Pandabeertje: wel ideaal dat ze aan huis komt zeg! Hoef je tenminste de deur niet meer uit vanavond! Ik heb steeds ontzettende steken en een druk op m'n vagina, echt een naar gevoel. Donderdag weer controle en liggingsecho, mag hopen dat ie er nu wel klaar voor ligt!
Ik kan vanaf nu meepraten! Ben 30.2 weken. Heb een dochter van 13maand amélia Ik vind de tijd zo snel gaan We twijfelen ng van naam rosalie of luna.
Pinkblossom. Irritant he. Vond het ook vrij pijnlijk. ik heb er maar 1dag last van gehad. Pandabeertje. Ohh dat is helemaal relaxt!! Zal het is googlen. Welkom kikibaby. Ik vind van je namen Luna het leukst masr ik heb een associatie met Rosalie. 😉 Die is dus niet zo positief.
Ja echt ideaal, toen ik zwangerschaps- massage van haar had, kwam ze ook bij mij thuis met een bed. Speciaal voor zwangeren, waar de buik en borsten uit kunnen, dus kon je lekker op je buik liggen! Zal mij benieuwen, ze komt om 19.30 uur, een half uurtje! Ik ken die steken en druk in je vagina maar al te goed! Erg vervelend inderdaad.
Mijn energie is voor vandaag echt helemaal op.. zit er echt even doorheen. Man ligt al twee dagen op de bank met een dubbele oorontsteking en loop oor, vergaat van de pijn. Moest vandaag naar de dokter met 'm, dochter mee, daarna door voor dochter naar t ziekenhuis, het huishouden moet gedaan worden, dochter moet getild worden.. ik kan echt even niet meer😓 Sta nu eten te koken en daarna moet dochter in bad en naar bed, kruip heel vroeg onder de wol vandaag, bleh. Zo, zeik minuutje weer voorbij voor vandaag
Marrie, wat fijn dat jullie huis zo snel verkocht is! Zie je vaak wel anders! Pandabeertje, geniet vanavond lekker van je massage. Het heeft inderdaad met de verschillende drukpunten te maken. Elk punt heeft een andere betekenis van het lichaam (lever, longen, hoofd, baarmoeder etc), door de verschillende punten te masseren zorg je ervoor dat het lichaam ontspant. Als je aangeeft dat je de laatste tijd moeite hebt met slapen, kan het zijn dat ze daar ook meteen wat mee doet. Afgelopen nacht wakker geworden met maagzuur (houdt het dan nooit op?!). Nadat ik ruim 2uur hebben zitten woelen en niet meer in slaap kon komen maar naar beneden op de bank gaan liggen. Vanmorgen wakker geworden op de bank met kramp die over zijn gegaan in weeën. Na ruim 3uur onregelmatige weeën was mijn lijf er klaar mee. Had toch al een afspraak bij de verloskundige staan dus meteen even gevraagd hoe of wat. Ze zei dat het voorweeën waren en dat het behalve vervelend ook nuttig is en er maar van moet genieten dat de echte weeën minder lang zullen duren.
Pinkblossom, wat ontzettend vervelend! Beterschap aan je man! En inderdaad lekker vroeg je bed in, even wat bijtanken.
pinkblossem: hopelijk kan je vannacht even bijtanken! Vraag me soms af hoe ik dat deed toen ik zwanger was van de 2e. Nu kan ik overdag even lekker liggen als de jongens op school zijn. Met zo'n peutertje thuis lukt dat ook niet echt denk ik. Wishtobe: hopelijk snel echte weeen. En idd maar positief bekijken. Misschien zorgt dit alvast voor wat ontsluiting! Pandabeertje geniet ervan😀
Wishtobe. Hopelijk ook echt al effectief met ontsluiting enzo. Mijn schoonzusje had voorwerkvanaf week 33 en helaas voor haar duurde de bevalling erg lang. Is wel.uit eindelijk spoedks geworden. Pandabeertje. Geniet van de massage. Hier. Ik wordt gek van de rugpijn. Nu al 2dagen. Ik zit/loop raar waardoor andere dingen weer pijn gaan doen. 😏 Pfff ben weer blij als L In bed ligt en ik ook kan gaan liggen.
