n dochter dat ik niet hoef te blijven slapen. En ook dat ik hierna gewoon weer bij de verloskundige om controle kan.
Voor CTG verwacht ik niet dat je hoef te blijven. Is vaak alleen controleren en als alles goed is ga je lekker naar huis. In je eigen bedje. 😁 Annie. Ik heb nu precies het zelfde. Kendehet ook niet maar hoort schijnbaar bij het indalen.van je kleintje. Die steken zijn zo niet leuk. Vita rose. Ohh wat lekker. Hier een kleine wildebras die het huis op zijn kop zet en geen oren heeft vandaag.
Haha grappig met die steken. Is ons eerste kindje en mijn vriend maakt zich al ongerust. Dat belooft nog wat.... En sterkte met de ctg!
Ben weer naar huis alles is goed. Niks aan de hand gelukkig. Bevestiging gehad dat het toch echt een meisje is M'n moeder gebelt met nieuws "het is toch een jongen".. hahaha 1 april xD