Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Met mij is hij onwijs knuffelig. Als ik ook nog even wat langer boven blijf dan mijn man wacht hij voor de deur tot ik uit bed kom, want er moet en zal geknuffeld worden! Vind het heerlijk! Naar mijn man gaat hij alleen als ik er niet ben haha. Wel heel benieuwd hoe dat straks gaat met de kleine.
    Hoe heb jij dat gedaan dat de kat niet jaloers wordt?

2. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Eigenlijk heb ik er niets aan gedaan. Wel staat de box bij ons al een poosje en staat de deur van de kinderkamer gewoon open, hij kan overal snuffelen maar weet dat hij daar niet mag blijven.

Mickey heeft altijd goed geluisterd en is een halve hond. Hij kan zitten op commando, apporteert en als hij schooit roep ik 'mand' en gaat ie erin liggen.
    Sinds ik zwanger ben is hij een enorme schootkat geworden... bij mij. Want meneer moest voorheen veel meer van mijn vriend hebben dan van mij haha. Hij zat altijd hem op schoot en het was zeldzaam als hij bij mij zat. Nu is hij overal waar ik ben in huis. Tot op de wc aan roe als ik de deur niet dicht doe haha.

Ben ook heel benieuwd hoe dat straks gaat!

Nu ligt de leipo in de zon te genieten! Heb je ook een foto (sorry ben katten vriend hahaha).

Bekijk bijlage 529976

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik wist ook niet dat lammetjes enzo gevaarlijk kunnen zijn. Normaal
    Ga ik elk jaar wel even bij mijn oom in de stal naar de lammetjes kijken. Dit jaar nog niet gedaan maar als ik dit lees sla ik ook even over dit jaar.

Volgens mij ligt ons meisje ook nog niet ingedaald want ze zit echt regelmatig in mijn ribben te duwen, au😉

4. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Zo ik heb in tijden niet zoveel gegeten!!!
    Over katten gesproken.. wij hebben er ook 1 (afgelopen jaar is de andere aangereden :().
    Maar dat is ook zo'n knuffel! Die kan ook niet telang alleen zijn .. die wordt 1 mei nog maar 1 jaar.. Beer (Beertje heet ie!). Wel een uitdager.. ik heb de box ook beneden staan en had er aluminium folie in en heb die er gisteravond uit gehaald ben benieuwd of hij er uit blijft. ;)

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Lekker pandabeertje!

Hier geen huisdieren. Of eigenlijk wel, konijnen maar die zitten buiten. Geen reden om de box extra vroeg neer te zetten;) Wanneer zetten jullie de box neer?

6. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Hier ook geen huisdieren.. en ben al helemaal geen katten fan, sorry..
    de box komt hier 2 tot 3 weekjes voor de keizersnede te staan, meer voor onze dochter zodat die er vast aan kan wennen dat er iets komt te staan op een plek waar nu haar favoriete boekjes staan.. 😊

7. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Hier ook konijnen die buiten staan!
    Ik ga de box morgen/overmorgen maar is opzetten misschien ben ik laat maar ik wou hem niet al weken hebben staan!
    Ik moet ook nog morgen een vluchtttas inpakken ik wil thuis bevallen Maarja je weet maar nooit ben ik ook misschien laat mee maar ik heb het idee dat ik het toch weer niet nodig heb!!

8. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik heb de box nu zo'n 2 weekjes staan. Dus +/- 4 weken voor de uitgerekende datum.

9. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Wij hebben helaas geen huisdieren meer, hebben twee weken geleden onze lieve Franse bulldog moeten laten inslapen.

De box staat hier al een tijdje klaar

Bevalling: wat doen jullie met jullie andere kindjes als jullie gaan bevallen? Zowel thuis als in het ziekenhuis? En hoe doen jullie het na de bevalling? Worden de kindjes gebracht of opgehaald om naar de baby te komen kijken?

Mijn moeder komt deze kant op zodra de bevalling begint, ze woont op 45 minuten rijden en zal bij ons thuis blijven met dochter als wij naar het ziekenhuis gaan samen.
    Als ik eenmaal bevallen ben is het plan dat mijn man onze dochter ophaalt en mee neemt naar het ziekenhuis om naar dr broertje te komen kijken. Mijn moeder mag de volgende dag terug komen want vind het fijn om de eerste dag sowieso gewoon even lekker als gezin bij elkaar te zijn en te wennen aan de nieuwe situatie

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik denk dat ik de box ook rond 37 weken neer ga zetten.

Ziekenhuistas van mezelf en tas voor de jongens ga ik volgende week maar eens pakken.

Hopelijk ga ik thuis bevallen. De jongens gaan dan of naar de buren of opa, oma. Hangt er natuurlijk ook vanaf wanneer de bevalling begint. Ik wil ze hoe dan ook niet thuis hebben dus als het 's nachts begint moeten we iemand bellen om ze op te halen;)

11. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    #4251 Floeperd, 2 apr 2017
    Laatst bewerkt: 2 apr 2017
    Pinkblossem. Wat sneu voor jullie. Sterkt nog met het verlies!