Heerlijke massage ! Staat volgende week woensdag evt weer 1 geplant. Ze voelde wel plekken in m'n voeten die met m'n bekken temaken hebben dat ze erg gezwollen waren.. Wat betreft baarmoeder, ze denkt te voelen dat ik niet ruim over de 40 weken loop, maar ze verwacht niet dat het vannacht gebeurd. Ze voelt wel iets speling, maar niet zo zeer dat t evt vannacht gebeurd. Ze zegt ik hoop voor je binnen een week, maar geen garantie. Ze heeft m'n darmen plekje ook meegenomen want dat wil soms ook wel helpen. Volgende week dus weer afspraak en dan kijken we of t een rug/bekken massage wordt of weer een voetzoolreflex.
Pandabeertje: O wat fijn zeg! Nu wil ik ook haha, ondanks dat ik niet tegen mensen kan die aan mn voeten zitten
Ohhh wow kunnen ze dat voelen aan je voeten??? Nooit geweten. Ik kan daar ook echt niet tegen. Krijg al de kriebels als ik er aan denk. Hahahha. Hou er sowieso niet van als een vreemde aan me zit. Morgen naar de gyn. Ik heb er gewoon geen zin in...... 🙁😱
Dit is echt niet vervelend.. dit is heerlijk ontspannend ! ik hou er ook niet van als mensen aan m'n voeten zitten, maar dit is echt lekker. En of ze t echt kunnen voelen, denk ik wel.. Want ze hebben er voor geleerd. Ze wist ook dat m'n bekken gevoelig waren dus denk t wel. Ze kan natuurlijk nooit garantie geven enzo, maar we zien het wel.
Bah, ik kan niet slapen en liggen van de spierpijn in mijn boven armen. Gisteren begon het al en ik dacht dat ik gewoon verkeerd gelegen had of zo. Maar sinds vanavond is het echt een vervelend, zeurderig gevoel. Heb niks bijzonders gedaan... Herkent iemand dit?
Pinkblossom. Idd check up. Niks bijzonders. Meestal loopt het zwaar uit. Heb pas om half 4 afspraak. Moet L meenemen. Die is vaak erg druk bij de gyn. 😏 Gewoon geen zin. Alleen hartje luisteten maakt het wel ern beetje goed. Floeperd. Ik niet maar lijkt me zeer irritant. Misschien een paracetamol zodat jr kunt slapen.
Goedemorgen, Floeperd: herken het niet maar hopelijk heb je een beetje kunnen slapen. Rylie: irritant als het zo uitloopt vooral als je ook nog een kind bij je hebt. Ik ga zo lekker zwangerschapszwemmen. Hopelijk doet dat mijn bekken enzo weeer goed. Vannacht slecht geslagen vanwege zere heupen en billen. Vanmiddag vk en vanavond uiteten en bios! Leuk avondje in het vooruitzicht😀 Het zal wel laat worden maar dat heb ik er wel voor over
Ik had gister een apart gevoel in m'n armen.. Ik heb niet super geslapen, dus wat betreft eventueel bevalling en/of goed slapen heeft de massage niet geholpen. Maar het was gister wel heerlijk ontspannen Hele zwangerschap zeg ik al of de 13de of de 15de.. nou heb ik de 12de weer massage.. dus wie weet is m'n gevoel van de 13de toch juist geweest..hopelijk niet en komt t eerder natuurlijk. Afwachten.
Goedemorgen dames! Ik mag ook mee aftellen! Nog 2-4 weken hier! Spannend wel hoor! Nu nog druk bezig met de laatste dingen! (Geboortekaartje enzo!)). Hier zijn de nachten ook een uitdaging, maar voetreflex massage helpt hier wel, meestal voor nacht 2 en 3 en heb een speciaal glijmatje in bed voor m'n bekken scheelt een hoop pijn en gedoe met draaien. En zwemmen doe ik ook! Vanavond weer! Heerlijk is dat, even gewichtsloos in het water. Rylie, uitlopen is altijd erg vervelend! Succes vanmiddag! Juffie, veel plezier vandaag! Pandabeertje, jij al flink aan het wachten op de bevalling lees ik! Hopelijk gebeurd het snel! Floeperd, hoer ook vaak spierpijn maar dan heb jk er meestal te lang op gelegen? Heb je het uit het niks?