Maagzuuur: ik gebruik rennies anders word Ik nog misselijker. Ben al steeds misselijk de laatste week.
O mag je rennies wel gewoon als je zwanger bent? Ik wist het niet zeker dus heb uiteindelijk gister maar niks mee genomen bij de kruidvat
Maagzuur. Je msg idd gewoon rennies en andere medicijnen voor maagzuur. Hier geen last meer van het maagzuur. In het begin wel. Ik zette mijn hoofdstuk van het bed omhoog. Was al een verademing. Verder eet ik de hele dag door kleine porties eten. Nacht. Hier goed geslapen. 🎉🎉 Ben om 22.00 op de bank.in slaap gevallen. Vriend heeft mij onder gestopt met dekens en mij laten liggen. Werd om 2.00 wakker. Snel gaan plassen en in bed verder geslapen tot 7.30. We zijn nu met wakker. Marrie.Gefeliciteerd met de verkoop van je huis!! En zo snel. Fijn!!
Gefeliciteerd dat het huis zo snel wordt verkocht! Hier een nacht met veel uren gezien weer. 1 uur, 4 uur, 5 uur, 7 uur,half 8, en nu 8 uur dochter rakker... dus weer meer wakker geweest dan dat ik sliep. Hoofdpijn is nog niet helemaal over.
Hier was de nacht ook dramatisch.. ben echt op! Dochter slaapt niet door en was dus weer aan het spoken, ik moet constant plassen en kan als ik eenmaal in bed lig ineens niet meer slapen, en manlief heeft een dubbele oorontsteking dus die ligt al twee dagen knock-out in bed en vergaat van de pijn..
Vreselijk die nachten! En dan te bedenken dat je straks om de 3 uren moet voeden hihi!! Hopelijk helpt de voetzoolreflex vanavond voor een goede nachtrust en minder hoofdpijn.. mocht t niet voor de bevalling werken.
Pandabeertje: ik ben benieuwd naar de massage vanavond, laat je weten hoe het was? Ik kan er echt niet tegen als iemand aan mijn voeten zit
Pinkblossem. Bij de apotheek kan je Antagel halen. Kost 6,95 voor een grote fles. Speciaal voor als je zwanger bent. Super super spul!!!! Ik heb altijd een fles in de koelkast staan voor de zekerheid. Helpt heel goed en verzacht direct. Hoef je geen recept voor te hebben
Die voetflex is hier wel een hit zeg. 😁😁 Benieuwd of het gaat helpen voor je. Hier zo even een lekker stukje wandelen met L. Even lekker naar buiten. Frisse lucht. Ik merk zo goed dat ik niet meer ver weg van huis durf.. 🙁😏 Baal ik van.
Doe ik! Ik ben ook benieuwd. Kietelen heb ik ook een hekel aan maar dit schijnt niet te Kietelen. Massage vind ik wel lekker voor voeten..Ben benieuwd. En miss krijg ik dr nog een heerlijke nachtrust van!?
Haha ik hsd er nog nooit van gehoord tot ik hier las dat t wel eens hielp. Ik ga er niet vanuit dat t helpt voor de bevalling, want denk dst dst eerder pas helpt als je overtijd bent en je lichaam dus ECHT klaar voor is. Maar wie weet voor een goede nachtrust en bakken energie? Haha. En helpt t wel voor de bevalling zou het helemaal mooi zijn natuurlijk. Ik durf wel ver van huis opzich, ik kan alleen niet meer dat is weer anders verhaal. Helaas.
Voel me niet helemaal fit hoor.. Ben beetje misselijk, buikpijn, zere spieren in boven rug, m'n bekken enzo doen zeer, hoofdpijn 😑.. nouja maar beetje afleiding zoeken denk ik ..
Tja. Komt door de miskramen. Heb ik een heel naar gevoel aan overgehouden omdat die er letterlijk uitgevallen zijn. Nou ja voor de helft dan toch. Kindje bleef wel hangen in de bmmond. En ik weet dat deze veeel groter is en dat dat absoluut niet kan maar zit in mijn koppie. Hahahaha Ik had het idd ook hier.voor het eerst gelezen. Ach ja helpt het dan zal het wel.goed zijn. Wat doen ze eigenlijk precies. Je voetzolen masseren?? Ik wordt al kriebelig bij de gedachte hahahha.
Heftig! Je gaat het nu echt wel merken hoor als de bevalling begint. En over het algemeen heb je dan nog meer dan genoeg tijd om thuis te komen. Toch wel lekker als je nog even eruit kan misschien? Vooral nu het zulk heerlijk weer is!
Ja ik geloof t wel. Bepaalde drukpunten enzo.. schijnt erg ontspannend te zijn. Ik zie t wel. Moet je even op Google en YouTube kijken
Ga met L ook gewoon naar speeltuintjes en de winkel hier. Maar onze vrienden en familie wonen bijna allemaal 45 min minimaal van ons vandaag. En dat is in mijn hoofd te ver. Als mijn vriend erbij is ga ik wel. Dan kan hij auto rijden. Ik alleen durf dat niet.
Nee alleen 3 kwartier rijden zou ik ook niet meer doen met 38 weken denk ik. Lijkt mij niet prettig om met weeen nog te moeten rijden.
Ik ga soms liever niet weg omdat ik ineens wagenziek ben. Bah, als ik meer dan 15 km moet eijden en er een raampje open kan (snelweg bijvoorbeeld) dan heb ik een zakje nodig 🤢 Vandaag heb ik een groot feest bij mijn ouders. Dat is 40 minuten rijden en bijna 65 km. Weinig eten en drinken strak van te voren, plastic zak mee en hopen dat het goed gaat. Ik ga ook maar rijden, misschien scheelt dat! Pandabeertje. Vervelend dat je je nu zo naar voelt, hopelijk kan je zo even heerlijk ontspannen!!! Vertel even hoe het was zoiets, hebben hier in de stad ook veel van die dingen en misschien dan de moeite waard.
Gefeliciteerd Marrie28! Wat ontzettend fijn, zo snel verkocht! En al een ander huis, èn wat extra geld mee. Super! @ Rylie, wat een verdrietige en nare ervaringen. Ik kan me je angst goed voorstellen. Sterkte. 45 minuten lijkt mij ook wel ver. Zeker alleen zou ik het ook niet doen. @PandaBeertje, veel plezier bij de masseur. Lijkt me heerlijk zo'n massage!
@ Floeperd, leuk! Een feestje @ hier, Ik slaap gelukkig heerlijk. Ik slaap rustig 7 uur achter elkaar, dan even een plaspauze en dan slaap ik er nog zeker 2. Ik merk dat ik meer harde buiken krijg, vooral 'savonds. Gisteren was de baby ook minder actief. Dat vond ik niet zo leuk. De hele ochtend en middag was het stil, eind van de middag -nadat ik hem wakker maakte- was het soms wat geschuif en geduw maar geen heftige bewegingen zoals ik van hem gewend ben.. 'Avonds laat wel een paar flinke schoppen gekregen maar in een andere hoeveelheid. Wat denken jullie dat de reden kan zijn?