Edit: mijn ex haalt onze dochter op als mijn bevalling begint of gepland is.
    Ik ben een gescheiden moeder sinds 2013 en heb een nieuwe vriend waarmee ik gelukkig ben en nu samen mee een kindje verwacht.
    Mijn ex en ik zijn goed uit elkaar gegaan, en kunnen ook nog heel goed met elkaar. Hij is direct na de scheiding hertrouwd met een leuke vrouw ;) die goed is voor onze dochter en we komen vaak bij elkaar om alles even mbt onze dochter door te nemen.
    Sinds oktober vorig jaar woont ze daar 50% van de tijd. Week hier en dan week daar etc etc.

Hij is dus een van de eerste die weet dat ik ga bevallen haha. Hij pikt haar dan op van school of hier thuis indien nodig.

12. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Een huisdier verliezen is altijd verdrietig, Pinkblossom. Sterkte.

Hier 2 katten. We hebben het babybedje al staan (incl. matrasje. wel met een cover) maar de katten zijn niet geïnteresseerd. Ik denk dat dat wel komt als er een baby in ligt, ze gaan namelijk graag bij slapende/liggende mensen liggen.
    Een box hebben we (nog) niet. Ik weet nog niet of ik deze ga aanschaffen.

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hier komt een goede vriendin in huis voor onze dochter. Ik kan haar dag en nacht bellen.
    Ze is 20 jaar ouder dan ik ben. Soort van oma voor L. Als ik denk dat het door gaat zetten dan bel ik haar rn is ze er in een goede 3 kwartier. Ziekenhuis is maar 5-10min van ons vandaan.

Hier helaas geen huisdier meer. Onze hond is mu bij schoonouders omdat hij ziek is geworden. Gehandicapt door blpeding in zijn beenmerg en een hernia. Hij kan wel weer lopen maar kan hier zijn rust niet vinden helaas. Hij is nu heel gelukkig daar.

Hier staat de box nu een dag of 3.

Grrrrrr ik had gisteren een camera bij de mediamarkt gehaald. Oude was kapot. Laat dat ding niet op. Kan ik weer terug morgen.

14. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Sterkte nog! Vreselijk.

Als ik avond/nacht beval blijft m'n dochter gewoon op bed liggen. Die wordt toch nooit wakker. En anders (en sochtends) gaat ze naar mijn zus en zwager. Of ze halen haar op, of mijn man of moeder brengen haar erheen te logeren. Mijn moeder is (net als bij vorige), ook bij de bevalling.
    Als ze geboren is, komt mijn zus en zwager te gelijkelijk met m'n dochter en dan blijft ze gewoon weer lekker thuis bij Heit, mama en d'r kleine zusje! :)
    Tenminste.. zo heb ik het voor ogen.. praktijk moet nog uitzoeken hoe t loopt.

@Floeperd: fijn dat jullie nog goed met elkaar omgaan! Dat is echt wel fijn voor de kindjes ook..

@Rylie: Jij ook al vreselijk met je huisdier. Bah!

15. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Pinkblossom, wat naar!
    Rylie sneu gelukkig heeft hij nu wel rust.

Hier zijn we er nog niet helemaal uit. Als het echt een geplande keizersnede gaat worden word het makkelijk, dan brengen we onze dochter naar mijn zwager en schoonzus. Anders word het waarschijnlijk mijn ouders bellen..
    je de bevalling gaat ml Dl ophalen voor de 1e kennismaking.. die gaan we echt even samen als gezin doen..

16. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Floeperd: wat fijn dat jullie zo'n band hebben met elkaar! Dat zou overal zo moeten zijn!

Rylie: wat sneu zeg!

Ik moet mn tas ook maar eens klaar gaan maken, voor de baby zit alles er al in, maar voor mezelf heb ik nog niets gepakt eigenlijk.. ik wil heel graag in het ziekenhuis bevallen dus hoop dat we de tijd krijgen om te wachten op mn moeder tot ze hier is en dan naar het ziekenhuis te gaan. De vorige keer ging alles zo snel!

17. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Hij wou vandaag niet op de foto, morgen weer een kans.
    T is hier ook net een hond. Mijn schoothondje, hahaha.
    In de box aluminiumfolie gedaan en ballonen, maar nee hoor, er in springen en lekker spelen er tussen. Ze zouden er toch bang voor zijn wordt altijd gezegd?

Floeperd, wat fijn om zo met je ex om te kunnen gaan. Dat hoor je vaak toch anders!

18. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Mijn kat vind ballonnen geweldig daar gaat hij mee spelen maar aluminium folie vind hij niet geweldig. Maar hij vreed altijd alleen dingen uit als wij er niet zijn dus ik heb geen idee wat hij doet had al wel katten pootjes gevonden boven op de box haha..
    Heb nu de aluminium eruit gehaald zo van, nu kan ik t nog makkelijker wassen mocht hij er wel in gaan.

Ik gebruik eerst tijdelijk een babynestje.

19. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Wishtobe wat wen dotje. Ze hadden zo broertjes kunnen zijn onze katten haha.

Hier heb ik en gewoon telkens laten schrikken als hij in de box sprong. Kans afwachten en dan heel hard 'BOE' of zijn naam roepen. Op een gegeven moment deed ie het niet meer en nu loopt ie er met een grote boog omheen :)

20. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Niet de mooiste/beste foto maar dit is mijn lieve Beertje ♡♡ ik ben ook heeeeeeel erg katten liefhebber. ♡♡

Eidt:
    Grrr nou zie ik ook nog dat de foto op zijn kop plaatst. Pfff
    Nouja dan houden jullie je telefoon of computer maar op z'n kop, haha

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina