Pandabeertje is heel herkenbaar maar ik heb ook bekkenibstabiliteit net als jij ik heb het idee dat het door Het indalen komt? Omdat het hoofdje nu lager ligt er daar meer druk op komt te liggen! Heb de laatste tijd meer voorweeen maar ja bij mijn zoon had ik dit ook 2 weken lang dus wil niks zeggen maar het is gewoon zo spannend! Ik heb meestal ook lastige stoelgang maar nu ben ik wel 2 x op een dag een grote boodschap aan het doen misschien om alles leef te maken voor de bevalling?? Ik heb echt de hele zwangerschap al het idee dat hij eerder komt dus ben zo benieuwd een gezonde spanning heb ik!!
Loqka, dat is spannend ja! Zeker als je dingen van een eerdere zwangerschap herkent he! Dan maar hopen dat het allemaal een beetje op elkaar lijkt hihi. Hie betalen mijn vliezen inde vroege ochtend, 10'dagen voor uitgerekende datum. Vond dat geen straf qua wachten haha. Ik lees inderdaad een hoop dames die slecht slapen 's nachts. Nog even en er wordt hier ook midden in de nacht gekletst haha. Hier sinds vanmorgen ook een beurs gevoel achter mijn schaambeen. Ook is mijn benauwdheid weg! Ik kan eindelijk weer goed in- en uitademen en als ik de trap op en afloop ben ik niet gelijk buiten adem 😁 Wie gaat er nog wat leuks doen vandaag? Het weer ziet er veelbelovend uit zo nu'
Het kan idd met allerlij dingen te maken hebben. De bekkeninstabiliteit, dat ze vast ligt in het bekken geeft natuurlijk ook druk. Mijn kindje daalt niet verder meer in denk ik, ze is compleet ingedaald, ligt erg diep en al erg vast. En mij bekkenfysio vertelde dat t ook met de bekkenbodem te maken kan hebben. Dus al met al zal alles wel samen dat gevoel veroorzaken. Ik weet gewoon heel goed dat ik t bij mn dochter na de bevalling ook had.. vooral als je een stuk gelopen had. Edit: En wie er wat leuks gaat doen? Ik mocht lekker wat langer liggen, dus heb ff 1 tot 2 uurtjes extra slaap kunnen pakken. Straks/vanmiddag boodschappen doen, zodat we dat savonds op dinsdag niet meer hoeven te doen, omdat ik dan altijd kapot ben. En rond 3 á half 4 naar m'n ouders, even koffie drinken, kind afgeven en dan lekker uiteten! Heerlijk! Ik voel aan mezelf dat ik echt wat meer los moet laten met denken "ik hoop dat het nu of ik hoop dat het dan en dan of voor dan en dan gebeurt is.. ik hoop dat t niet nog lang duurt of dat ik overtijd ga en blabla.." ik moet het echt meer gaan loslaten, wordt gewoon gek van mezelf, maar lastig hoor als je niet heel veel afleiding hebt en t dolgraag wilt... Gelukkig vandaag de 38 bereikt dus zal niet super lang meer duren. En van de week wel wat dingen op de planning, ookal is alles meestal savonds maar met mooi weer lekker naar buiten dna komt t vast goed. Pffff
Wij gaan vandaag naar een goede vriendin van mij. Is een soort opa en oma voor L. Ze is 20jaar ouder dan ik ben. En tja verder niet veel. De druk en pijn zijn bij mij weer weg. Dus denk niet dat ze vast ligt. Hahahhaa. Ik hoor het woensdag wel. Iets in mij zegt dat deze kleine laat zal komen.
Wij gaan zo dadelijk de box ophalen (staat bij vriendin). En vanmiddag verjaardag van mijn schoonvader. Daar eten we dan ook..heerlijk rustig zitten dus.. Ik kan niet wachten tot die benauwdheid minder wordt, maar ik ben er bang voor. Kindje ligt al ingedaald..dus denk niet dat er nog veel ruimte vrij komt bovenaan.
Iets leuks doen: Dochter gaat zo eerst even naar bed en als ze wakker is wandelen we even naar de speeltuin/kinderboerderij, het is echt heerlijk weer vandaag! Eind van de middag gaan we een speelhuisje ophalen via marktplaats, ben benieuwd wat ze er van vind!
