Mijn man is chauffeur en vaak wel 2 tot 4 nachten per week weg. Ik kan er goed tegen en vind het ook heerlijk om t bed voor mij alleen te hebben. Maar nu het steeds zo onrustig is vind ik het minder leuk...ben zo bang dat hij de bevalling mist als het nu wel een x doorzet..
Wow wat veel dames vroeg thuis. Ik zit al thuis sinds augustus. Dus bijna de hele zwangerschap. 😱😱😨 Eerst door extreme misselijkheid. Werkte in een keuken. En daarna door de cerclage. Ik ben mijn nagels aan het lakken. En ga lekker vroeg naar bed. Vriend is voetbal aan het kijken. Pandabeertje. Gefeliciteerd al vast! En heel.bee.plezier morgen.
He meiden, Ik kom hier ook maar wat actiever mee kletsen want ook hier zijn de laatste loodjes nu wel écht aangebroken. Wat naar dat jullie allemaal al zo vroeg thuis zaten zeg, dan duurt het echt een eeuwigheid lijkt me! Ik heb tot 34 weken door gewerkt deze zwangerschap maar had het liefst tot 36 weken door gegaan, ik tel nu echt de dagen af omdat ik van onze dochter beviel met 37+5. Ik heb nu dus het gevoel dat mn laatste twee weken aangebroken zijn terwijl het zomaar nog véél langer kan duren Ik herken die steken in mn vagina ook! Echt ontzettend zeer doet dat! Mama Alex: gefeliciteerd! Ben benieuwd wie de volgende gaat zijn
Ik zit ook al thuis sinds oktober ofoz (17-18 weken zwangerschap). Jeetje mijn lichaam leegt zich. Altijd vet slecht met ontlasting zoals ik al zei. En nu al paar dagen geen movicolon ingenomen en vandaag al 2x ontlasting gehad (geen diarree hoor) maar normaalgesproken met movicolon nog geen eens elke dag! Het is geen diarree maar zonder movicolon vind ik t wel normaal/zacht. Ben ook beetje misselijk op t moment.
Vita Rose: Is je man dan ook echt ver weg met de vrachtwagen? Lijkt me best spannend om dan zo op het einde vaak alleen thuis te zijn snachts! Heb je wel mensen om je heen wonen waar je op kunt rekenen als de bevalling zou beginnen? Pandabeer: Ze zeggen dat je lichaam zich voor de bevalling steeds 'leeg maakt', veel vrouwen hebben dan vaker en meer ontlasting dan nor aal, wie weet is dit het begin!
Ja helaas wel...toen het van de week rommelde zou hij 7u nodig hebben gehad om naar huis te komen als er al een vervangende collega kan aflossen.. Ik heb hem ook niet gebeld van de week. Hij heeft met zijn baas afgesproken dat hij vanaf week 37 dichterbij is..maargoed..de tweede bevalling was binnen 4u. Mijn ouders kan ik altijd bellen voor de kids (wonen erg dichtbij) en een vriendin wil wel bij de bevalling zijn en foto's of film maken mocht mijn man er niet bij mocht zijn.
Vita rose: Jeetje dan is die best een eind weg op zo'n moment, wel spannend zeg! Het is te hopen dat hij er gewoon bij is! Hoe is het de andere keren gegaan bij jullie kindjes?
Bij de eerste braken de vliezen een maand te vroeg....maar wel op zondagochtend. En de tweede begon op zondag om 4u s nachts..een uur voordat mijn man zou gaan
Oh Vita rose. Dat is ook wat inderdaad! Hier zit ik met hetzelfde. Als mijn vriend net midden in 'een melding' zit, kan hij ook moeilijk alles uit zijn handen laten vallen... hij werkt op 40 minuten rijden vanaf huis. Maar ja, we kunnen er niks aan doen en wachten het maar gewoon af. Wel fijn Pandabeertje dat je ontlasting nu regelmatig is. Spannend! Wel balen dat je ook misselijk bent. Die van mij is drama nu. Buikkrampen en tja... zal geen details noemen! Ga maar met een Kruikje vroeg onder de wol vanavond. Denk iets verkeerds gegeten te hebben! Welkom nieuwe dames!!
Klopt bij mn dochter had ik een paar dagen voor die tijd diarree. Ben benauwd wat dit betekend. Gelukkig is misselijkheid 'voor nu', over. Ben benieuwd. Heb alleen zo ontzettend kramp voor de ontlasting. Normaalgesproken ook wel, maar nu echt extreem dag8 ik dr beroerd van ben.
Misschien net als ik een warme pittenzak of kruik pakken en boven in bed gaan liggen en vroeg onder de wol. Voor jengelt weet is het dan ochtend en een nieuwe dag alweer aangebroken! Trusten dames!
Sterkte dames met krampen en met auwauw buikjes. Kruikje helpt dan vaak wel. Vroeg bedje in en proberen wat rust te pakken is ook altijd een goed idee.. Heb de deken maar van bed gesmeten en een dun laken gepakt. Zelfs dat vind ik nog erg warm, zou dus echt niet aan een kruik moeten denken. Wat heftig voor alle dames hier waarvan de partner ver weg zou kunnen zijn tijdens een (beginnende) bevalling. Respect voor jullie! Denk dat dat voor mij een zekere stressfactor zou zijn. Misschien ook wel omdat dit de eerste is. Voor iedereen die het voor elkaar krijgt: slaap lekker!
Nou, inslapen is prima, maar dat doorslapen.... lig alweer een uur wakker en alleen in bed. Ik haat dit zo!!! Mag van mij snel 7 uur zijn of laat me weer verder slapen, zucht 😔
Hier is doorslapen ook een probleem..word er gek van. Zo vaak wakker..weer op de andere zij draaien...plassen... Maarja..hoort bij de laatste loodjes..
Goedemorgen! Ik slaap ook bijna elke nacht slecht. Inderdaad heel vaak wakker om te plassen of omdat ik niet goed meer lig. Zijn jullie kindjes ook zo druk 's nachts? Ik kan er vaak niet van slapen zo druk is ze.
Nee snachts is mijn kindje erg rustig. Zo'n enkele keer beweegt ze maar ze beweegt vooral overdag en savonds bij mij. Was m'n dochter ook, en die sliep snel door.. maar dat moeten we maar afwachten!
Rare vraag misschien.. maar zoals iedereen weet heb ik samen met meerdere een zeurend/drukkend/stekend gevoel in vagina en schaambot. Maar nou heb ik ook regelmatig echt een beurs/zwaar gevoel rond m'n clitoris. Dat gevoel alsof je net bevallen bent. Alsof de onderkant weg zakt zeg maar..Dat heb ik wel vaker ook voor de zwangerschap en heeft wat met de bekkenbodem te maken. Maar was benieuwd of meerdere dit hebben?