Als ik niet zo'n last had van m'n bekken, was ik wel even op de trampoline van m'n dochter gaan springen. Wie weet helpt het hahahahah zou het?
Passen jullie wel op bij de kinderboerderij. Schapen en geiten die nu aan het lammeren/ drachtig zijn, zijn gevaarlijk voor zwangere dames!!
Heerlijk vooruitzicht pandabeertje, lekker uit eten vanavond.. Leuk huisje pinkblossom.. Wij zijn vanmorgen heerlijk naar de hertjes geitjes kipjes en zandbult geweest. Ook een schomm daar. Dl heeft genoten, en ik dus ook! Ligt nu net pas in bed maar goed we hebben t heerlijk gehad! Nu zelf weer bijkomn op de bank, ml gaat zo een stuk fietsen.. Benauwdheid hier niks minder, maar goed, ook nog lang niet ingedaald. Geen idee of dat wel eens kan met een placenta op die plek? Dl was overigens ook nooit ingedaald..
Oh ik lees dit net... Nouja dan overal maar afblijven.. Edit. Bedenk me net, laatst met Mijn moeder en dochter geweest ook in de stal en toen waren de lammeren net geboren.
Ik waag me helemaal niet in de buurt van kinderboerderijen nu. Ivm taxoplasmose. Hetzelfde risico als in kattenpoep en tuinieren zeg maar. Is prachtig weer, maar ik laat het er even bij hihi. Die paar weekjes redt ik dat nog wel Pandabeertje. Je zou je proberen minder met 'zou het' bezig te houden haha. De trampoline zal ook vast niet goed voor je bekken zijn nu Pinkblossem. Wat een schattig huisje. Die gaat ze vast geweldig vinden!! Verliefd91. Wat een leuke ochtend zeg! Hopelijk slaapt ze even heerlijk nu! Balen dat je benauwdheid er nog is. Waarschijnlijk is het bij mij nu snel minder geworden omdat de kleine nog in stuit ligt en al behoorlijk in het bekken zit. Heb dus meer ruimte bovenin de buik. Hier net even naar de Action geweest en naar de supermarkt. Overal bere druk zeg! Ik dacht dat de meeste mensen wel lekker in de tuin zouden zitten of een wandeling gingen maken. Maar ze hadden hetzelfde idee als ik haha
Ik wist helemaal niet dat dat gevaarlijk was die kinderboerderij, we zijn vorige week nog naar de lammetjesdag geweest, oeps Nouja, ik sla de beesten meestal wel over op de kinderboerderij want Ivy vind toch alles eng, wij komen meer om bij de grote konijnen te kijken en in zo'n grote schommel te kunnen schommelen haha Ben benieuwd wat ze van het huisje vind, we wonen in een appartement en hebben niet heel veel buitenruimte, normaal was ze helemaal niet zo geïnteresseerd in het balkon maar ineens sinds ze buiten speelt bij t kdv wilt ze hier ook steeds naar buiten. Hoop dat zo'n huisje een beetje entertainment geeft bij het lekkere weer van nu! Ik ben ook ontzettend benauwd, de kleine man was ook nog niet ingedaald de laatste keren dus misschien ligt het daar aan. Aanstaande donderdag krijgen we de liggingsecho en gaan we de bevalling bespreken, ben zo benieuwd wanneer die zich gaat melden!
Hoera! 31 weken vandaag Voor je het weet ben je zo weer een weekje verder! Vandaag wilde ik gaan beginnen met het wassen van de kleertjes maar ik voel me ook erg benauwd vandaag. Ik denk dat de baby vannacht een groeispurtje heeft gehad of zo want hij zit erg hoog Spannend en leuk vooruitzicht Pinkblossom, hopelijk ligt de kleine al met zijn hoofdje naar beneden!
Heerlijk weer vandaag inderdaad. Had graag voor het gras nog even gemaaid, maar dat komt een andere keer wel, even druk met andere dingen Als je vandaag op de kinderboerderij geweest bent, even extra goed je handen wassen en vooral onder de nagels! Kattenbak maak ik trouwens ook wel gewoon schoon, weliswaar met handschoenen aan. Anders wordt die 9 maanden lang niet schoongemaakt, beetje sneu voor ons poezenbeestje (die lijkt sprekend op die van jullie floeperd ) Pinkblossom, wat een onwijs leuk huisje!! Gaat ze vast en zeker veel plezier van hebben!